Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Daarnet probeerde ik een chat te starten met een medewerker om een extra optie bij mijn abonnement te bespreken. Initieel was ik 6e in rij. Na 11 minuten wachten werd ik eerste in de rij en werd de chat gewoonweg beëindigd... . Vervolgens dan maar proberen bellen, telkens waren er geen medewerkers beschikbaar. Nogmaals geprobeerd via chat dan maar, eerst zevende in de rij, vervolgens werd ik na 10 minuten opnieuw eerste, waar ik eerste bleef voor 10 minuten en vervolgens werd de chat weer beëindigd. Fraaie dienstverlening zou ik zeggen, uiteindelijk heb ik hier een uur van mijn tijd in gestoken en heb ik zelfs niemand te pakken gekregen om dan nog een extra optie bij mijn abonnement te bespreken.
Beste, ik heb al gebeld met Proximus en gevraagd om mijn factuur naar het juiste emailadres te sturen. Dat is niet in orde gekomen. Heb al twee keer een chat opgestart maar twee keer vinden ze net als ik de eerste in de rij sta geen agent om mijn chat te beantwoorden. Heeft iemand ervaring met de chat van Proximus?
Hoe komt het dat er ineens opgenomen programmas van decoder verdwijnen?en opstarten decoder helpt niet
In een proximuscenter heeft men mij verteld dat vanaf je GSM abonnement in een pack zit dat je dan onbeperkt kan bellen. Klopt dit?
Beste, 1 week geleden, zette ik onderstaande klacht op het forum (in de praatbarak) én stuurde ik deze in een privébericht naar proximus. De meerkosten (zie punt 5) zijn ondertussen afgetrokken van mijn rekening, maar ik heb nog steeds niemand van proximus die contact met mij heeft opgenomen... buiten om het technisch probleem op te lossen. Maar als je deze hele boterham leest, weet je dat het niet meer om een technisch probleem gaat... Mijn klacht blijft dus genegeerd worden... "Aangezien ik al sinds 1,5 jaar (sinds ik klant ben bij jullie), weinig of geen gehoor krijg i.v.m. mijn klacht, probeer ik het eens op deze manier. Ik heb sinds het begin technische storingen gehad (geregeld uitvallen van internetverbinding). 1,5 jaar later heeft 1 van de zovele technici die ik aan de lijn heb gehad het lumineuze idee gehad om de box (die ik ook nog zelf ben moeten gaan halen) te laten vervangen . Mijn technisch probleem is hierbij eindelijk opgelost. Maar ik ben uitermate teleurgesteld
Kan ik de waardebonnen gebruiken voor aankoop van een vast telefoon toestel?
Op mijn tablet lees ik mijn e-mails steeds via My Proximus. Maar sinds 3 dagen lukt dat niet meer. De pagina blijft maar laden. De rest kan ik wel bekijken; mijn verbruik, producten.. Enkel e-mail lezen en schrijven lukt niet. Nog iemand met dit probleem?
Goedemiddag, Mijn klantennummer : 611429056 Het is nu reeds een 4 tal maanden dat ik problemen heb met belgacom en de bijbehorende “goede” service. Na ongeveer 17 oproepen met een totale duur van 12 uur met verschillende mensen van de klantendienst enz gesproken te hebben, probeer ik het nu zo, ttz schriftelijk : Ik had, naast een telefoon centrale met bijbehorende oproepnummers en verschillende lijnen in het hoofdbureau, 2 oproepnummers en internetverbindingen in onze showrooms te Waregem en Roeselare. Tevens hadden wij alle gsm abbonnementen bij jullie. Deze werden opgezegd , met de nodige problemen, vertragingen, niet correcte facturen enz…….. Dit is dus opgelost. Echter door mijn ontevredenheid met Belgacom onder andere door bovenvermeldde situatie heb ik besloten om de telefooncentrale, de 10 oproepnummers en de verschillende lijnen op te zeggen. Na contact met de klantendienst heb ik duidelijk vermeld dat ik enkel nog interesse had in een telefoonlijn waar ik het be
Beste , ik ben sinds 01/01/2017 verhuist naar een nieuw adres . ik krijg sindsdien geen facturen meer ben 2x naar een center geweest voor adreswijziging en heb meer dan 5X gebeld en was nog altijd niet inorde , eergisteren 31/07/2017 heb ik nog contact gehad met de klantendienst en deze dame wist mij te vertellen dat mijn facturen naar een adres in MONS gestuurd worden terwijl ik in de provincie Antwerpen woon. ik krijg ook geen sms berichten met het te betalen bedrag . DUS ALS CONCLUSIE mijn abbonement word elke maand afgesloten omdat ik niet betaal maar ik krijg pas 3dagen na afsluiting het bedrag door . IK PIK DIT NIET MEER EN WIL DAT PROXIMUS HIER IN TUSSENKOMT IK HEB GENOEG MOEITE GEDAAN VOOR ADRESWIJZIGINGEN EN HIER WERD NIKS MEE GEDAAN !!! de dame zei me ook dat ze mijn abbonement ging activeren en dit is niet gebeurd ! ik kan nog altijd niet bellen en niet smsen ! Ik wil hier asap een oplossing voor en een tussenkomst in de kosten voor de aansluiting telkens van het
ik heb verleden mijn pack laten wijzigen naar tutimus.in dit pack 2 gsm nummers laten wijzigen van smart 15 naar mobilus 25.mijn nummer werkt maar dat van mijn echtgenote niet.het nummer is:0486507497.kan dit in orde gebracht worden? dank u danny
Idem klacht als de rest op het forum ben overgestapt naar Proximus maar TV overal werkt niet wel myproximus account aangemaakt die werkt etc. ongelooflijk. Terug naar telenet als dit niet snel verholpen wordt
Ik kan mij niet inloggen met mijn my proximus gebruikersnaam en wachtwoord. Krijg een seconde het tv zoeken scherm maar dan krijg ik terug het aanmeldingsscherm
mijn domeinnaam werkt niet : http:www.marceldekind.net geeft internal server error contact opgenomen met dnsmaster.com : hun antwoord ; Wij kunnen u hiermee vanop onze DNS dienst niet verder helpen. Wij geven enkel technische support op betalende domeinnamen en webhostings. www.marceldekind.net is d.m.v. een URL forwarding verwezen naar de gratis webruimte op: http://users.skynet.be/fc89.... en het is de 'users' webruimte waarop de error gegeven wordt. het rare is dat ik wel op de site geraak met ftp. Ik zie de website maar dmv een browser geraak ik er niet op. iemand een idee ?
Ik ben in Frankrijk en wil de helpdesk bellen om mijn zoon zijn abonnement aan te passen (roaming toelaten) maar vanuit buitenland is helpdesk blijkbaar niet telefonisch bereikbaar. Is er een andere mogelijkheid om de helpdesk te bereiken?
Nadat ik enkele dagen geleden toevallig merkte dat Norton niet actief was zocht ik deze op mijn laptop op en groot was mijn verbazing dat er niets actiefs meer te vinden was. Ik heb de stappen via Norton Remove and Reinstall gevolgd en toen kwam er een (oude) versie van Norton terug. Echter, dit heb ik nu al drie keer moeten doen, dat is toch niet normaal meer? Kan u mij verderhelpen aub?
wanneer komt de nieuwe folder back to school uit
Ik kan al 2 dagen mijn verbruik niet meer zien,niet op de app myproximus op mijn gsm ook niet op pc via myproximus account. Ook mijn echtgenoot kan verbruik niet zien. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben
Ik heb 1 eenvoudige vraag, hoe komt het dat ik moet bijbetalen voor sms en gesprekken, en mijn volume is niet overschreden, ik heb een mobilus s in een tuttimus pakket mvg jan ve
Beste Wij hebben meermaals contact gehad met Proximus i.v.m. een technieker die per ongeluk schade heeft toegebracht aan onze luster. Het zou met "prioriteit" worden behandeld. (KLACHT 29993701) 04/07/2017 - nog steeds niets gehoord 😏 Technieker werkt in onderaanneming van Proximus, heeft dit hier iets mee te maken waarom dit zo lang duurt?
Krijg melding dat ik over data limiet zit , 280 mb ongeveer , dus nu alleen wifi gebtuik tog nieuwe bundel start , wou der juist nov eens checken , was er in totaal al 29 furo aangerekend extra buitrn bundel voor amper 280 mb , kan dit klopen ?
Ik ruilde een deel van mijn punten in voor waardebons bij Fnac. Door ziekte geraakte ik er niet tijdig. Ze waren 1dag vervallen. Werden dus niet aanvaard. Om uiteindelijk hier gehoor te vinden (want Proximus is daarvoor dan zo goed als onbereikbaar - of je moet echt je weg weten) is het nu uiteraard veeeeeel te laat. Heel dat gedoe met die punten kan dan wel leuk zijn, maar ik mis een makkelijk toegankelijke manier om dat wat op te volgen, en wat meer flexibiliteit ook... Mijn punten kan ik uiteraard vaarwel zeggen, het zou me zelfs verwonderen dat ik ooit iets van antwoord zou krijgen... nu, 't is gezegd... we zien wel
Ik heb een aantal opnames in mijn bibliotheek die ik niet kan bekijken in de iPad-app of via de pc. Ik krijg telkens de fout 'The server doesn't respond, Please try again later'. De opnames zijn nieuw, dus niet vervallen. Er zijn ook opnames waarbij er geen probleem is. De app is up to date, de nieuwste versie. Wel is alles na de laatste update in het Engels en ik zie nergens een optie om NL als taal in te stellen...
Sinds begin deze maand heb ik mij tuttimus laten aanpraten, maar eerlijk gezegd ben ik er niets mee. Kan ik dit veranderen naar een internet+tv+mobile zonder extra kosten?
1. Ik heb een abonnement op 2 gsm-nrs op, die van mij en die van mijn dochter. Op zondag 23/07 krijgt zij volgend bericht van proximus: "Aangevraagde wijziging of optie werd uitgevoerd of toegevoegd". Raar, want zij heeft helemaal niets aangevraagd!!!. Nog geen uur later krijgt ze volgend bericht: "Mobiel dataverbruik is beperkt tot 60,00 euro per maand. Wacht tot de 1ste van volgende maand". Dat zij haar mobiel dataverbruik overschreden had, dat wisten we. Terwijl proximus beweert overal wifi-verbinding te verzorgen, lukte het ons niet om aan de Belgische kust wifi-verbinding te hebben!!!! Maar dat is nog niet het raarste, op 17/07 had ik namelijk de factuur ontvangen en hierop staat helemaal niets vermeld van het overschrijden van het mobiele dataverbruik. Noch op haar nummer, noch op mijn nummer!!!! Geloven wie geloven wil. Dus van waar dat berichtje naar haar???? Ik heb hier nu al reeds 2 maal telefonisch contact voor opgenomen met proximus en steeds beloven ze om mij terug te b
Mijn uitleg aan het doen op de chat en men heeft doodgewoon de chat uitgezet!!!!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.