Gisteren geen tv omwille van foutmelding. B-box modem opnieuw gestart dezelfde foutmelding dus technische dienst Proximus gebeld. Na telefoongesprek van 23 minuten moet ik harde schijf uit modem halen en daarmee naar Proximus winkel gaan.
In winkel weten ze niet wat ik daar kom doen en zelfs hoe ik die harde schijf eruit gekregen heb !
In winkel terug technisch dienst Proximus gecontacteerd en daar wordt meegedeeld dat dit toch niet kan en de vorige medewerker dit nooit zo had mogen afhandelen.
Ik krijg vandaag een nieuwe modem die wordt opgestuurd. Ik heb dus mijn vrije namiddag mogen opofferen in het rondrijden en vandaag nog eens voor ophalen nieuwe modem ! Graag toch mijn vrije namiddagen (gisteren en vandaag dus opnieuw) op een andere manier besteed !
Benieuwd of modem straks tijdig wordt geleverd en alles zonder boe of bah geïnstalleerd kan worden ! Heb wel andere dingen te doen en we betalen eigenlijk toch genoeg om correct geïnformeerd te worden !
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.