Skip to main content
Beantwoord

Voicemail uitschakelen

  • July 27, 2017
  • 11 reacties
  • 5278 Bekeken

Heb reeds van alles geprobeerd om voice mail uit te schakelen maar niets lukt.

Beste antwoord door Martin

vraag het eens in een privébericht aan proximus of ze je hierbij kunnen verder helpen
privébericht versturen > Klik Hier
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • July 27, 2017
Beste,
hebt u ook de 2u wachttijd in acht genomen?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_deactivate/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/voicemail-activeren-of-deactiveren.html

Alternatief kan u ook Het Proximus Team bereiken
• via dit Forum , door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
• via de chat op de supportpagina: https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
• via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
• via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)

Martin
  • July 27, 2017
ik heb blijkbaar al een heel goeie opvolger 🙂 ik kan het nu stilletjes aan wat rustiger aan gaan doen 👍🏽

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • July 27, 2017
ik heb blijkbaar al een heel goeie opvolger 🙂 ik kan het nu stilletjes aan wat rustiger aan gaan doen 👍🏽
Martin, u blijft! En ik word uw sidekick.
Wat denkt u daarvan?

Martin
  • July 27, 2017
Volledig verdwijnen bedoelde ik nu ook weer niet maar wat rustiger aan want op den duur zit je in dit forum diep verzeild zonder dat je het beseft, ik werk nu wel van thuis ook voor een call center en heb wel tijd tussendoor maar soms laat een mens zich veel te veel meesleuren zonder je het eigenlijk zelf goed beseft.

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • July 27, 2017
Ik reageer wel vaker te dramatisch.... 😱 It was a joke....
Werk ook voor een call center.... en tussen de calls door dus ook wat tijd om hier rond te neuzen.

  • Auteur
  • New user
  • July 27, 2017
Hallo Simon
Ik heb al het programma gevolgd en mijn voice mail staat gedeactiveerd en toch schakelt mijn telefoon over na enkele keren bellen. Ik heb geen 2 uur gewacht maar dagen. Ik hoef helemaal geen voice mail.
Wie kan dit oplossen?
Groetjes

Martin
  • Antwoord
  • July 27, 2017
vraag het eens in een privébericht aan proximus of ze je hierbij kunnen verder helpen
privébericht versturen > Klik Hier

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • July 27, 2017
ik heb blijkbaar al een heel goeie opvolger 🙂 ik kan het nu stilletjes aan wat rustiger aan gaan doen 👍🏽

Jij bent blijkbaar de opvolger van Elsa. 😁

  • Auteur
  • New user
  • July 27, 2017
Pb verstuurd naar Proximus

Martin
  • July 27, 2017
ik heb blijkbaar al een heel goeie opvolger 🙂 ik kan het nu stilletjes aan wat rustiger aan gaan doen 👍🏽

Jij bent blijkbaar de opvolger van Elsa. 😁

Dat is dan nogmaals het bewijs dat iedereen kan gemist worden, andere en betere ☺️

Ik ben nu wel nog niet volledig weg hé nog eens af en toe komen piepen of beter gezegd me meer bezig houden met de zaken die mij echt zeer interesseren.

  • Auteur
  • New user
  • July 28, 2017
Bedankt Nicky voor het oplossen van mijn probleem.