Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo, Online heb ik een recente lijst gevonden waarop men de restwaarde van zijn smartphone in combi met een abonnement bij Proximus kan vinden. Spijtig genoeg niet meer voor mijn toestel (galaxy s6). Bestaat er (behalve mijn contract thuis) een mogelijkheid online iets te vinden? Het zou erg handig zijn zoiets op te nemen in de app 'myproximus' - - > tip.
Beste, ik heb via kbc housewarming cadeau 6mdn gratis tv en internet omdat ik verhuisd ben. Nu heb ik dit al van juli voor de 1ste keer aangevraagd bij proximus, en ze gingen dit in orde maken, op de afrekening geen verschil te zien waardoor ze het nog eens hebben aangepast en dit in augustus wel bij de afrekening juist ging zijn. ook nu was dit niet het geval. Ik ben toen naar een proximus center gegaan waar ze nog iets anders hebben moeten aanpassen en dat ik pas bij de afrekening van september het verschil ging zien. Ik heb gisteren mijn rekening gekregen voor september en nog steeds moet ik het volledige bedrag betalen ipv gratis door de actie van kbc. kunnen jullie dit aub nog eens bekijken!
Net gebeld met proximus. Ben al 2 weken op facturen aan het wachten waar zij van in fout zijn. Ik bel vandaag nog maals om te horen er neemt een medewerker op die haar eerste dag begint en na lang praten en ik die nog steeds geen oplossing krijg gooit mevrouw gewoon de telefoon dicht terwijl ik nog aan het praten was!!!!!! Wat een service!!! Ik ben al meer dan 12 jaar trouwe klant. Dit heb ik nog nooit meegemaakt
Geachte reeds jaren ben ik trouwe klant bij proximus.Laatst was ik enkele weken in het buitenland en bleef mijn betaling idd wat achter.Bij thuiskomst heb ik deze direct voldaan.Nu zie ik dat ik 15 euro moet betalen voor deze "overtreding".Factuurnr 6741925709 Ik zag deze graag weer verdwijnen van mijn aanrekening,indien dit niet kan verdwijn ik naar Orange.Gelieve in dat geval graag te antwoorden op Isabelle123 ivm. Online opzeggen.mvg Koen.
Ik heb op 10/08 mijn abonnement opgezegd met een online formulier en dit vanaf 15/09. Ik heb nog steeds geen reactie gekregen en nu krijg ik zelfs een rekening voor gans september. Ik zou toch graag hebben dat alles afgesloten is op 15/09 daar ik verhuis.
Mijn man meldt me dat hij geen internet bereik heeft in Frankrijk. Vorige maand in Croatia geen probleem gehad
Jammer dat ik via deze weg op een forum contact moet zoeken met jullie maar blijkbaar nergens mogelijk om gewoon een privemail te sturen naar de klantendienst . Jullie website weigert ook blijkbaar deze optie. Mijn facturen van Proximus worden al sinds jaren correct per domiciliering betaald. Met de factuur van 20/7 gaat dit plots fout. Op 9/8 als reactie op een onpersoonlijke SMS van jullie diensten gelijk contact opgenomen. Antwoord Proximus : Meneer UW bank weigert de betaling !. Bank aansluitend gecontacteerd. Blijkt dat de factuur in kwestie NIET aangeboden werd door Proximus. Proxilus terug gebeld. Andere medewerker aan de lijn en deze meldde dat men alsnog de factuur aan de bank zou aanbieden. Op zondag 13/8 wederom SMS van Proximus dat nog altijd niet betaald was en men dreigt extra kosten door te belasten ! Op maandag 14/8 dan maar half uur aangeschoven in mijn verlof bij een proximus " Service " center. Daar kon men niets doen buiten mij rechtstreeks doorverbinden m
Ik slaag er niet in om mijn punten te ruilen. Telkens ik tracht de my bizz zone met mijn puntentotaal te openen, krijg ik volgende melding: Safari kan de pagina niet openen omdat er te vaak is doorgewezen. Deze foutmelding verschijnt ook vanop mijn pc of smartphone. Iemand een idee hoe ik toch aan mijn punten geraak?
Wanneer we proberen een serie opnamen verwijderen omdat deze niet meer nodig is of Herhaling is lukt dit niet de series worden toch nog altijd opgenomen Hoe kunnen we deze heropnames van serie die we niet weer willen opnemen voor goed stop zetten
Met de regelmaat van een klok krijg ik mails van Aldi, Lidl, Delhaize, NMBS, Telenet , Proximus en Skynet...ik heb een donkerbruin vermoeden dat het om spam gaat. Ik krijg gevulde karren voor 500 €, gratis trein weekends, vouchers van 500 € en zojuist een geschenk van 100 € van Skynet... Hier is natuurlijk bedrog, maar wat doe ? Bedankt voor de moeite;
Bovendien zullen de nieuwe datavolumes eveneens gewoon in de hele Europese Unie te gebruiken zijn zonder extra kosten. Je blijft ook genieten van onbeperkte mobiele data voor je favoriete app in de hele EU. Deze wijzigingen in inbegrepen mobiele datavolume gaan gepaard met een beperkte tariefaanpassing ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Voor residentiële klanten (prijzen incl. BTW):] Mobilus-klanten krijgen vanaf 1 augustus meer datavolume: Mobilus S: 50% meer mobiele data (van 1 naar 1,5 GB) voor 15,99 euro samen met 120 belminuten, onbeperkt sms’en en onbeperkte data voor je favoriete app Mobilus M: 2 GB extra mobiele data (van 3 naar 5 GB) voor 26,99 euro samen met 300 belminuten, onbeperkt sms’en en onbeperkte data voor je favoriete app Mobilus L: 2 GB extra mobiele data (van 8 naar 10 GB) voor 42,99 euro samen met onbeperkte belminuten, sms’en en data voor je favoriete app Deze aanpassingen zijn evene
Bij nazicht op My Proximus, zie ik dat de punten voor augustus er niet opstaan. Klopt dit ?
Gezien wij weken problemen hebben ondervonden met wijzigen van abonnement bij proximus, geen bereik, geen sms,;.... beloofden ze de factuur de crediteren. Vandaag herinnering op account van te late betaling,....... Het is toch god geklaagd met de service van proximus ! Altijd achterna geloop en al meer dan 21 medewerkers aan de lijn gehad en een totaal van 3u en 28 min....... Klantendienst is de naam blijkbaar ?
Beste opnieuw wordt de serie 'Grey's Anatomy' niet opgenomen, ook al staat serie-opname ingeschakeld. Bij het vorige seizoen was dit ook al het geval. Zaterdag heb ik het probleem aangekaart in een winkel van Proximus en de verkoper wist mij daar het volgende te vertellen (hij had zelf al dit probleem gehad): blijkbaar staan heel wat series in opname die niet meer bestaan of uitgezonden worden. Die nemen plaats in waardoor er plaats meer is voor opnames van series die wel nog uitgezonden worden. Kunnen jullie aub eens de 'geplande' opnames van series of programma's die niet meer bestaan (of uitgezonden worden) wissen aub? Alvast bedankt!
sinds dinsdag klant bij proximus alles naar wens enkel de tv app kan ik niet inloggen iemand idee hoe dat komt en hoe ik er toch kan gebruiken
Ook hij kiest zélf wie een antwoord zal krijgen of niet. De rest zoekt het zelf maar uit...
Beste, Sinds zondag werkt wanagogo niet meer op mijn Tv. Ik kan er wel naartoe gaan maar als ik op een van de figuren klik en dan bij shows of series ga komt er op geen idem. Hoe kan ik dit oplossen. Alvast bedankt
Op CN is sinds vandaag enkel het embleem van CN nog zichtbaar en geen uitzendingen meer. Is dit enkel een storing of is dat reeds het resultaat van de vastgelopen onderhandelingen. De kleindochter mist haar zender nu al Wie weet hier misschien meer over ? Groetjes Rony
Modem probleem! Helpdeskmedewerkers zijn rondweg grof! Help aub..
Iemand probeert me een mailrequest door te sturen maar krijgt steeds onderstaand foutmelding terug?! Kan iemand me helpen wat er fout is? Heeft dit te maken ivm spamfilter? En hoe zet ik die uit? Alvast bedankt! ------- Van: postmaster@outlook.com [mailto:postmaster@outlook.com] Verzonden: woensdag 6 september 2017 13:53 Aan: xxx@outlook.be Onderwerp: Onbestelbaar: FW: opvolg ZOC Houthalen mx101.skynet.be heeft uw bericht naar de volgende e-mailadressen geweigerd: johny Mundus (info@johnymundus.net) Het bericht is niet afgeleverd omdat het e-mailsysteem van de geadresseerde niet kan bevestigen dat uw bericht afkomstig is van een vertrouwde locatie. Voor e-mailbeheerders Deze fout is gerelateerd aan het SPF (Sender Policy Framework). De evaluatie van de SPF-record voor het bericht door het doel-e-mailsysteem heeft geresulteerd in een fout. Vraag uw domeinregistrar om te controleren of uw SPF-records juist zijn geconfigureerd. mx101.skynet.be gaf deze fout: The me
Proximis beweert de snelste te zijn qua bereik maar klantendienst laat alles te wensen over ik heb op 22/08 geprobeerd een telefoon met abonnement te kopen,ik heb bijna iedere dag gebeld naar de klantendienst en we zijn nu 6/9 en heb vandaag te horen gekregen dat ze nog niet eens bezig zijn
4 maanden wachten // > 7 telefoons + mails ::: mbt een rechtzetting creditnota, 1 maand domiciliering niet doorgevoerd::: blokkering van telefoon... 'Hier kunnen wij niet aan doen, dit wordt geregeld via het systeem.' Goe bezig proximus, u bent een Bizz klant kwijt. gr, Eric Lauwers
Hallo, Ik heb zoals een van jullie bediende mij uitgelegd heeft een aangetekende brief gestuurd om mijn abonnement volledig stil te te leggen op datum van 07-08-2017. Een week nadien heb ik per post een melding van ontvangst gekregen. Nu ben ik verwonderd dat ik opnieuw een factuur van jullie krijg ik heb terug contact opgenomen met jullie diensten die mij hebben gezegd dat ik de factuur niet moest betalen en dat alles effectief ging stopgezet worden door jullie diensten. Zou het mogelijk zijn om mij dat per brief te bevestigen zo dat ik op mijn beiden oren terug gerust kan slapen? M.V.G. Mariacourt Didier
Mijn gsm-nummer is gelinkt aan het account van mijn vader, en mijn email was toegevoegd aan dat account als mede-beheerder. Nu zou ik graag mijn emailadres loskoppelen van dit account, aangezien ik een bestelling geplaatst heb (Pack Internet + TV) waarvoor ik een afzonderlijk MyProximus account wil aanmaken. Ik heb mijzelf reeds verwijderd/proberen verwijderen als beheerder bij het account van mijn vader, maar het lukt mij niet om een nieuw account te maken dat gelinkt is aan mijn TV + internet pack omdat "mijn email al in gebruik is". Iemand die mij verder kan helpen? Alvast heel erg bedankt!
Ik heb de app van proximustv gedownload en ook myproximus account aangemaakt de app is gelinkt aan myproximus, maar toch komt er een melding dat ik met de ingevoerde gegevens niet kan aanmelden. Kan er iemand mij daar bij helpen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.