Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo, na de laatste update is mijn zendervolgorde volledig omgegooid. Ik heb al enkele malen geprobeerd om die terug te zetten maar dat is toch nu toe nog niet gelukt, Klikken op 'bevestigen' betekent hier 'al je veranderingen terug ongedaan maken'... Ik heb gelezen in andere topic dat we moeten wachten tot een volgende update van de software. Ik ga dus nog even geduld uitoefenen, maar ondertussen kan er mij iemand zeggen wat er verbeterd is met die nieuwe update? Voorlopig zie ik alleen maar min-punten!
Wij betalen in ons appartement een maandelijkse bijdrage ( 15€ ) aan de huisbaas voor internet via Wifi. Hebben wij dan ook recht op een e-mailadres en login voor hotspots e.d.?
hoe ga ik tewerk om proximus tv te installeren op mijn tv ? wat is de kostprijs ?
Ik probeer norton security 1 te installeren op mijn apple ipad. Via Myproximus heb ik dit besteld en kreeg een productcode van 13 tekens. Als ik deze ingeef krijg ik een foumelding 'ongeldige pincode. Contacteer uw provider. Bij de proximus helpdesk konden ze me niet helpen en werd ik naar het forum doorverwezen?
Het zal waarschijnlijk aan mij liggen maar toen ik straks een aantal mails wou versturen, stokte dit plotseling. Ik kreeg altijd een foutmelding. Hoe dat ik dit moet verhelpen weet ik bij god niet. Ben een aantal keren uit het programma gegaan, de PC afgezet... maar steeds toen ik de mails uit postvak uit wilde versturen, lukte me dat niet. Plotseling was ook heel Windows Live Mail ook gewoon weg, enkel het icoontje was er nog maar bij het drukken erop komt enkel de kader met het foutenrapport tevoorschijn zonder enige tekst erin. Je kan begrijpen als ik het vorige probleem nog niet kon/kan oplossen dat dit helemaal mijn petje te boven gaat. Ik vraag me dan ook af: hoe kan dit allemaal gebeuren, is dit dan allemaal niet zo top gemaakt door de makers?
wel wel wel zit je hier lekker in je zetel naar het nieuws te kijken en ja hoor alles is weg geen tv internet en ga je dan via 4g naar my proximus krijg je de vermelding dat er WEER een storing is. dus ben je de pineut en kan je op je honger gaan zitten van hoe lang zal het nu duren. in het verleden meermaals voorgehad. heb altijd proximus tegen telenet klanten ge promoot maar voel me eerlijk gezegd in het zak gezet. misschien eens een idee om van provider te veranderen en zeker niet meer alles bij dezelfde plaatsen. zo heb je dan nog iets als er zich iets voor doet. hopelijk komt het vandaag nog in orde.
Bij vrienden die ook een xxxxxxx@belgacom.net mailbox hebben is de grootte van de mailbox 1GB geworden. Mijn lxxxxxx@belgacom.net blijft op 200 MB staan. Welke zijn de criteria om 1 GB te krijgen?
I had contacted Proximus via this forum once a month ago, about a bill that I received 2 months after I cancelled my services and moved out of Belgium. I was told that I would receive no more bills from Proximus. Yet I receive another bill last week!! Please, when will this harassment end? :( Just in case someone would wish to actually help with this problem, here is the information of my bill: Documentnummer 6739327437 Klantnummer 608937128
Hi, Ik heb een BBox3 met software versie 10.A.0.I.FS en heb volgend probleem: Een laptop van het werk neemt regelmatig een intern vast IP-adres van een PC over. Bij een kennis met eveneens een BBox3 (geen idee welke software versie hij heeft) heb ik gemerkt dat hij 2 poolranges kan instellen. 1 range voor PC's en 1 voor Decoders. Ik heb deze optie helaas niet. Deze mogelijkheid zou mij helpen om IP-conflicten te voorkomen. Kan iemand mij hier meer informatie over geven of, indien mogelijk, helpen? Alvast bedankt.
My proximus > nieuw wachtwoord Emails bekijken > nòg een andere wachtwoord Wind. live mail werkt daardoor òòk niet meer en nù ??? Wat werkt er wèl nog bij proximus ? Ik ben niet zo mobiel en wil graag bereikbaar blijven
Ik heb afgelopen vrijdag een datum vast gelegd met de klantendienst voor een aansluiting. Er werd gezegd dat ik een bevestiging zou moeten doen in een mail die ik zou ontvangen. Ik heb heden nog geen mail ontvangen. Bel ik terug of wacht ik nog even? Dit is reeds de tweede maal dat ik wacht want de eerste keer had ik geen bevestiging gekregen.
Sinds 3-tal dagen heb ik geen 4G meer.Op de iPhone komt wel het symbool 4G maar geen internetverbinding !
er werd een sms aangerekend. sms naar het nr 0460200965 wij hebben geen sms verstuurd en het nr is niet bekend in onze gegevens -. dit moet een vergissing zijn. telkens we een telefoonnr bellen en geen antwoord krijgen wordt er steeds 1 minuut aangerekend. er is geen conversatie geweest, waarom wordt er dan 1 minuut aangerekend ??? op 12 juli zijn er 3 conversatie aangerekend van 6.37 +1.49+4.48 minuten naar mijn nr 0479215507 . ik heb geen gesprek gevoerd op de tijdstippen 17:49 ,18:58 en 19:00. dit moet ook een vergissing zijn.
Ik ben reeds 4 weken bezig met het toevoegen van een btw nummer aan mijn account. Ik ben reeds klant als particulier maar als zelfstandige wil ik een factuur met btw nummer.. Ik zal u mijn avontuur vertellen: - Op de website ingevuld dat ik wens gecontacteerd te worden over de business abonnementen - Ik werd de volgende dag opgebeld met de boodschap om naar een winkel te gaan om dit over te zetten. - In de winkel tot 5 keer toe een imense rij waar ik geen tijd voor had om aan te schuiven - Tot 4 maal gebeld naar de business klantendienst waar niet werd opgenomen (binnen de kantooruren) - Uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen, persoon vertelt me dat het geen probleem is en dat het onnodig is om naar een winkel te gaan, dat dit perfect kan met een formulier in te vullen. Ze ging het me opsturen. Toen ontving ik deze link: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_call_nb_port_new_price_plan/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/
wifi niet geactiveerd luk niet om te activeeerd
Het lukt mij niet bijkomend surfvolume aan te kopen. Krijg steeds een foutcode in MyProximus Kan je mij helpen toch bijkomend volume aan te kopen
Kan iemand mij eindelijk eens zeggen hoe ik officieel een bedrag moet betwisten bij proximus? zeg mij aub niet dat ik daarvoor naar de klantendienst moet bellen want die hebben mij reeds 2x doorverwezen naar de optie facturen in myproximus!
Met de wijzigingen binnen MyProximus kan ik nu wel alle aliassen zien van de verschillende mailboxen maar, de ID (mx123456) van de Mailboxen is niet meer zichtbaar. Waar kan ik deze nog terugvinden?
Regelmatig loopt mijn Skynet web mailbox vol. 1GB aan web e-mail ruimte is nu eenmaal niet zo veel meer de dag van vandaag. Om dit te vermijden, heb ik via het configuratiescherm van mijn Skynet webmail de optie "Schakel email forwarding" geactiveerd (Configuratie -> E-mail -> Mail doorsturen) en mijn Gmail adres als forwarding adres opgegeven. Zie afbeelding hieronder: Het forwarden werkt feilloos: al de e-mails die naar mijn @skynet.be mailadres worden gestuurd, worden mooi geforwarded naar mijn Gmail account (@gmail.com). Echter, de geforwarde e-mail blijft ook nog staan in mijn Skynet web mailbox. Op die manier is mijn probleem, namelijk het vollopen van mijn e-mail box op het web, natuurlijk niet opgelost. Ik vind nergens een optie in mijn Skynet webmail configuratie om te zeggen dat een geforwarde e-mail mag verwijderd worden uit mijn Skynet web mailbox. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb mijn abonnement op Travel passport top proberen te deactiveren via myproximus, maar dit staat niet in de lijst van de diensten die ik kan deactiveren bij beheer. Mijn man heeft al 2 keer gebeld naar de service desk om de dienst te deactiveren. Maar het is nog steeds niet in orde. Dit is het het tweede jaar dat we problemen hebben om diensten te dectiveren. Bovendien word je bij de service desk behandeld alsof je van een andere wereld komt. Je krijgt ook geen nummer van een call, geen sms of link toegestuurd met wat info over de call. Kan iemand me helpen om mijn abonnement te stoppen ?
Zoon zit in Frankrijk sms komt nooit direct aan, gisteravond zelfs pas vanmorgen, wat is het probleem. 2. Vaak reageer ik direct op sms en vaak foutmelding bij verschillende proximus abonnees. Smarthphone heropstarten is tijdelijke oplossing. Vorige zelfde acer nooit mee voorgehad. Wat kan het probleem zijn? Mvg,roger
stroomkabel geeft kortsluiting! kan ik deze vervangen? of moet ik nu een nieuwe decoder aanschaffen?
Na de update van de decoder is BBC first verdwenen. Nog mensen die dit voor hebben?
Doel is een programma te installeren en hiervoor moet de installatie file worden opgehaald via internet. Echter de download faalt steeds. Download stopt na aantal MB, manueel te herstarten, maar download wordt gecancelled door time-out na aantal keer. Niet alleen bij dit programma stopt de download na bepaalde tijd, dit is ook het geval met andere downloads. Probleem is niet PC gebonden, want met verschillende PC's een download gestart. Router hard reset heeft ook geen oplossing geboden. Alvast bedankt voor de hulp
Ik heb reeds enkele jaren een pack bij Proximus met daarin digitale tv, internet comfort en Proximus Smart+15. Mijn maandelijkse facturen liggen altijd tussen de 70 en de 75 euro. Tot afgelopen maand, toen ik een factuur kreeg van 220 euro!? waarvan 146 euro aan data verbruik buiten bundel (1gb is inbegrepen in mn bundel) Nu heb ik de factuur eens fantsoenlijk bekeken, en wat blijkt.. Er wordt mij 146 euro aangerekend voor 2.6 Gb extra data verbruik. Wat dus neerkomt op 56 euro per Gb extra verbruik.😱 Serieus Proximus?? Dit kunnen jullie toch niet menen ? Dan gaat Proximus Smart+15 heel snel uit mn bundel verdwijnen 😡
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.