Skip to main content

Promotie

  • September 6, 2017
  • 2 reacties
  • 192 Bekeken

Proximis beweert de snelste te zijn qua bereik maar klantendienst laat alles te wensen over ik heb op 22/08 geprobeerd een telefoon met abonnement te kopen,ik heb bijna iedere dag gebeld naar de klantendienst en we zijn nu 6/9 en heb vandaag te horen gekregen dat ze nog niet eens bezig zijn
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Practitioner
  • September 7, 2017
Misschien even naar de mogelijkheden kijken van Orange...

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • September 7, 2017
Indien je deze bestelling hebt geplaatst via de website, kan je hiervoor dit webformulier invullen:

https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_ask_e_payment/particulieren/producten/r-orphans/forms/infrastructuuraansluiting.html

In eender welk ander geval; ontvang ik graag je klantennummer via een privébericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella