Skip to main content
Vraag

Veel te hoge facturen

  • July 29, 2017
  • 1 reactie
  • 121 Bekeken

Mijn dochter heeft een abonnement mobilus+iPhone 50 en zit elke maand aan ŕekeningen van 150 euro en meer, ik gebruik net even vaak mijn gsm, heb zelfde abonnement en heb dit niet. Ik ben het echt beu en ik wil dit niet meer betalen . Hoe kan ik opzeggen en wat kost het?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

IngeDC
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • July 31, 2017
Hallo Sarah,

Kan je ons even via een prive bericht de klantgegevens bezorgen? Dan kunnen we de facturatie eens nakijken, alsook opzoeken welke afkoopsom er nog van toepassing is op het toestel.

Om het mobiele data verbruik te beperken kan je eveneens de instellingen van het toestel eens nakijken. De optie Wifi assistentie kan het data gebruik enorm doen stijgen ( zorgt ervoor wanneer je op wifi bent, en het signaal is zwak en/of wordt ondebroken, neemt de 4G verbinding dit over), alsook of er applicaties op de achtergrond blijven draaien.

Je kan ons een privé bericht sturen via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes Inge