Skip to main content
Vraag

Mailbox ID niet meer zichtbaar in MyProximus

  • July 29, 2017
  • 4 reacties
  • 135 Bekeken

B L
Met de wijzigingen binnen MyProximus kan ik nu wel alle aliassen zien van de verschillende mailboxen maar, de ID (mx123456) van de Mailboxen is niet meer zichtbaar. Waar kan ik deze nog terugvinden?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • July 29, 2017
surf eens naar de web interface van je bbox http://192.168.1.1 en login

Daar kan je de login gegevens vinden van je internet sessie (pppoe sessie)

wat voor de @POXIMUS staat (vroeger xxxxxxx@SKYNET)

B L
  • Auteur
  • Apprentice
  • July 29, 2017
Dit is je internet ID en die vind je ook terug in MyProximus onder de internetinstellingen, daar ben ik dus niet naar op zoek. Het zijn de mailbox id's die niet meer in MyProximus staan.

Martin
  • July 29, 2017
Omdat deze bij mijn 1ste mailbox de zelfde is van de pppoe login van de bbox, dacht ik dat het bij iedereen zo was.
Wel is die anders bij mijn 2de bijkomende mailbox.

B L
  • Auteur
  • Apprentice
  • July 29, 2017
Dit klopt inderdaad en dit is bij mij ook zo, maar het zijn dus die andere...