Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik heb bij de aankoop van een nieuwe gsm een gratis simkaart gekregen met daar 10€ op. Als ik hem een 1ste keer insteek dan zegt die dat ik 1973 moet bellen. Na dat gedaan te hebben zou ik binnen de 2u mijn gsm nummer moeten ontvangen maar heb nog steeds geen nummer. Als ik dan #122# bel dan is het een verbinding probleem of foute mmi. Wat kan ik hier aan doen?
Beste, Wij hebben een Tuttimus pakket en via My Proximus kunnen we ons verbruik raadplegen van internet, tv en vaste telefoon. Enkel het verbruik van de GSM in het pakket kunnen we niet nazien ... Dit willen we toch graag ook raadplegen. Hoe kan dit opgelost worden ? Alvast bedankt.
Enkele weken terug telefoneerde ik - voor de zoveelste keer - met de klantendienst. Er werd mij in het buitenland nog roaming aangerekend. Na enkele pogingen zag een medewerker wat er aan de hand was (ik had nog een oude versie die niet automatisch door Proximus was ingesteld om roaming te vermijden). Hij raadde me aan naar Tuttimus over te schakelen - véél voordelen enzovoort .... Ik deed dit. Bij mijn vorige abonnement had ik ook een data simkaart van 2GB die ik steeds in mijn smartphone (met verschillende simkaarten) gebruikte om zeker geen meerverbruik te hebben. Nu krijg ik plots berichten dat mijn limiet bereikt is. Ik zou naar een beter systeem overstappen en 3GB hebben dus hoe kon dat. Ik bel (alweer). Iemand zegt mij de berichten te negeren want verbruik is niet overschreden. Er blijven berichten komen nu zelfs dat ik 60€ moet betalen. Ik bel alweer. Iemand zegt mij we weten niet hoe het komt, ga beter naar de winkel. Dat doe ik. Daar zijn ze boos, ze kunnen mij niet helpen
Klopt het dat je nergens meer programma info kunt vinden gelijk welke jaargang en welke aflevering? Ook vraag ik het mij af of het mogelijk is om enkel de recentste episodes op te nemen buiten al de herhalingen enz... ik ben meer bezig om alles te verwijderen dan te bekijken.
Eens zien of ik hier een antwoord kan vinden. Ik ben naar Macedonie geweest waar de roamingskosten nog wel geldig zijn. Al bij al heb ik mijn data voor 5 min aangezet voor whatsapp en nu krijg ik ineens te horen dat ik al 60€ extra moet betalen. Is dit normaal? Heb geen abo voor data in het buitenland ofzo.
Beste Mijn man en ik hebben een proximus pack met nummer 619007493. Een tijdje geleden werd mijn gsmnummer aan dit pack toegevoegd. Dit gebeurde vanaf 7 april. Desondanks krijg ik nog altijd gsmfacturen (klantnummer 26071208) en herinneringen dat ik mijn factuur nog niet betaald zou hebben. Ik krijg alsmaar herinneringen en ik heb al verscheidene keren gebeld om dit in orde te brengen, maar er gebeurt niets. Bovendien heb ik ook al verscheidene keren mijn nieuw adres doorgegeven, maar de gsmfacturen die ik eigenlijk niet meer zou moeten krijgen, komen bovendien nog altijd op m'n oude adres aan... met als resultaat dat ik ze niet of veel te laat krijg... Ik heb alle gsmfacturen voor 7 april betaald. De betalingen daarop werden via het pack uitgevoerd. Ik hoop dat dit zo snel mogelijk in orde komt, want dit 'spelletje' duurt echt al lang genoeg. Brengen jullie dit zo snel mogelijk in orde? Met vriendelijke groet Jolynn Maricau
Beste, Hoe lang moet men normaal wachten bij proximus dat mijn nummer overgedragen is van mijn vorige provider naar jullie? Op 20/7 heb ik al mijn papieren opgestuurd naar jullie. Tot op heden zit ik nog steeds bij mijn oud netwerk. Alvast bedankt Philip
Ik had vanmorgen nog makkelijk meer dan 10 euro op mijn herlaadkaart staan, ben onderweg aan het surfen en krijg ineens een bericht dat ik nog maar 4,.. euro krediet heb. Ik check via #121# en het was al maar 0,00 euro. Dus ik wil een keer mijn historiek checken op myproximus, maar "Omwille van een technisch probleem is de oproep-historiek niet beschikbaar." Vorige keer kreeg ik volgens mij exact dezelfde melding... Kan dat mij bezorgd worden of hoe lossen we dit op?
Als ik de webpagina van Proximus tv open (https://proximustv.be/nl) krijg ik steeds een volledig wit scherm met aan de linker zijkant blauwe tekst. Het lijkt dat de layout volledig weg is... Ik wil tv kijken via mijn computer (macbook air, safari). Iemand een idee wat er mis is?
zijn er nog mensen met problemen met app het verbruik is niet up do date
Gisteren geen tv omwille van foutmelding. B-box modem opnieuw gestart dezelfde foutmelding dus technische dienst Proximus gebeld. Na telefoongesprek van 23 minuten moet ik harde schijf uit modem halen en daarmee naar Proximus winkel gaan. In winkel weten ze niet wat ik daar kom doen en zelfs hoe ik die harde schijf eruit gekregen heb ! In winkel terug technisch dienst Proximus gecontacteerd en daar wordt meegedeeld dat dit toch niet kan en de vorige medewerker dit nooit zo had mogen afhandelen. Ik krijg vandaag een nieuwe modem die wordt opgestuurd. Ik heb dus mijn vrije namiddag mogen opofferen in het rondrijden en vandaag nog eens voor ophalen nieuwe modem ! Graag toch mijn vrije namiddagen (gisteren en vandaag dus opnieuw) op een andere manier besteed ! Benieuwd of modem straks tijdig wordt geleverd en alles zonder boe of bah geïnstalleerd kan worden ! Heb wel andere dingen te doen en we betalen eigenlijk toch genoeg om correct geïnformeerd te worden !
Op het ene nummer kan ik punten sparen , kan ik ook punten sparen op het tweede toestel?
Op 6 juni werd een creditnota opgemaakt bij het afsluiten van mijn zaak. De terugbetaling is echter nog niet gebeurd. Men beloofde mij dat dat 'zeer snel' zou gebeuren. Als ik bel kan niemand mij nu goed helpen, want .... de zaak bestaat niet meer! Hoe krijg ik deze centen terug? Ik diende al een klacht in, en deze staat nu op 'afgehandeld' .
In My Proximus heb in geen Bizz Club knop. Ben al 7 jaar Bizz klant nochtans. Een nieuw profiel aanmaken, zoals in FAQ lukt ook niet. Hoe zit dat nu juist ??
Hi, Ik ben vorig jaar een abonnement aangegaan met formule om een Samsung Smart TV 32 inch aan voordelige prijs te verkrijgen. Ik heb deze tv ondertussen doorverkocht maar blijkbaar wordt er nu een pincode gevraagd bij het opstarten van de tv, ik kan mij niet herinneren dat ik ooit een pincode heb moeten ingeven... Heeft iemand raad? Kan je de tv bv. resetten? Alvast bedankt!
Tot voor kort lukte het om mijn IPHONE 6S eenvoudig door te schakelen naar onze vaste lijn Nu lukt dat niet meer Graag oplossing
Dit bericht stond deze morgen op Twitter (zie bijlage). Nu maar hopen dat het lukt met die planning, want Arte in HD zit ook al lang in de planning, maar is helaas ook nog geen realiteit.
Ik had een cloud account waar ik nu niet meer bij kan. Als ik naar de cloud website wil, kan ik die ten eerste moeilijk vinden, en ten tweede resulteert mijn klikken op de link op de website in 'fout' (zie bijgevoegde afbeeldingen). Ik wil in Windows Verkenner gewoon bij Proximus Cloud kunnen, maar daar staat nog maar heel weinig van mijn eigen data in! Waar is de rest? Ik begrijp dat de oude versie van de cloud is vervangen met een geïntegreerd met myproximus via applicaties. Als ik naar mijn cloud probeer te komen door de versie voor de pc te installeren, staat er opeens dat ik dan eerst een NIEUW account moet aanmaken. Ben ik alle data op mijn oude account kwijt?? Ik heb ook net geprobeerd om dan een nieuw account aan te maken maar toen kreeg ik weer een fout, zie afbeelding nummer 3. Dit is ERG frustrerend.
Beste, Sinds enkele weken is het voetbal commentaar bijna niet meer verstaanbaar. Het enige wat je nog hoort is stadion geluid. Dit is enorm storend. Op de andere kanalen heb ik goede verstaanbaarheid en kwaliteit, dus ik denk dat dit probleem niet bij ons ligt. Graag jullie reactie hierop. Mvg,
Beste Sinds januari heeft onze dochter een mobilus phone 20 pack met 2GB surfvolume. Haar app zegt dat ze 1.70GB heeft verbruikt, dus ze heeft nog over. Nu zegt haar app dat ze al voor 28.89 euro buiten bundel verbruikt heeft ( al voor de 2de maand oprij) Wat doet ze mis dat er xtra wordt aangerekend? haar favoriete app is snapchat. Elke maand moet ik bij betalen terwijl haar volume niet op is. Kan u dit uitleggen aub?
Heb op my proximus 3 abonnementen. Alle 3 affiniteit Mobilis 3. Bij verbruik kan ik 1 nummer geen verbruik zien (surf nationaal enEU) . Hoe kan ik dataanpassen dat ik op alle nummers dat wel zie. Wat is er gebeurt , gisteren lukte mij dat wel
We maakten net een reis naar Ijsland. Na de oversteek met de boot waarbij we voor de veiligheid allemaal onze telefoon op vliegtuigstand gezet hadden, begon de miserie. Mijn zoon kreeg plots een bericht van Proximus dat hij 50 euro boven zijn budget zat. Gevolg: paniek en de telefoon bleef uit schrik de ganse zo goed als de reis op vliegtuigstand staan. Enkel nog wifi-bereik. Hoewel we een abonnement betalen en dus recht zouden hebben op ons volledig aanbod. Enkele dagen later zie ik plots op mijn telefoon verschijnen dat ik een verbruik van meer dan 7 GB heb. Evengrote paniek. Ik merk op dat mijn factuurperiode er anders uitziet dan de vorige, raar. Ik leg mijn telefoon eens uit en haal de Sim-kaart er ook eens uit. De 7 GB blijven staan en ook ik zet mijn telefoon op vliegtuigstand uit schrik. Ondertussen heeft onze auto een vermogensprobleem gekregen waardoor we een garage moeten zoeken en de garage in België willen contacteren. Gelukkig is er nog de dochter die volgens ons nog te
Heb een abon. Tv-internet-gsm pack in bundel . Kan ik hier megabyte bij opladen
Wij hadden de tv app geinstalleerd voor op vakantie. Helaas blijkt dit enkel in belgie te werken. Daarnaast zagen we ook op onze factuur een extra kostprijs van 4,95€ Voor een app die we niet konden gebruiken. Nu probeer ik al enige tijd om de applicatie te deactiveren via My Proximus maar zonder succes. Wie kan mij helpen?
hoe uw kado film bekijken??
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.