Gisteren weer eens contact gehad met Proximus in een chat. Na een uur en twee verschillende medewerkers wel een e-mail in mijn mailbox over abonnement mogelijkheden.
Wat was mijn moeilijkheid: gisterenochtend had ik nog een saldo van 25,01 euro op mijn play and go account en toen ik het gisterenmiddag in data om wilde zetten was er nog maar 0,01 op mijn rekening.
Bij Proximus konden ze me niet uitleggen waar deze 25 euro zijn gebleven.
Resultaat: zoek het zelf maar uit. Ik meldde ook nog dat 4 weken geleden ook al iets mis ging maar dat toen een medewerker dat "handmatig" heeft gecorrigeerd.
Beste antwoord door ChrisWillem
AntonellaD, het zal wel aan mij liggen maar als het echt zo fout zit met de systemen dan moet ik dus ook vrezen dat er ook wel het een en ander mis kan gaan met de privacy om maar wat te noemen. Mijn hele probleem had bij het eerste contact opgelost moeten kunnen zijn en daar zou de leiding eens naar moeten kijken. Het is een beetje vreemd dat steeds meer mensen overschakelen naar uw dochter (nou ja die van Proximus dus) Scarlet en uitermate tevreden zijn over de service. By the way: het probleem is ondertussen opgelost, er is 25 euro teruggestort op mijn rekening.
Dus: eind goed, al goed.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Ondertussen op zaterdag ook nog telefonisch kontakt gehad. Na de tweede medewerker zou ik doorverbonden worden met de t.d. Maar werd de verbinding verbroken. Ik weet nu wel dat er vrijdag ergens tussen 10.00 en 13.00 uur een technisch probleem zou zijn geweest.
Tina, wat is snel bij Proximus. Ik ben sinds vrijdag in de weer over iets en het is nu woensdag. Wat is een normale termijn om urgente zaken af te handelen bij Proximus.
ja en nu zul je spijtig genoeg terug moeten wachten tot maandag om verdere info i.v.m. met de stand van zaken te krijgen van iemand van Proximus zelf wanneer ze hier op het forum terug langskomen.
Och ja een paar dagen meer maakt op het geheel weinig meer uit. Bedankt om te laten weten dat het nog wat langer gaat duren. De problemen zullen waarschijnlijk wel heel ernstig zijn en dat kost nu eenmaal veel tijd. Alle begrip maar nu wel maandag graag antwoord.
Hallo Martin, weet jij hoe je die mensen bij Proximus tot enige activiteit kunt bewegen. Nu al bijna anderhalve week bezig voor een klachtje van “ niks” zou ik zeggen.
Normaal zouden ze inderdaad hier moeten reageren op je post, maar anders door op één of ander proximus medewerker zijn forum roepnaam te klikken en zo een privé bericht sturen , met enetueel de verwijzing = link naar je post hier, mee te sturen, zou ook nog een oplossing kunnen zijn !
Ja Tina, bijna ongelooflijk zoiets. Wel weer heel klantvriendelijk dat ze zou proberen het nog!!!! deze week in orde te maken. Typisch gevalletje: prioriteit, toch, zou ik zo, en een heleboel andere mensen ook, denken.
@ChrisWillem Ik weet zeker dat dit niets te maken heeft met de prioriteiten van de dossierbeheerder, maar eerder met hoe afhankelijk ze is van systemen of andere diensten. Het wordt in ieder geval voor je opgevolgd en ze zal jou zeker op de hoogte houden. Groetjes, Antonella
AntonellaD, het zal wel aan mij liggen maar als het echt zo fout zit met de systemen dan moet ik dus ook vrezen dat er ook wel het een en ander mis kan gaan met de privacy om maar wat te noemen. Mijn hele probleem had bij het eerste contact opgelost moeten kunnen zijn en daar zou de leiding eens naar moeten kijken. Het is een beetje vreemd dat steeds meer mensen overschakelen naar uw dochter (nou ja die van Proximus dus) Scarlet en uitermate tevreden zijn over de service. By the way: het probleem is ondertussen opgelost, er is 25 euro teruggestort op mijn rekening.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.