Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Kan niet inloggen op Proximus Cloud - krijg steeds een foutcode 2055
Kan via de app niet meer herladen .
Beste, Heb even een vraagje i.v.m. de facturatie van ons Tuttimus pakket dat we enkele maanden geleden hebben afgesloten (ter vervanging van ons oud Comfort-pack). - Netflix wordt aangerekend aan de volle prijs van 9.99€. Ik dacht dat dit 1 van de voordelen van het Tuttimus pack was, en dat daar een korting van ongeveer 2 € op wordt gegeven ? Dat is toch wat jullie website laat vermoeden (Daar staat over die TV-bundel : Kies je geen tv-bundel dan zal de prijs van je Tuttimus overeenkomstig worden aangepast (korting van € 7,95 op de prijs van het mandje), en laat Netflix nu ook horen bij die TV-bundels). Aan dit pack zijn ook 2 GSM's gekoppeld : 1 van 5 GB/maand en 1 van 2 GB/maand (dus 25 en 14€) + 10€ voor de "aankoop" van de Huawei P10. Ik merk echter dat het ene abonnement aan 19 € wordt aangerekend i.p.v. 14€. Is dat nog de erfenis van de aankoop van de vorige GSM (waarvan het contract nog loopt tot eind dit jaar) ? Dan zou vanaf de afloop van dat koopcontract die pr
Hallo, Vandaag is de technieker alles komen aansluiten (ikzelf was niet aanwezig) maar ik kan geen verbinding maken via een internet kabel. Wij huren een nieuwbouw en elke kamer is voorzien van internet poorten. Dus ik dacht, ik sluit mijn desktop aan via één van deze poorten maar ik kan dus niet verbinden. Zou iemand mij meer informatie kunnen geven over hoe ik moet verbinden. Alvast bedankt. (Btw de technieker heeft een internet kabel aan mijn vriendin verkocht voor 50 euro, terwijl er nog één in de hardware doos zat..)
Heb reeds van alles geprobeerd om voice mail uit te schakelen maar niets lukt.
Ik betaalde ooit, 100 euro dacht ik, voor een BBox 3 modem. Nu dit contract afloopt eist men de gehuurde goederen terug. Of was die 100 euro een extra kost bovenop de huur?
Hallo Elke keer dat ik naar het buitenland ga en op het internet van mijn bundel wil, wil het niet werken. Het symbool van 3G staat bovenaan op mijn Iphone, maar het gaat niet. Ik krijg een melding dat de PDP-identiteit niet juist is. Ik ben al meerdere keren naar de Proximus winkel geweest en naar de klantendienst gebeld, en zij zeggen dat alles van mijn internet aanstaat. In België heb ik geen probleem daarmee. Ik heb ook al alles eens opnieuw opgestart en de fabrieksinstellingen gewijzigd. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik begrijp dat je via een webpagina moet gaan webmail.skynet.be. Maar daar vraagt men een @proximus.be e-mailadres en geraak ik met mijn bestaand adres @skynet.be niet binnen. Ik heb echter een ganse mappenstructuur die ik zeker niet wil verliezen. Hoe geraak ik hier nu aan zonder iets te verliezen ? Ik vind het toch enorm triestig dat een applicatie stil valt zonder enige communicatie.
Beste, Midden juni heb ik meegedaan met de actie the red devils have won. Begin juli kreeg ik volgende mail: Dag Frank, Goed nieuws: uw aanvraag voor de Red Devils Proximus Promotie met registratienummer 245618 is volledig aanvaard. Tevens hebben de Rode duivels gewonnen! Dat wil zeggen dat u binnenkort uw terugbetaling op uw rekening krijgt. Enkele dagen voor de terugbetaling krijgt u nog een laatste update. Heeft u toch nog een vraag of wenst u meer informatie? Neem dan contact op met Proximus via mail: thereddevilshavewon@proximus.com Veel plezier, Frank. Met vriendelijke groet, Proximus consumentenservice Echter heb ik tot op heden geen terugbetaling mogen ontvangen en is de mailbox van de actie vol. Graag snelle reactie. Met vriendelijke groeten
Beste, Er wordt een klacht behandeld bij Proximus waarbij ik emails zou mogen invoegen om deze klacht te onderbouwen. Deze mails zouden dan bij mijn account gevoegd worden. Waar naartoe kan ik juist mailen? Bedankt!
Sinds december ben ik aan het bellen en mailen (contactformulier) met proximus. Aan telefoon zeggen ze telkens dat ze gaan doen wat nodig is, op contactformulier-berichten wordt gewoon niet gereageerd. Het probleem is als volgt: In november 2016 doe ik via internet een aanvraag voor het tuttimuspakket met televisietoestel (promotie). Alles is in orde, ik krijg een orderbevestiging en op 19 december zou proximus langskomen om alles te installeren. Ik bel tussendoor 2 keer omdat ik geen berichten meer krijg om concreet af te spreken en ook mijn sim-kaart maar niet toekomt. Aan telefoon zeggen de medewerkers mij dat alles in orde is. Dit dus twee opeenvolgende weken. Op 19dec komt er uiteindelijk niemand opdagen (verlof genomen hiervoor!!). Ik bel opnieuw om te vragen waar ze blijven en blijkt dat mijn order niet doorgekomen is!!! (ondertussen dus al 4 contacten gehad!!) Niemand kan mij helpen (2 verschillende medewerkers aan de lijn gehad), tot ik een fantastische kerel aan de lijn kr
Ik heb al jaren in ons gezin 3 abonnementen en kan enkel met mijn abonnement op premiumclub punten sparen?! In de winkel zeggen ze dat zij dat niet kunnen die andere 2 nummers erbij voegen. Weet iemand hoe dit kan want ik heb zo al véle punten verloren!!!!!!!!!!
Mijn vriend heeft amper een week lang zijn nieuw toestel. Gisterenavond alarm (wekker) willen instellen maar touchscreen werkte niet meer. Deze ochtend kleurt het volledig blauw. En nu?
Ik heb zo een 3 weken geleden een aanvraag gedaan voor een volledige installatie, geen probleem u afspraak is volgende week donderdag! Nu die donderdag niemand gehoord of gezien gebeld ..... Ah er is iets mis. Na 5 keer bellen op verschillende dagen zit onze aanvraag intern vast ! Wij kunnen niets doen is het antwoord.... wat moet ik nu doen wachten en nog is wachten of veranderen naar de concurrentie ?
In mijn laatste factuur merk ik dat het basisbedrag plots veel hoger is dan gewoonlijk. In vergelijking met vorige maand (basisbedrag: 32,04 euro + btw bedrag: 6,73 euro) is dat nu 73,55 euro (basisbedrag) + 15,45 euro (btw bedrag). Hoe is dit mogelijk?
Hallo Voor de maanden feb , mrt en april betaalde ik : 47.35. In Mei ging dit omhoog naar : 51.18 In juni en juli ging dit verder omhoog naar : 60.24 ! Heeft dit te maken met de roamingkosten die op deze manier doorgerekent worden?? Op jaarbasis is dit een 156 euro meer dat ik moet betalen en inclusief btw is dit al bijna 200 euro. Gelukkig dat ik mijn facturen al eens nakijk , want dit is nergens medegedeeld. Het lijkt me tijd om de providers te vergelijken.
Ik wil graag poorten die standaard openstaan bij een bbox3 firewall op level 'high' kunnen toezetten. Dit kan echter niet met de gewone user login? Is hier een mogelijkheid toe?
Hallo, ik wou graag een tweede myproximus aanmaken, heb er al 1 voor mezelf, maar doe ook administratie voor mijn pa en wil daar ook een myproximus voor aanmaken, moet met zelfde email adres. Kan dit ?
Vraag is de volgende: OP 12 juli een iPhone 6s webdeal besteld en betaald, op 15 juli vindt de levering plaats. Maar de iPhone staat op naam van mijn zoon ( 17 jaar) en wordt dus niet afgeleverd, ook al ben ik erbij als moeder. De bestelling moet geannulleerd en opnieuw besteld. Wanneer wordt mijn geld terug gestort ? het is vandaag 27 juli...
Hallo als ik bij mijn "my proximus" ga en verder naar "Mijn factuur & verbruik" om het detail van een factuur te raadplegen kan ik niet op de rubriek "Gebruik (€)" klikken waardoor ik het detail van de factuur niet kan zien. Het handje is zicthbaar, maar er gebeurt niets bij het klikken (alleen javascriptvoid(0) in de statusbar links beneden). Bedankt. Ines Picavet.
Mijn internet verbinding valt steeds uit. Modem maakt verbinding, maar na enkele seconden lijkt hij telkens opnieuw op te starten.onmogelijk om langer dan enkele seconden te surfen. Ik heb dit vroeger nog eens voor gehad. Uiteindelijk heeft Proximus toen iets gedaan waardoor het enkele maanden in orde was. Lijkt telkens te zijn wanneer ik veel stream. Zit geblesseerd thuis, dus hopelijk snel opgelost. Ik heb mijn modem reeds meerdere keren herstart en uit het stopcontact getrokken, maar geen beterschap.
Beste, nadat ik 2 maanden geleden het pack Belgisch voetbal verwijderde, betaal ik heden nog steeds dezelfde prijs als met dit pack. Nochtans stond er op de website duidelijk dat ik hiervoor een korting van 7,95 euro zou krijgen (wat vreemd is aangezien het pack zelf 9,95 kost). Echter op de voorbije facturatie betaal ik nog steeds dezelfde prijs als voorheen. In de 6 maanden dat ik klant bent loopt de facturatie regelmatig fout, dit ook steeds in mijn nadeel. Dit begint wel een beetje teleurstellend te worden, aangezien ik dit steeds moet melden. Ik mag toch verwachten dat de factuur die ik krijg op den duur correct is zonder telkens alles te moeten nakijken tot in den treure... Kan U de nodige correcties doorvoeren op de volgende facturatie? Met vriendelijke groeten, Yannick
Ik begrijp iets niet. Als je al meer dan 10 jaar klant bent en verhuist, worden er kosten aangerekend. Een nieuwe klant krijgt een gratis installatie en betaalt die kosten dus niet. Als je het contact center belt, krijg je het antwoord dat ze hier niets aan kunnen doen. Alle respect voor die personen, want zij zijn maar de boodschapper natuurlijk, maar naar Proximus toe stel ik mij serieuze vragen bij de klantenservice. Op zoek dan maar naar een andere provider.. Helaas..
Het is ondertussen al een jaar bezig. Ik had een abonnement van €25 p.m. Vorig jaar rond juni had ik geen gsm meer omdat hij kapot was. Alles was betaald. Ik kreeg nooit geen facturen opgestuurd. Ik had mij pas in november '16 terug een nieuwe gsm aangeschaft. Toen begon het, ik wou mijn abonnement terug. Ik ging naar een Proximus punt. Ik kon geen abonnement aanvragen want er stond blijkbaar nog een bedrag open, ik moest bellen naar de Proximus service. Daar vertelden ze mij dat ik geen openstaande facturen had maar het probleem niet konden zien en terug naar de winkel moest. Ik heb zo wel 10 keer gebeld als naar een Proximus 'shop' geweest, met als gevolg géén resultaat. Ik had het geduld omdat ik bij proximus wou blijven. Ik heb nu nog steeds een herlaadkaart. Nu eind juli '17 krijg ik een factuur van maar liefst 612 eurootjes.. (Dus ik had een abonnement van €25 en geen gsm vanaf juni) Dit is een samenvatting van de factuur: 28/06 €63,14 27/07 €62,65 27/07 €1,80 26/08 €388,
Beste, Met deze mail wil ik even het verloop schetsen van onze eerste kennismaking met het Proximus netwerk. Afgelopen zondag (23/07/2017) hebben we beslist om over te stappen van Telenet naar Proximus. Niet zozeer uit ontevredenheid, maar omwille van de exclusieve rechten van Proximus TV op de Proximus League. Ik probeer alles via het internet te regelen, maar kom bij het moment van afspraak vastleggen tot de vaststelling dat de eerste vrije dag 07/08/2017 is. De competitie begint echter al op 04/08/2017. Dus ik laat een berichtje achter om mij te contacteren. Op maandag 24/07/2017, krijg ik in de namiddag een vriendelijk telefoontje van een zekere Hilde om de Tuttimus te configureren. Alles verloopt vlot, want ik heb alle gegevens (adres, klantnummer Telenet, vast Telefoon nummer, Easy SwitchID, GSM Nummer, klantnummer bij Orange, …) bij de hand. Afspraak wordt tijdelijk geboekt voor 01/08/2017 (online kon het niet vroeger??, via de telefoon kan het wel sneller).
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.