Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste forumKan je een UTP kabel ook verlengen door de bedrading aan een te solderen als doorlassen?ipv het gebruik van de netwerk verleng connector die lijken mij minder stabiel. Gr John
Vanaf 1 November gaat jullie internet volume de hoogte in! Jullie hebben meer surfruimte voor dubbel zoveel internet plezier! Geen paniek! Is jullie 3 TB opgebruikt, dan kunnen jullie via jullie MyProximus account nog steeds ongelimiteerd volume packs bijbestellen! We wensen jullie veel surfplezier!
Beste, op 31/10 zei ik mijn abonnement bij jullie op. Ik zou echter graag mijn modem en digicorder willen binnenbrengen maar niemand bij jullie kan me de nodige documenten bezorgen zodat ik het nodige kan doen? Kan iemand aub ook nakijken dat alles nu effectief in orde is? Ik snap niet wat er zo moeilijk is om mijn documenten in orde te brengen???!!!
Waar kan ik ergens zien of ik wel of niet geabboneerd ben op proximus 11? Vind dat nergens terug.
Hoe kan op eenvoudige wijze contact worden gemaakt per e-mail met Proximus. Ik wil een probleem voorleggen dat niet wordt afgedekt door de FAQ en voor een chat of telefoneren ben ik te autistisch.
Hoi, is er iemand die mij kan zeggen hoe je een geplande opname van een serie kan annuleren en maken dat er ook effectief geen serie's en afleveringen meer bijkomen die je niet meer wilt zien? Ik heb dit zeker al vier keer gedaan van hetzelfde programma en hij neemt hem nog steeds op. En nu kan ik het precies nergens meer terugvinden om de opname te annuleren. Alvast bedankt!
van minstens 4 series lukt het niet om deze in geplande opnames te verwijderen: simpsons mega mindy mickey road racers Vice decoder al verschillende keren herstart, lost het probleem niet op. kunnen wel één voor één worden verwijderd, maar de week nadien staan er alweer nieuwe geprogrammeerd.
Ik slaag er maar niet in om serieopnames te annuleren. Ik heb al twee keer telefonisch contact opgenomen, twee keer hebben ze me beloofd dat ze het in orde zouden brengen, maar ik wacht dus nog altijd...
Hoe kan ik een serie-opname annuleren. Kleine tip: het juiste antwoord is niet "serieopname annuleren" selecteren in het tv menu
Hallo,Ik zou graag een betaalbewijs sturen zodat mijn diensten zo snel mogelijk heropend kunnen worden. De chat op myproximus werkt niet en via proxipay ook niet.Kan er iemand hier mij misschien helpen?
Op 1 november hebben wij gemerkt dat de wifi 5.0 en vast internet via de ethernetkabel niet meer werkte, ja dit was op verschillende toestellen alsook de decoder. Wij hebben gebeld naar de proximus dienst en daar hadden ze beslist aangezien de modem niet meer werkte en ze geen storing zagen op de lijn dat wij een nieuwe decoder nodig hadden (pas gezien in mail achteraf) ook stond dit op mijn adres van 7 jaar geleden (waar komt dit ineens uit?). Bij het terug bellen kregen we een andere medewerker aan de lijn en na 20 min uitleg te geven dacht hij dat we aan het liegen waren aangezien ons internet perfect werkte (volgens hem) en zijn collega gezegd had dat wij een decoder nodig hadden. Na veel twijfelen zei hij uiteindelijk dat we een nieuwe modem gingen krijgen maar dat hij de decoder niet meer kon annuleren. Gisteren krijgen wij de b box en dit is nog een oudere versie dan dat we al hadden, wij hadden b box 3V+ en hebben nu een b box 3 gekregen (deze had ik ook 7 jaar geleden). De dec
Maandelijks valt mijn internet verbinding gemiddeld een 4 tal keren weg. Soms voor 1 minuut ,soms voor 10 minuten. Is dit normaal ,of zou er een probleem met aansluiting zijn?
Gisteren weer eens contact gehad met Proximus in een chat. Na een uur en twee verschillende medewerkers wel een e-mail in mijn mailbox over abonnement mogelijkheden.Wat was mijn moeilijkheid: gisterenochtend had ik nog een saldo van 25,01 euro op mijn play and go account en toen ik het gisterenmiddag in data om wilde zetten was er nog maar 0,01 op mijn rekening. Bij Proximus konden ze me niet uitleggen waar deze 25 euro zijn gebleven.Resultaat: zoek het zelf maar uit. Ik meldde ook nog dat 4 weken geleden ook al iets mis ging maar dat toen een medewerker dat "handmatig" heeft gecorrigeerd.
op 28/10/2019 krijg ik bezoek van technieker die komt kijken naar wifi in huis. heel vriendelijke man… vaststelling die dag lage mb/s download .. modem vervangen en tot vaststelling komen dat ik mijn limiet had overschreden ( geen enkele waarschuwing hier van gehad noch email noch sms) . dus extra volume aangekocht en internet werkte normaal. en technieker weg … nu krijg ik een brief en lees het volgende “ controle van de signaalsterkte in kamers waar u gebruik wil maken van wifi “ hier frons ik dan mijn wenkbrauwen want hij is niet verder geweest dan mijn living waar mijn modem staat. niets gecheckt op de kamers of op mijn binnenkoer ….
Zowel telefonisch als via de winkel probeerde ik vandaag extra uitleg te krijgen bij de tekst op de website (https://www.proximus.be/nl/id_cr_move/particulieren/producten/verhuizen-zonder-zorgen.html):“Verhuis je internet, vaste lijn, tv (en mobiel)Verwittig ons 2 weken op voorhand. De technicus zorgt voor een pico bello installatie op je nieuwe adres.Kost van je verhuis: € 59€ 0 met een bestaand of nieuw Tuttimus- of Familus-pack1”Aan de telefoon zei men mij dat deze promo niet langer liep. In de winkel kreeg ik het antwoord dat bij een verhuizing steeds € 59 moet betaald worden. Ervan uitgaan dat de tekst op de website klopt, was op eigen risico. Zonder zorgen ben ik jammer genoeg dus niet meer...In beide gevallen stel ik me de vraag wat die tekst dan op de website staat te doen. Stel dat de tekst toch correct zou zijn (wat dus wordt ontkend via twee officiële Proximuskanalen), heb ik hierbij de volgende vragen:Wat moet er verstaan worden onder een nieuw Tuttimus- of Familus-pack? (i
Vorig jaar ben ik overgestapt naar proximus. Bij het installeren zij de installateur dat er zeer oude kabels lagen maar dat er binnen enkele maanden werken gepland waren. Na een jaar is dit nog steeds niet het geval en trekt het internet op niets. Bij het overstappen kreeg ik ook nog een tv waardoor ik 2 jaar vast zit bij proximus. Met de komende prijsverhoging vroeg ik me echter af of ik het contract nu vroeger kan stopzetten zonder de restwaarde van die tv te moeten betalen.mvg Gianni
Beste , Al enige tijd hebben wij studio 100 go pass .hiermee hadden we geen problemen .echter wil ik deze nu gebruiken op onze extra laptop voor de kinderen en kan ik niet inloggen op de studio 100 go website . ik krijg de melding dat ik geen geldig abonnement heb hiervoor .Hoe komt dit ?
Al 2 weken lang probeer ik een gsm te kopen met een abonnement (Oneplus 7T Silver). Aangezien mijn abonnement niet op mijn naam was, maar op de naam van mijn moeder, moesten we eerst samen naar de proximus winkel om het naamoverdrachtsproces te starten. Helaas duurde dit langer dan verwacht. (Kon de medewerker niet voorstellen om de gsm aan te kopen en daarna pas van naam te veranderen? Dan had ik de gsm al kunnen kopen.)Een week later ga ik naar de proximus winkel, naamoverdracht was nog steeds niet verwerkt. Een paar dagen later ga ik nogmaals, deze keer was de naamoverdracht verwerkt, maar nu moest er een “verificatie” van mijn identiteitskaart gebeuren. De medewerker kon mij niet zeggen hoelang dit zou duren.Nog een paar dagen later keer ik terug naar de winkel, proces nog steeds niet voltooid.Na 5 bezoeken in 2 weken ben ik het stillaan beu geworden. Hoelang gaat het nog duren? Waar kan ik de status van het proces raadplegen? Krijg ik een email wanneer het proces voltooid is? Ik k
Ik heb zonet van jullie mijn derde herinnering gekregen ivm het binnenbrengen van mijn materiaal. Jullie hebben dit blijkbaar niet ontvangen. Het pakket met alle materiaal (1 modem, 3 decoders met voeding en 3 afstandsbedieningen is op 11 okt opgestuurd geweest met de nodige labels aanwezig op en in de doos. Als ik dit pakket traceer via bpost zie ik dat het enkele dagen later bij jullie is toegekomen en goed ontvangen is. Gelieve jullie administratie na te kijken want jullie dreigen met een wanbetaling van 447€ die uiteraard niet aan de orde is...graag zo spoedig mogelijk antwoord...
Ik heb een Iphone 11 gekocht met een abonnement van 35 euro, waarvan 20euro voor het afbetalen van de gsm is en 15 euro voor belwaarde etc. Ik heb mijn nieuwe nummer en Iphone 11 binnen gekregen er is geen enkel probleem met de Iphone maar wel een probleem met de simkaart. Ik wacht al 2 weken tot mijn simkaart geactiveerd wordt, ik heb al twee keer de klantendienst gebeld en ik heb telkens een eticket gekregen. Mijn simkaart nummer is: 2100357108184Referentie nummer is: R4WEBSHOP005867450
Hallo, zaterdag 2 nov.bezoek gehad van technieker om WiFi te verbeteren. Had ook nog vraag om iPad. E-mail server aan te passen.vandaag kreeg ik brief waarbij technieker vermeld dat hij binnen bekabeling heeft aangepast! Hij heeft heel lang gesukkeld met mijn e-mailadres en wachtwoord, beweerde niet veel van Apple toestellen te kennen maar om nu een valse bewerking als alibi in te roepen is niet ethisch.Deze binenbekabeling is helemaal niet gebeurd!wifi signaal is nog steeds ongewijzigd, kan ook niet beter volgens hem, waarvan akte.gsm signaal blijft zwak, niks aan te doen volgens hem, waarvan akte.suggereerde nog commerciële tussenkomst om zwakke signalen gsm en WiFi te compenseren!?wil deze mijnheer ( ( Mouad)liever niet meer bij mij thuis, was wel vriendelijk en beleefd maar wou op een zeker moment vertrekken zonder dat mijn e-mail terug werkte!!!
Heb al jaren abo Maxi, altijd goed gewerkt . Dit probleem stelt zich sinds een week, kan bv geen films meer streamen, hapert om de 10 sec, ophalen sites traaaag! Netwerkcontrole zegt "er kan een probleem zijn", geen specificatie. Na controle door helpdesk ging men mijn modem vanop afstand resetten en mij na 10' terugbellen. Daarna had ik ineens 67 Mbps! Men belde mij terug op (was niet dezelfde pers die ik eerst aan de lijn had, zij was niet echt op de hoogte "ik moest u terug opbellen...", zegt wel iets over de persoonlijke opvolging van een dossier). Toen ik 's avonds terug opstartte, terug ts 1 en 5 Mbps ! Dit is niet werkbaar en zeer frustrerend, graag definitieve oplossing mvg
Vanmiddag een IPhone 11 met Epic beats abonnement besteld.Kon dan kiezen voor ophalen in een ophaalpunt of levering thuis, zou dan 28/10/19 zijn.voor de laatste optie gekozen dan.Kreeg dan de volgende mail.Als ik dan nu op de track&trace pagina kijk. Krijg ik dit te staan.Zou dus nu al geleverd zijn bij mijn thuis, terwijl er niets is, wat ook gek zou zijn zo snel én op een zondag.Ik vind het al heel raar zeker als ik dit allemaal al zie op het forum, daarom ben ik er al zo snel bij. mvg
Wanneer gaat Proximus eens werk maken van tv kijken op pc zonder dat de streaming om de vijf voet stil valt?De bbox heropstarten levert geen resultaten op, en toch blijft dat Pickx-geval stilvallen terwijl ik op pc naar mijn tv tracht te kijken…Serieus!!!! Wanneer???Groetjes,f.
Ik heb mijn vaste lijn ingesteld om door te schakelen naar GSM.Dit lukt maar schakelt pas over na 17 beltonen (veel te lang want de meeste bellers hebben niet zoveel geduld).Ik heb de instellingen al meerdere keer proberen veranderen naar de kortste tijd (3 beltonen) steeds de juiste procedure gevolgd en krijg ook de melding dat de wijziging succesvol is verlopen maar toch gebeurd het doorschakelen nog steeds pas na 17 beltonen op de vaste lijn.Hoe kan ik dit oplossen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.