Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Al enkele dagen kan ik mijn proximus mail niet openen. Er wordt gevraagd om in te loggen met ons Proximus emailadres en wachtwoord. Ik heb al van alles geprobeerd. Zoals altijd vul ik mijn skynet.be emailadres in en het vroeger gekregen wachtwoord maar telkens krijg ik hetzelfde venstertje ‘verbinding maken met Proximus mail’. Ook al mijn wachtwoord aangepast via my proximus (onze persoonlijke pagina, het wachtwoord herstelt en ontvangen per sms want ja, hoe kan je nu een email laten sturen naar je skynet.be adres als je niet kan inloggen? Ook de richtlijnen op http://www.proximuspickx.be gevolgd maar steeds kom ik bij hetzelfde terecht. Ik ben leerkracht en het is dus HEEL vervelend dat ik mijn mails niet kan checken… Ik ben ten einde raad!! Nooit eerder problemen ondervonden en sinds een kleine week, dagelijks!!
Sinds we onze nieuwe decoder van proximus TV hebben, hebben we niks anders dan problemen. Ofwel blijft het scherm n'a het aanzetten gewoon zwart, dan moeten we de decoder volledig afzetten ofwel bevriest het scherm te pas en te onpas. Ondertussen hebben we een nieuwe b-box ontvangen maar het probleem blijft. De oplossing van jullie medewerker vonden we ronduit belachelijk, als jullie hem achteraan uitschakelen en terug aanzetten is het toch opgelost! Ik ga ervan uit dat we toch betalen voor tv te kijken zonder onderbrekingen en telkens de decoder volledig te moeten uitschakelen? We zijn het gewoon kots moe voor ons is proximus TV een dikke 0 waard.
Overgeschakeld van Telenet naar Proximus dus vandaag nieuwe SIM kaart ontvangen van Proximus. Nu kan ik wel sms versturen maar ik kan gaan sms ontvangen.
Sinds enige tijd stellen wij vast dat we bij opgenomen TV programma’s niet meer kunnen raadplegen dan titel en datum/uur van opname en uiteraard de tijdsduur. Soms ontbreekt ook de vermelding van reeks en aflevering in de reeks bij series.Maar de korte inhoud is bij alle opnamen verdwenen, Jaren lang was dat wel mogelijk maar nu niet meer. Als ik dan ietwat achterstand heb opgelopen met opnamen bekijken had ik toch graag geweten wat er gaat gebeuren, al is het maar om te weten dat ik al eens die aflevering gezien had of niet.Nog iemand last van dit probleem?
Wat is er mis met mijn wifi? Ik verkrijg maximaal 2.1 Mbps.
Op dit moment zit mijn modem aangesloten in de woonkamer op een contactdoos, maar ik heb gelezen op de website van Proximus dat het beter is om je modem aan te sluiten op de primaire contactdoos (bij mij is dit in de garage). Zou ik dit zo laten of heeft dit een voordeel om mijn modem aan te sluiten in de garage op de primaire contactdoos?
Ik ben erin geslaagd om mij tv omver te gooien met als gevolg kapot beeldscherm. Nu willen we tv kijken via de laptop maar dit lukt niet. Ik kan enkel opnemen. Hoe kan ik dit inschakelen ?
Beste,De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ik ben klant sinds 25/10 en heb dit nog niet kunnen gebruiken. Op geen enkele manier krijg ik feedback van proximus. Geen idee hoe ik nog de klantenservice kan bereiken. Dit zou zeer eenvoudig moeten zijn... Sms nr technieker, geen reactie. Chat via website, site blokkeert. Probleem op een forum geplaatst, geen reactie. Kan iemand aub contact opnemen? elsvdb10@gmail.com.Jammer dat dit niet werkt als je hiervoor betaald....
Waarom wordt Willy nog niet uitgezonden bij de radiozenders? Zou een goed alternatief voor de aanschaf van een DAB + zijn.
Ik kan niet inloggen op de proximus 11 map. Volgens mij staan alle instellingen goed.
Beste Proximus medewerker, Ik probeer al heel de avond het Epic Combo pakket -waar de web promo op loopt tot morgen 11 November- te bestellen zonder succes. (Graag willen we overschakelen van Telenet)Nu dat de actie er op loopt wil ik daar dan ook gebruik van kunnen maken. Helaas krijg ik na stap 1 telkens de foutmelding: “Oeps! Er is een fout opgetreden. Gelieve opnieuw te proberen.“ Ik heb ook al gemerkt dat jullie nu niet actief zijn (wat ik begrijp op zon- en feestdagen), en aangezien dat het morgen ook dus een feestdag is vrees ik dus dat ik de actie ga mislopen als deze foutmelding blijft opduiken… Morgen ga ik alvast nogmaals proberen. Maar ik hoop dat wanneer ik niet meer iemand van jullie hoor dat ik alsnog op één of andere manier van deze promo kan genieten aangezien deze fout niet bij mij ligt… Heb al met andere apparaten geprobeerd alsook op 4G en wifi.Hopelijk tot snel.mvg,Glenn.
Beste Proximus,Sinds een aantal dagen geleden heb ik ineens packet loss ondervonden bij het spelen van online games en ik deed een test en het gaf deze resultaten.Rond de 50 % packet loss altijd op mijn IP van mijn internet.zouden jullie alstublieft mij kunnen informeren over hoe dit gekomen is en wat de eventuele oorzaken zijn en hoe ik dit kan vermijden. Met vriendelijke groet Mauro Van den Wyngaert
Ik heb enkele weken een iphone met abbonement besteld en ging ten laatste 23 oktober geleverd worden is tot op heden nog niet gebeurd ik heb meerdere keren contacr gehad met proximus..binnen de 48u gingen ze me iets late weten is ook nog nieg gebeurd.Natuurlijk ben ik als klant zwaar teleurgesteld ib proximus
Onlangs kreeg ik een mailtje om mee te doen aan een enquete over Proximus.. Ik heb alles ingevuld en doorgestuurd. Vandaag kreeg ik opnieuw een mailtje dat ik in aanmerking kwam veer een nieuwe Galaxy smartfhoon.voor de prijs van 1€9. Ik moest betalen met overschrijving en al mijn gegevens invullen, maar ik vertrouwde het niet en heb het mailtje verwijderd. Mijn vraag is nu: komt dat effectief van Proximus ?
Ik heb volgende vragen:Op dit moment verbind ik de modem met een tv met 2 plc adapters -oudere generate (3 verklikkerlampjes) Ik wil twee extra tv posten aansluiten (kan in onze gemeente) Ga dus twee extra decoders huren : geen probleem Een ervan kan ik direct met ethernet kabel verbinden met de modem: geen probleem Ik heb deze morgen begrepen dat een extra plc adapter niet meer aangeboden wordt (klopt dit?) Vraag: kan ik verder met 1extra wifi-booster om de andere nieuwe decoder aan te sluiten of moet ik mijn twee plc adapters ook vervangen door een wifi booster?dank
Website doet alsof hij blijft laden, maar eigenlijk is deze pagina gewoon kapot. Alle relevante userscripts en adblocker zijn uitgeschakeld. Dit is in Google Chrome.
Nu proximus alle decoders met harde schijf vervangt en we de oude decoder zelf naar het containerpark moeten brengen, vroeg ik me af of die harde schijf er kan worden uitgehaald en in een PC worden gebruikt? En of er nog andere bruikbare onderdelen in het kastje zitten?
Een nacht op gezocht: wanneer men naar mijn nummer belde en deze was bezet/werd niet opgenomen/was onbereikbaar werd men niet omgeleid naar mijn voicemail, maar kreeg men een melding “deze oproep is niet toegestaan”. Na heel lang zoeken blijkt dat er voor die drie doorschakelingen verwezen werd naar het nummer +32475151969 van de voicemail. Om één of andere reden mocht mijn toestel dus niet doorschakelen naar dat nummer. Het nummer gewoon “opbellen” ging echter wel normaal.Ik heb nu voor de drie mogelijkheden het nummer +32475151516 ingegeven en nu werkt mijn voicemail wél. Wat is er mis met dat andere nummer ???? Ben ik weer de enige die daar last van heeft? Ben ik de enige die daar veel tijd en gesprekken mee verliest? Alvast bedankt.
Ik heb me net een Philips hue bridge aangeschaft. Op mijn eigen LAN werkt alles perfect maar wanneer ik de verlichting buitenshuis probeer te sturen dan krijg ik steeds de melding dat ik niet kan inloggen op Mijn Hue en dat ik het later nog eens moet proberen. Nochthans is volgens de Philips site mijn Bridge online.Zijn er hier mensen die dit wel werkend hebben met een Bbox2? Werkt het zonder problemen met Bbox3 en moet ik misschien de vervanging van mijn modem vragen door een Bbox3?Philips hue heeft blijkbaar UPNP nodig. Ik weet niet of de Bbox2 wel wordt gesupporteerd. Ik vind wel info om dit aan te zetten op dit forum maar deze info is volgens mij outdated. Ik slaag er niet meer om in te loggen via telnet bijvoorbeeld, fout password (zelfs serie nummer modem werkt niet als password). De javascript oplossing die je ook wel vindt, werkt ook niet.Een ander voorgestelde oplossing op internet is port forwarding naar port 80. Ik heb dan port forwarding opgezet naar http (80) en https (443
Hey iedereen,ik was zaterdag naar de Proximus winkel gegaan voor een iPhone 11 met abonement , die was overal uitverkocht dus zei de verkoper om het beste het online te bestellen, en dat die dan vandaag(maandag) in huis zou zijn.. dus ik heb men iPhone online besteld en daar stond er ook levering 04/11/2019.. nu is het maandag en het enige beeld dat ik krijg te zien via track en trace is dit.. kan iemand me helpen ? Want wil graag weten waar hij zou zijn ..groetjes Macy
Geachte,Ik heb een deel van mijn punten wel afgedruk maar nooit omgeruild.Kan ik deze terug toegekend krijgen?Reden: langdurende revalidatie .Zie mijn puntenlijst.Ik wil een extra decorder in mijn slaapkamer plaatsen.En daar die punten aan spenderen.M.vr.groet,Willy Bruggeman .
Ik slaag er niet in om via de browser naar een film op aanvraag te kijken. Ik ben ingelogd en heb meerdere gratis films ter beschikking, maar ik zie nergens de optie om een film effectief te bekijken. Ook kan ik nog steeds enkel via Internet Explorer naar ProximusTV kijken, terwijl er een melding verschijnt waarop staat dat het 'terug' mogelijk zou zijn om in alle browsers te kijken (bij mij lukte dit echter nog nooit). Over het algemeen lukt het vaker niet dan wel om online naar ProximusTV te kijken.
Wanneer wordt de glasvezel echt van toepassing met verandering modem en het ultrasnel internet. De kastjes op de gevels hangen er al een paar maanden.
Sedert de laatste update naar Android 10 heb ik geen data verbinding meer op mijn Xiaomi MI9
Reeds van vorige dinsdag error 40. Alles geprobeerd, half uur aan de telefoon. Medewerker zou nieuwe bestellen die donderdag geleverd ging worden. Vrijdag nog steeds niets. Zou uiteindelijk toch niet besteld zijn hoorde ik vrijdag van een andere medewerker. Dus nog wat dagen zonder tv. Hoop dat maandag of dinsdag er een nieuwe geleverd wordt. Ik betaal voor tv en kan niet kijken!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.