Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
De wifi verbinding van mijn Smart tv valt steeds weg, en je krijgt dan geregeld de boodschap “wifi niet verbonden”. Ik heb een bbox 3, TV philips pus 8503 met decoder V5 (kabelaansluiting); tablet en gsm (wifi). Verder een bridge (draadloos) met daaraan verbonden via kabels PC en 2de decoder en TV. Het gaat hem om de eerste tv, de philips, waarvan de wifi verbinding steeds uitvalt. Is er een beperking op het aantal wifi toestellen dat er op de modem hangen ??? Wat zou ik kunnen doen ? Mvg Bert
Beste Ben nieuwe klant ben net overgestapt van telenet naar proximus. Nu als ik naar mijn pickx app ga kan ik niet inloggen en krijg de melding dat mijn account niet gekoppeld is. Hoe kan ik dit oplossen ? Alvast bedankt voor een snelle oplossing
Beste, Na meermaals proberen lukt het niet om in te loggen op de Proximus Pickx app. Ik krijg steeds de melding dat ‘mijn account niet gekoppeld is aan een Proximus Pickx account’. Kunnen jullie hiervoor het nodige doen? Alvast bedankt.
Ik heb op 11/12/2019 een mobilus xl abbonement besteld met een Apple Iphone 11 128gb bij Proximus. Dit pakket zou de volgende geleverd worden, uiteraard niet gebeurd. Ik heb contact opgenomen met de klantendienst na een week waar beloofd werd dat het pakketje bij de post lag en ik deze dezelfde week nog zou aankrijgen. Na weer 2 dagen wachten was ik het beu en heb ik de uitleg op het forum van Proximus gedaan, waarna ik gecontacteerd werd door een medewerker van hun. Nu puntje bij paaltje hebben wij gisteren nogmaals telefonisch contact gehad, waarbij aangegeven werd dat ik een formulier van niet-ontvangst moest invullen en terugsturen en dat al mijn bestellingen dan geannuleerd werden. Ik heb gevraagd dit op mail te zetten van zodra ik dit gedaan had en dat bevestigde ze. Nu zijn we weer 24u later en heb nog altijd geen bevestiging gehad. Alsook werd mij beloofd dat ik mijn geld binnen de 2 weken terug zou krijgen, ook dit zou op mail gezet worden. Dit is ook niet gebeurd. Wat kan
Wij hebben sinds kort een extra Tv abonnement in ons buitenverblijf. Kunnen we Pickx instellen dat we ook daar vanop afstand opnames kunnen programmeren ?
Hallo, Ik heb een Mobilus M abonnement. Ik heb de optie geactiveerd public wifi voor 5€ per maand extra . De vraag is staat daar een limiet op het verbruik van die public wifi? Ik heb geen vast internet van proximus. Dat ik geen verassende factuur krijg. Bedankt.
Sinds vorige week is het internet via mijn PLC adapter gigantisch traag. Vroeger had ik ongeveer 15 mbps download en upload met 10 ping en 10 ms jitter. Sinds vorige week is het 0.5 mbps download, 15 mbps upload, maar het grootste probleem is de ping en jitter: 60 ping en 120 ms jitter. Ligt dit aan het elektriciteits netwerk of is er bij Proximus iets aan de hand?
Ik doe regelmatig mee aan de Hardware Info 2020 Countdown actie (linkje). Na inschrijving zou ik 2 mails moeten krijgen: eentje ter bevestiging van inschrijving, en een tweede met een activatielink. De eerste krijg ik soms wel in de spam folder, maar meestal ook niet. De mail met activatielink krijgt ik zelden in mijn mailbox. Aanvankelijk soms wel eens, maar de laatste weken nooit meer. Ik heb al in de webmail gecheckt, maar zelfs in de spam folder staan deze mails niet. Ik veronderstel dus dat de Proximus spam filter momenteel té aggressief staat ingesteld… Kunnen we niet in onze webmail een lijst met ‘veilige’ adressen documenteren, zodat deze genegeerd wordt door de spamfilter?
Afstandsbediening V5 universeel maken lukt niet, TV LG. Ik wens met 1 afstandsbediening te werken, de reactie met 2 werken is geen optie.
Ik heb een Fritz!7590 aangeschaft, Proximus heeft deze gecertificeerd maar nu wil ik Proximus tv aansluiten maar de decoder krijgt geen ip adres?!! Ik heb de decoder al gereset en ook heb ik in de modem Dhcp aan gevinkt staan. Maar die decoder blijft zeggen dat die geen ip adres krijgt.
Beste mijn of proximus werkt niet meer ... en vraagt mijn klantennummer . Maar ik heb geen facturen krijg dit per sms kan U mij mijn klanten nummer aub bezorgen zodat ik terug kan inloggen . Mvg
Hey, Kan iemand mijn pickx account correct instellen aub? Alvast bedankt
Ik heb per ongeluk de film coming home die christmas gisteren per ongeluk gewist. Kan deze terug geplaatst worden?
Beste, Wij kunnen geen gebruik maken van de studio 100 go pass, ook al betalen we hier maandelijks voor. Eerder hebben we dit probleem ook al gehad, en het doet zich opnieuw voor. Wat zeker nu tijdens de vakantie een spijtige zaak is. Kunnen jullie eens nakijken waar het misloopt. Al vast bedankt! Petra
ik ben de trotse eigenaar van een nieuwe nokia 7.2 die ik op de site hier heb gekocht, leuk toestel maar dat weten jullie vast wel, nu het probleem is dit, bij dit toestel hoort een promo en zou ik ook draadlose oortjes moeten ontvangen maar die zaten er dus niet bij, ook geen uitleg hoe ik dan aan deze zou kunnen geraken,weet iemand hoe dit zit
Wij zijn sinds woensdag overgestapt van Telenet naar Proximus, maar we merken wel echter op dat het geluid niet synchroon is met het beeld. We hebben dit op alle zenders. Het is echt storend. Hopelijk kan dit op een manier opgelost worden want nu hebben we wel de vraag of we er goed aan hebben gedaan om over te stappen.
Is dit een nieuwe bug of is dit nieuw? Als ik een paar opnames gedaan heb en vind dat het genoeg is, wis ik een serie uit Animal Planet, maar ik zie dat de opnames mee gewist worden. Ik heb vorige week de HDD uit mijn V5 getrokken.
Beste, Ik kan geen online aankopen doen met mijn herlaadkaart of berichten sturen naar speciale nummers om aankopen te doen. Hoe komt dit?
Ik kan niet inloggen op Proximus Pickx. Hij zegt account niet gekoppeld.
Hallo, Wij hebben de digicorders v5c Wij ondervind al een tijdje dat deze sommige opnamen dat opgenomen zijn niet wilt afspelen en dus tot een beetje frustratie bij kids als van de pak weg 20 opnames er een 10 (brut geschat) niet willen afspelen, Of series dat we later bekijken en dus niet willen opstarten voor te kijken/afspelen waardoor we dus soms een stuk van de verhaallijn missen. We ondervind ook vaak dat hem blokkeerde en dus blijft hangen op beeld en we genoodzaakt zijn voor deze via de knop achteraan uit en aan te zetten De digicorders hebben we al eens volledig gereset via de instellingen en via de pin. Via de app voor tv te kijken via mijn smartphone krijg ik ook soms melding als ik wil doorsturen naar mijn chromecast, zit niet in abonnement (mag ik dan weten wat dit inhoud en in welk abonnement het dan wel is) , het is maar op bepaalde series of opnames. Groetjes
Wanneer ik probeer in te loggen voor de Proximus Pickx app, krijg ik steeds de melding dat de login gegevens niet correct zijn. Even gezocht op het forum naar mogelijke oplossingen, maar helaas… lukt nog steeds niet. Aanmelden probeer ik met het (beheerder) mail adres, maar zonder resultaat. Wat doe ik verkeerd???
Die website is een regelrechte ramp. Tusen 20.00h en 23.00h valt die om de 10 min. uit. Oeps….en terug op het startscherm. Ik krijg daar horens van!!!
Ik heb het stilaan gehad. tldr : Proximus pusht mij een nieuw contract en een ander toestel, kan mij mijn oorspronkelijke verkoopsvoorwaarden niet tonen of toelichten, en gaat gemakshalve voorbij aan het feit dat ze nu waarschijnlijk zelf in gebreke blijven. De usb-poort van mijn toestel begaf het. Even binnendoen voor herstelling, en mooi een vervangtoestel meekrijgen voor een maand. Het was een fijne ervaring. Maar nu wordt het een beetje absurd. Na een kleine twee weken in herstelling bij CTDI (het herstelbureau van Proximus, goeie service daar trouwens) het verdict via email : het toestel is onherstelbaar en, kwam ik telefonisch te weten, werd reeds intern vanuit Nokia aan Proximus gecrediteerd (die usb-connector is inmiddels een bekend probleem. De CEO van HMD (is fabrikant Nokia) erkende enkele maanden geleden via Twitter dat het om een fabricagefout gaat, en hier vind je een beschrijving van het probleem https://community.phones.nokia.com/discussion/6073/nokia-7-plus-usb-c-char
Weet iemand of het mogelijk is om een decoder aan te sluiten via een ethernetkabel op een bijkomende linksys velop node? De hoofdnode staat bij de modem en een andere node in de living waar de tv en decoder staan. Misschien wordt dit niet ondersteund en zal ik toch terug gebruik moeten maken van powerline adapters?
Is het mogelijk om een guest account in te stellen op mijn BBox3 modem zonder gebruik te maken van de MyProximus applicatie? Ik wil dit vanop mijn desktop PC kunnen instellen als de guest optie aanwezig is.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.