Skip to main content
Antwoord

MyProximus - Bill & usage kapot

  • November 7, 2019
  • 2 reacties
  • 158 Bekeken

Website doet alsof hij blijft laden, maar eigenlijk is deze pagina gewoon kapot. Alle relevante userscripts en adblocker zijn uitgeschakeld. Dit is in Google Chrome.

Beste antwoord door HadewychT

Ik heb het net getest op mijn eigen account en daar werkt het wel (via internet explorer en chrome, Engels en NL). Het lijkt me dus geen algemeen probleem. Kan je nog eens testen, eventueel in een andere browser ?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • Antwoord
  • November 7, 2019

Ik heb het net getest op mijn eigen account en daar werkt het wel (via internet explorer en chrome, Engels en NL). Het lijkt me dus geen algemeen probleem. Kan je nog eens testen, eventueel in een andere browser ?


  • Auteur
  • New user
  • November 8, 2019

Een andere pc toont de pagina wel, bedankt! ¯\_(ツ)_/¯