Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik was vandaag in Den Haag maar kon geen gebruik maken van 3G of 4G om te surfen. Mijn roaming stond nochtans aan in mijn Samsung S7 edge. Mijn zoon kon met zijn proximus abonnement en IPhone7 wel perfect surfen. Hoe kan ik toch mobiel surfen in het buitenland?
Beste Ik probeer al de hele week om telefonisch contact op te nemen met Proximus. Iedere dag opnieuw krijg ik te horen dat de lijnen meer belast zijn dan normaal, op welk uur van de dag ik ook bel. Zelfs na 25 minuten wachten, krijg ik nog altijd niemand aan de lijn. Hoe kan ik jullie bereiken om dit recht te zetten vóór jullie een nieuwe factuur sturen en automatisch extra kosten aanrekenen voor niet betalen van de factuur of onze lijn afsluiten. Met vriendelijke groeten
ik beheer mijn gsm (vnl nazicht facturen) via myproximus. Mijn echtgenote heeft echter ook een gsm proximus en die had ik graag in dezelfde myproximus gezien. hoe moet ik dit regelen? ik wil vnl kunnen aanduiden dat ze geen papieren factuur meer hoeft te ontvangen.
Hallo Ik ben klant bij proximus en ben heel teleurgesteld !! Levering iPhone 7 nog niet gehad , my proximus werk nog altijd niet , technische fout en lopende order en da nog na 6 weken niet in orde , bij de klantenservice kunnen ze nie antw waar het probleem zit , raar is da allemaal . Email adres doorgekregen en gemaild maar geen antwoord . Het enige wa ze kunnen is factuur sturen en voor de rest bende prutsers . Ik ben nie de enige met problemen als ik op deze forum kijk . Ik ga terug overstappen naar vorige provider als ik nie spoedig geholpen word . Kan nie begrijpen dat de grootste provider van het land ook de grootste pruller is !! Neem het voorbeeld maar van base en Telenet daar kunnen jullie veel van leren
Hoi Waarom kan je wel met je gsm en gsm nr in Duitsland inloggen en internet gebruiken, maar lukt het niet met de usb stick van tv overall. Aan de usb stick is toch ook een gsm nummer gekoppeld. Wat is het verschil tussen mobiel internetten en data volume op je gsm? Gr John
Mijn G3 werkt niet in het buitenland (IPhone). Bij 'mobiel netwerk' in mijn instellingen staat de 'mobiele data' wel degelijk aan. Hoe kan dit opgelost worden?
Ik heb mee gedaan aan een actie van proximus, de rode duivels actie va 9 juni. Ik heb een mails gekregen dat mijn aanvraag goedgekeurd op 7 julie.Maar ondertussen nieks meer gehoord en nog steeds geen terug betalling. Weet jullie hoelang het nog zal duren? Dank u Veronique
Movies & Series Pass € 9,95 / maand: Ongelimiteerd kiezen uit meer dan 2.000 films en episodes per jaar. Elke dag een nieuwe film of episode van een serie! Een gevarieerd aanbod met wekelijks ook 2 films voor volwassenen op de zender M&S. Wat vinden jullie van het huidige aanbod? M.i. ontbreken er verschillende recente films & series in het aanbod en is het geen volwaardige tegenhanger voor Netflix.
Ik ben momenteel in Frankrijk. Ik wil mijn 4G gebruiken, maar krijg de leiding "Uw gegevensverbinding is verbroken omdat u uw thuisnetwerk heeft verlaten terwijl gegevensroaming was uitgeschakeld." Is het mogelijk om dit tóch te activeren zonder eerst terug naar België te rijden?
Al sinds den beginne ondervind ik problemen met een herlaadkaart voor mobiel internet. De bedoeling is simpel: ik herlaad 10 of 15 euro en als ik het nodig heb,dan kan ik ook zonder WIFI op het internet. Aangezien ik mijn tablet vooral thuis gebruik, zou je denken dat de herlaadkaart minstens een jaar meegaat. Niet dus: na een maand vervalt de boel en ben ik telkens mijn geld kwijt. Bovendien werkt dit ook niet altijd goed. Misschien scheelt er iets aan mijn instellingen. Ik heb nl het volgende voor: ik vertrek op 14 juli 2017 op vakantie en herlaadt met 15 euro. We reizen met de auto dus ik vond het fijn om onderweg te kunnen op FB en mails en krant te lezen enz .... ik zie dat er verbinding is via 4G/3G via bv. Vodafone maar toch krijg ik telkens de melding dat ik geen internetverbinding heb. Nu ben ik sinds vandaag thuis en raadpleeg ik mijn saldo (want via MyProximus app moet je via 4G verbonden zijn om dit te raadplegen) en ik zie dat dit op 0 staat. Ik heb niets verbruikt want h
Dochter van 13 heeft een abonnement van 15 euro. Maanden terug werd gevraagd in te stellen zodat ze niet naar speciale nummers kan sms'en en ook niet over beltegoed kan gaan. Was allemaak kn orde werd ons gegarandeerd. Vandaag ga ik doodgewoon eens kijken naar ons verbruik en zie ik dat ze liefst 370 euro over haar limiet is gegaan. Hoe is zoiets mogelijk als wij de garantie krijgen dat ze dit niet kan.
Sinds geruime tijd ondervind ik dat alle afleveringen van 'het journaal op een' worden opgenomen . Ongeacht mijn acties : via de computer - tv overal - de planning wissen , de decoder en modem resetten zowat alle mogelijkheden via de decoder en de tv om opnameseries en opnames te wissen zowat alle mogelijkheden via de decoder en de tv om in de planning deze te wissen blijven de opnames gebeuren . Ongetwijfeld heb ik ergens een verkeerde knop gedrukt . Weet iemand een middel om een gehele planning te wissen en definitief geen enkele opnameplanning te laten uitvoeren . Ik zal daarna dan wel terug plannen wat ik echt belangrijk vind . Alvast dank
Ik heb een nieuwe b-box 3 nog steeds heb ik een zwak internet signiaal. Beneden geraak ik goed op intenet maar boven zwak wifi signiaal en geen internet verbinding. Wat moet ik doen.
Ik had vandaag het programma op Canvas: "100 jaar grote oorlog" opgenomen en naderhand bekeken, er staat maar 65 minuten opgenomen, het programma stopt plots. Waar ligt de oorzaak? Is het bij de vrt die hun uitzending plots stopt of ligt het hier bij de opname?
Ik gebruik Mail van Apple. Vroeger bleven mails na ophalen nog 1 week op de server staan. Nu verdwijnen ze onmiddellijk van de server als ik ze van mijn computer verwijder (prullenbak mail leegmaken). Ik vind nergens meer hoe ik dan kan aanpassen.
Na de recente update van woensdagavond zijn bijna alle opnames van de harde schijf van mijn decoder verdwenen. Herhaalde telefoontjes naar 0800/22800 met resetten van de decoder en de modem hebben niets opgelost, integendeel : sindsdien werkt mijn WIFI zeer slecht ! Mijn telefoon schakelt gewoon over naar 4G en de modem wordt niet gevonden als de telefoon er niet direct naast ligt - mijn modem komt zelfs niet voor in de lijst van beschikbare WIFI ... - op mijn Ipad heb ik zeer beperkte WIFI, evenals op de PC. Mijn probleem is dus alleen maar groter geworden en elke keer dat ik bel krijg ik een andere uitleg ; 1 van de 4 keer kreeg ik gewoon als antwoord van de helpdesk : sorry, ik kan niet helpen ....
Een week geleden belt een medewerkster om een afspraak te maken om bij mij thuis de overschakeling te maken naar VDSL. Ok, ik maak een afspraak, so far so good. Vandaag belt de installateur mij (op het afgesproken tijdstip) om te zeggen dat het geen zin heeft om te komen omdat het nodige niet is gedaan bij de buren, om toegang te krijgen tot de verdeelkast in hun gebouw. Iets wat ik heel specifiek gevraagd heb toen de afspraak wel gemaakt. En wat me toen werd bevestigd door Proximus. Blijkbaar heb ik weer eens een dagje verloren met het wachten op niks en is Proximus ondanks alles zijn oude Belgacom manieren nog niet verleerd. Ik had het moeten weten.
Mijn dochter heeft een abonnement mobilus+iPhone 50 en zit elke maand aan ŕekeningen van 150 euro en meer, ik gebruik net even vaak mijn gsm, heb zelfde abonnement en heb dit niet. Ik ben het echt beu en ik wil dit niet meer betalen . Hoe kan ik opzeggen en wat kost het?
Hallo, Ik kocht deze Samsung Galaxy a3 2017 met abonnement waarbij is recht had op een speaker. Speaker werd niet bijgeleverd bij de gsm -> dus gebeld naar proximus -> deze sturen me daar naar website van samsung waarbij er een ean nummer moet ingegeven moet worden. Het nummer blijk niet te kloppen. Dan maar contact gehad met Samsung -> de verkoper/verdeler van de toestellen verkoopt niet het toestel dat telt voor de actie + deze zou moeten op de hoogte zijn van deze toestellen die deze verkoopt. Hoe kan dit opgelost worden? Om dit toetstel gaat het. https://www.proximus.be/nl/id_cr_samsung-galaxy-a3-2017-black/particulieren/producten/toestellen/winkel/samsung-galaxy-a3-2017-black.html
Beste Mijn dochter heeft een abonnement mobilus+iPhone 50 en zit elke maand aan ŕekeningen van 150 euro en meer, ik gebruik net even vaak mijn gsm, heb zelfde abonnement en heb dit niet. Ik ben het echt beu en ik kan dit niet meer betalen en mijn vraag is als ik haar abonnement wijzig naar pay&go wat het mij zou kosten (restwaarde gsm inbegrepen) Ik wil dit niet meer betalen Frieke
Sinds de laatste SW van de V5 opname problemen: 3 films niet opgenomen: 1/ straw dogs, opname op 25/7, zender Q2, 20:35 2/ A dauhter's nightmare; 24/7; Vitaya; 13:45 3/ R.E.D.; 26/7; VTM; 21:50 Kunnen deze terug worden gebracht? 2de probleem: live kijken --> pauzeren, wanneer terug word hervat storingen in beeld, blokjes, enz...oplossing door terug verder te spoelen tot aan het live moment. 3de probleem: opname kijken --> stoppen , bij het opnieuw hervatten keert de opname een half uur terug. de update ging nochtans bugs in de opnames herstellen!?
Ik had alle afleveringen van The Vampire Diaries seizoen 8 opgenomen. Ik heb zonet de eerste aflevering kunnen bekijken maar nadien was alles opeens weg??!! Ik vind hier geen enkele opname meer van terug!! Kan dit recht gezet worden aub???
Ik heb net ontdekt dat er alle dagen data gedownload wordt via mijn vaste internetverbinding. Telkens op hetzelfde tijdstip en met een verbindingsduur van 24 uren (?). Ik zie regelmatig 200MB, 800MB tot zelfs 3.5GB in de lijst verschijnen. Onze computer wordt soms dagen niet gebruikt. Bizar (voor een leek) dat er alle dagen dan gedownload wordt. Mijn totaal verbruik komt niet in gevaar, maar dit voelt heel vreemd aan. Alsof er iemand constant meekijkt. Wat kan hier mis zijn? 01/07/2017 03:04:10 22h 59m 4s 24 417 Kb 508 573 Kb Vast Internet 02/07/2017 02:04:13 24h 0m 56s 17 206 Kb 307 282 Kb Vast Internet 03/07/2017 02:05:09 24h 0m 0s 14 464 Kb 159 784 Kb Vast Internet 04/07/2017 02:05:09 24h 0m 8s 94 Kb 440 Kb Vast Internet 05/07/2017 02:05:17 23h 59m 53s 7 218 Kb 289 070 Kb Vast Internet 06/07/2017 02:05:10 24h 0m 1s 60 335 Kb 3 453 519 Kb Vast Internet 07/07/2017 02:05:11 24h 0m 30s 5 685 Kb 93 685 Kb Vast Internet 08/07/2017 02:05:41 23h 59m 12s 9 887 Kb 203
op de website is de tv gids maar aangepast tot en met 1 augustus, nog iemand met dit probleem. Op de app alles ok tot en en met 3 aug op tv ook ok daar alles te zien tot en met 5 aug. ( ik heb een v4 en nog steeds de nieuwe update niet)
Will_01 Practitioner 31 reacties 3 uur geleden Eind April telefoon gehad of ik wilde overstappen van comfort naar familius was iets goedkoper en ik kreeg er movies en seriespas gratis bij , ik vroeg is dat tijdelijk ? nee dat is voortaan inbegrepen in uw bundel,,OK dan anders hoef ik het niet Sindsdien word het elke maand bijgerekend bij mijn abonnement en telkens bel ik naar de klantendienst en ja hoor sorry voor de vergissing en krijg ik een creditnota van 9.95euro en we zullen het oplossen,, maar als ik bij my proximus kijk naar mijn producten staat movies en series pass nog steeds actief voor 9.95 inplaats van inbegrepen in mijn abonnement . Langs de telefoon lukt het blijkbaar niet dus probeer ik langs hier maar voor het op te lossen mijn klantnr is 1273709
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.