Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo ik ben er eindelijk In geslaagd om een myproximus te creeren ik wil nu gebruik maken van de cloud tik mijn inloggegevens in maar blijft melding geven dat dit niet lukt. Mijn gegevens heb ik goed ingevuld wat kan het nog zijn of heeft iemand dit ook ad hand gehad?
ik kan niet aanmelden voor mijn blog
Ik ben ondertussen een week à twee de prijs van de iPhone 6s Plus 64 GB Gold aan het volgen, in de hoop dat de prijs zou zakken. De prijs stond heel lang op 699 euro en gedurende die tijd waren er steeds 5 stukken in voorraad. Ongeveer vier dagen geleden zakte de prijs naar 649 euro. Ik twijfelde nog twee dagen en in die twee dagen waren er nog steeds 5 stukken beschikbaar. Niemand heeft een iPhone besteld in die tijd. Nu, sinds gisteren is de iPhone 6s Plus 64 GB Gold helemaal niet meer beschikbaar. Mijn vraag is nu of dat Proximus die toestellen uit de webshop heeft gehaald omdat er geen vraag meer naar is of is het omdat iemand in één keer 5 iPhones heeft besteld? Ik zou er graag één willen aanschaffen maar helaas is dat nu niet meer mogelijk?
Hallo, Ik had overwogen om over te stappen van mijn bestaand pack naar Tuttimus ... tot ik even uitrekende wat het verschil in kostprijs zou zijn. De berekening is al eens gepost in een ander forum, maar ik zou graag bevestiging krijgen van iemand van Proximus of het wel klopt (ik hoop van niet, want als het klopt, is het eigenlijk te grof om waar te zijn). Ik betaal nu in totaal 83.95 euro: 63.95 euro voor een comfort pack (vaste lijn+tv+internet (inclusief gratis mobile internet voor tablet)) + 2 keer 10 euro voor gsm abonnement (smart 15 en smart 20 met permanente korting omdat ze aan pack zijn toegevoegd). Als ik zou overschakelen naar Tutti (incl. 2 gsm abonnementen en nog een apart data-abonnement voor een tablet), komt dat neer op 110 euro/maand i.p.v. 83.95. Dit is een prijsstijging van meer dan 30%, of meer dan 300 euro op een jaar! @Proximus: klopt dat écht? Indien wel, hebben jullie daar dan een deftige uitleg voor? @Andere forumbezoekers: zijn er nog mensen i
We hebben contact opgenomen met een proximus winkel , maar zijn daar niet echt " klantgericht " geholpen , k zou dit zeer graag melden. Ten tweede word er op het factuur al jaren iets aangerekend wat echt niet klopt , daar kon / wilde de medewerkster van de proximus winkel niets aan doen. Waar moet ik dan daar voor zijn ? Heb al geprobeerd via de chat FB , maar dat lukt daar ook niet:(
Beste Proximus , De afgelopen 2 maanden hebben wij enorm veel problemen gehad met onze telefoon. We kregen nauwelijks hulp aangeboden en niemand kon ons bereiken , idem omgekeerd. Het grote probleem hieromtrent is dat wij een restaurant zijn , en steeds ter beschikking van onze klanten willen staan. Wij hebben op deze manier reservaties gemist en willen hier een vergoeding voor krijgen. Dit heeft zoveel voorgevallen en slechts na 2 maanden is er eindelijk een technieker langsgekomen. Dit kan niet als zelfstandige ondernemer... Wij hadden nauwelijks het gevoel dat we hierover geholpen werden... We moesten zelfs uiteindelijk wanneer er beslist werd een technieker te sturen hiervoor twee dagen wachten! Dit kan toch niet ? Graag jullie voorstel tot tegemoetkoming hierover. Met vriendelijke groeten
Ben al 12 dagen met Proximus om mijn verhuis te regelen bijna dagelijks gebeld. Elke keerword de beloofte gedaan om mij te contacteren om afspraak te maken voor technieker .Krijg geen telefoon van technieker , ze vragen constant om geduld en dat ze me terug gaan bellen . Geen enkel telefoon ontvangen . Vind dit een schande dat een afspraak maken voor een verhuis te regelen 14 dagen moet duren
Heb zonet bovenstaand toestel gekocht. Helaas. Geen handleiding. Kan iemand mij helpen om een handleiding over het apparaat en / of over het besturingssysteem?
ik gebruik alle dagen de radio app op de decoder. Deze week blokkeert de app volledig mijn decoder waarbij ik telkens de decoder terug moet opstarten. Zijn er nog mensen met dit probleem?
Hallo, Hoe kan ik te weten komen wat ik nog zou moeten betalen voor mijn gsm? gekocht met een abonnement. Bedankt
Hoe installeer ik tv replay ? Groetjes , Van Lierde Eva
Ik ben het paswoord van mijn users.skynet.be webruimte kwijt. Hoe kan ik dit paswoord laten resetten ?
Vanavond weer 3 keer uitgevallen. Na de laatste modem wissel, 1 maand geleden, was alles normaal tot vanavond. Dit was al de 3 de modem sinds december en dat vind ik dus abnormaal. Ofwel zit die storing in de binnenkomende kabel of er is iets anders aan de hand. Als het echt aan de modem ligt dan raad ik proximus aan om een andere fabrikant te nemen, want dan is dit rommel. Of een andere oorzaak en dat is voor mij meer aannemelijker is dat er ergens een proximus operator zich aan het vervelen is en zo af en toe een klant het leven probeert zuur te maken. Dus mijn vraag is, wat gaat proximus hieraan doen zodat ik in de toekomst geen problemen meer heb en krijg ik voor de uren dat ik zoveel ellende had? Ik betaal wel elke maand de factuur op tijd, dus verwacht ik een tegemoetkoming.
Daar ik met een Fixed IP zit en maar 1 enkele login kan maken en ook een aantal zaken zoals HTTPS en interne DNS verwijzingen niet lukken op basis van domeinnaam naar mijn intern netwerk (DNS loopback) met de BBOX3 ben ik dus genoodzaakt om: -Internet af te handelen via mijn eigen router. (Dual WAN Gigabit VPN router met console mogelijkheden voor configuratie) -Via PLC rechtreeks op BBOX3 aangesloten een aparte connectie te maken met mijn decoders om de TV te laten werken. Waardoor de Netflix APP en remote via TV APP niet kunnen werken daar de TV APP in een ander netwerk zit en ik geen 2de Login kan gebruiken voor internet omdat deze gelinkt is aan mijn Fixed IP voor Netflix. Heb al volgende zaken geprobeert zonder succes: -Poorten samenvoegen (netwerkkabel van modem naar de switch met de VLAN TAG 30 voor TV met DHCP uit op de BBOX3) via managed switch VLAN0 of VLAN 10 en VLAN 30 gecombineerd naar TV te sturen, maar dan blijken mijn opnames niet af te spelen omdat deze blijkbaar
“Dit bericht werd automatisch aangemaakt. Reacties op dit bericht kunnen niet worden verwerkt.” “U hebt zonder twijfel opgemerkt dat de factuur niet meer in bijlage verstuurd wordt. Om die te raadplegen, klik hier.” Ik heb een Mail met deze titel bekomen, en dit gaat over een factuur gaan van 26,40 Euro die ik zou moeten betalen. De geadresseerde heeft een Pay&Go kaart, en de link werkt niet.
Het is reeds 16 dagen geleden dat ik een dossiernummer gekregen heb 29766449,maar is daar nog geen oplossing voor gevonden en niemand heeft contact opgenomen met mij Op factuur moet ik twee decoders betalen,maar ik heb er maar een in bezit Klantnummer 608269612 factuurnummer 6736913784 Mijn eerste decoder was stuk en heb deze in winkel op Meir binnen gedaan en daar een compact gekregen,is die oude dan nog niet afgeschreven en moet ik daarom er twee betalen Ik heb nooit mijn factuur nagezien omdat ik dacht dat alles correct geschiede en heb nu opgemerkt dat ik al meer dan een jaar twee decoders heb betaald Ik hoop op een snelle oplossing voor dit probleem want binnen 12 dagen krijg ik terug een factuur waar ik weer teveel voor betaal Groetjes Marina
Mijn zoon heeft 3G/4G in Italië of Nederland en dit terwijl hij dit wel in België heeft. Vroeger had hij wel bereik in het buitenland. We vragen ons dan ook af of er iets gewijzigd werd in zijn abonnement? Mvg, Johan
Blijkbaar is het probleem met My Proximus nog steeds niet opgelost. Na contact met de helpdesk wordt er nog geen oplossing voorzien op korte termijn. Facturen bekijken en controleren is nog steeds niet mogelijk. Er wordt mij aangeraden om terug mijn facturen op papier aan te vragen tot na oplossing van het probleem. Back to basics?
Hoe komt het dat er geen teletekst is op VT4? Dit is al maanden zo heb ik ook vernomen dat er mensen zijn die bellen en dan het probleem is opgelost..... mvg, Geert B
Sedert mei loopt de Mobilus actie 'GSM met abonnement voor €15 + GSM voor €20'. Op die manier kon ik probleemloos een iPhone 7 Rose kopen voor een goeie €200 euro i.p.v. €770, mits een (kleine) aanpassing van mijn huidige abonnement. Een mooie deal als trouwe klant, dacht ik toen. Dus, ik ging mijn iPhone ophalen in de Proximus winkel in het Centrum van Brugge (Steenstraat), jammer genoeg was de telefoon niet voorradig. Dan maar bij Shane de verkoper, mijn naam en telefoonnummer achtergelaten want hij zou me contacteren van zodra de telefoon binnen was. Gisteren, maandag 3/7 toch even zelf contact opgenomen met Proximus (telefonisch op het nr. 0800/22.800) om te vragen of het normaal is dat ik twee maanden geen nieuws verneem? Een vriendelijke jongeman ging het even navragen voor me, kwam ongeveer 10 min. later terug aan de telefoon en verzekerde me dat mijn iPhone inderdaad binnen was, we spraken dus af dat ik 'm vandaag zou komen ophalen. Nadien nog een telefoon gekregen van e
dus, heb 1 maal contact opgenomen via costumerservice, en werd me beloofd binnen de 10 dagen het bedrag terug testorten. Dan naar het proximus centre te vilvoorde, via de klantendienst-factuur, het zelfde verhaal. via facebook zullen ze het eens bekijken, door gestuurd in pdf en in .jpg. kan me iemand hier helpen AUB?
Bij het opstarten van proximus cloud gaat de app open, ik krijg een indeling van de foto's per maand maar geen afbeeldingen. ligt dit aan een instelling of aan het bestuursysteem. Ik heb een andriod versie 4.4.2. Alvast bedankt.
Ik ben hier in Oostenrijk en heb al ineens voor roaming 22€ extra op Mijn factuur. Dacht dat roaming afgeschaft was en mijn bundel hier ook kon gebruiken
Kan ik de contactgegevens van een verantwoordelijke? (mobile internet) Sind april heb ik problemen: verkeerde contractwijziging na telefonisch contact (0800 nummer), dan My Proximus die niet meer werkt, fakturen met vreemde bedragen die via domiciliering van mijn rekening gehaald worden zonder dat ik ze kan controleren. Ik heb dan maar de domiciliering stopgezet. Bijvoorbeeld mobile internet verbruik verleden maand = 3.25GB, aangerekend = 36.80€ terwijl Mobile internet 25€ kost voor 5GB Deze maand zit ik bijna over mijn limiet, maar aangezien My Proximus niet werkt probeer ik via de telefoon. Gisteren avond 1u30 aan de lijn, totdat er iemand met een oplossing komt: Mobile Internet Large voor 25€ ex. BTW en 6GB data, gaat nu direct in, meneer! En vandaag mobiel internet afgesloten
Het installatieadres is al jaren verkeerd ,ik heb dit reeds eerder gemeld maar het is nog steeds niet aangepast,als er een technieker moet langs komen staat die altijd op een verkeerd adres. Waarom kan dit niet aangepast worden?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.