Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo, In mijn nieuw appartement dat ik aan het rennoveren ben komt de Proximus midden in mijn living uit. Nu ik toch aan het rennoveren ben wil ik mijn modem op een heel andere plaats (in de gang) plaatsen, zodat de modem geen ruimte in de living inneemt. Op de plaats waar het nu uitkomt zou ik wel nog een stopcontact willen voorzien voor eventueel een huistelefoon. De kabel komt vanuit een centrale kast in de gang van waar het ook naar de andere twee appartementen van mijn buren vertrekt. Het is een vierdraadse telefoonkabel: Ik heb me laten vertellen dat ik tegenwoordig niet meer zo'n vijf (of 6?) polige stopcontact nodig is en dat ik de kabel enkel zo'n ADSL splitter moet verbinden. Deze dus: https://www.niko.eu/nlbe/artikel/101-69092 Klopt dit? Hoe kan ik dan van hier aftakken naar de andere stopcontact in de living? Kan ik die telefoonkabel vervangen door een UTP Cat 6 kavel, want deze heb ik nu reeds gekocht en heb er genoeg van. Ik kan dus heel makkel
Beste, Deze middag weer een half uur aan de telefoon gehangen, weer niet verder geholpen. Graag dit toestel met mijn kortingsbonnen https://accessoires.proximus.be/nl/accessoires/mk-zefit3-pnk?SID=9bgsk0nbisek1i6ds4t6qph6h3 is op voorraad Ik hoop dat ik vandaag eindelijk eens antwoord krijg ...
Beste, Ik heb een no-reply mail gekregen voor de installatie van vaste lijn. Het adres staat echter foutief, op een vroeger adres. Hoe kan ik deze wijzigen? Ik hang ondertussen al een kwartier aan de lijn met jullie klantendienst en nog steeds geen medewerker. Alvast bedankt. Groetjes,
krijg al jaren een promotie "uw trouw beloond internet" van 5 euro per maand. Dit is deze maand verdwenen op mijn faktuur. Nogthans blijf ik een trouwe klant van Proximus!! Kan dit terug in orde gebracht worden? Of verkiezen jullie dat ik overstap en geen trouwe klant blijf? Krijg ik een credit nota voor mijn huidige faktuur? Hoop op een positief antwoord.
Prox raadt haar klanten aan om over te schakelen op de nieuwe packs (met Latijnse uitgang). Behoud ik hierbij de korting die verbonden is aan mijn huidig pack? Heeft iemand hier ervaring mee?
reeds jaren zijn wij in het bezit van 2 gsm's waarvan een met abonnement en een met herlaadkaart die netjes op de vooropgestelde tijd wordt opgeladen om problemen te vermijden maar overmacht is helaas soms onvermijdelijk. door uitzonderlijke onvoorziene persoonlijke omstandigheden waaronder wij ook het slachtoffer werden van een diefstal van persoonlijke bezittingen werd de verlenging over het hoofd gezien en mochten wij dus deze morgen vaststellen dat de simkaart van een van onze telefoons definitief geblokkeerd was en het krediet in rook was opgegaan.. volgens de proximus-medewerker was herladen slechts tot gisteren mogelijk (de uiterste datum + 7 dagen). op de vraag of er geen enkele mogelijkheid was dit probleem, waar wij door overmacht mee te maken kregen, niet kon worden rechtgezet werd negatief gereageerd. enkel door een nieuwe herlaadkaart met nieuw nummer aan te kopen en opnieuw te voorzien van belkrediet zou het probleem opgelost kunnen worden. alle contacten die
Hey, Is er soms discussie over wie er naar tv mag kijken? Of ben je het voetbal op tv beu 😫 ? Je weet toch dat je ook tv kan kijken via de PC (via deze link)? Sinds kort hebben we het aantal browsers uitgebreid en is dit ook mogelijk via Internet Explorer, Chrome, Edge & Firefox. Test je even en laat ons je je bevindingen weten. Professor Fabien staat klaar in geval van vragen/problemen PS: De komende weken gaan we verder werken op dit onderwerp (tv op pc), hou ons labo in de gaten want we hebben je nodig ? Steven
Onze dochter heeft een MyProximus pakket en merkte deze ochtend dat ze €12 "buiten bundel" verbruikt heeft, haar app. echter toont dat ze niets van haar 3G verbruikte... Iemand die hier raad mee weet aub? Emmanuel
hoe kan je op je factuur zien naar welke nummers je hebt gebeld?
Wij zijn recent overgeschakeld naar Proximus maar hebben nog een WiFi-repeater van Telenet. (meer info via deze link: https://www2.telenet.be/nl/ontdek/kwaliteit/access-point/) Helaas is deze niet meer compatibel met onze WiFi van Proximus? Kan dit? Welke oplossing stellen jullie voor aub? Hebben jullie een vergelijkbaar product in jullie aanbod? Probleem is dat onze nieuwbouw zodanig goed geïsoleerd is dat we op de verdieping geen WiFi hebben.
Ik heb zoals vele problemen met destiny 2. Maar ik heb in een paar forum berichten gezien dat dit opgelost kan worden door met PPPoE te spelen maar waar kan ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord vinden?
wie kan me helpen,want krijg het niet in orde met gegevens van vroeger; wat moet ik invullen als imap server voor inkomende email,ook het wachtwoord en gebruikersnaam En wat moet ik invullen als smtp server voor uitgaande email,ook het wachtwoord en gebruikersnaam het wachtwoord wat ik ooit heb ingevoerd bij men emailadres waar vind ik dar ergens terug op mijn pc,want ken het niet meer,en heb dat ook nodig om in te vullen dank bij voorbaat,ja ben een beetje veel dom om dit te weten of terug te vinden,ben maar een beginneling
Beste, Ik heb een bedrijf met enkele honderden sim kaarten M2M. De business tool "M2M cockpit" is onbereikbaar, en op de mail naar de helpdesk wordt niet geantwoord... Dringend hulp gevraagd van een medewerker van de M2M cockpit aub! Mvg, Nick De Nys Payment Services GSM 0487/87.87.22
ik heb online een tuttimus besteld met mobiel internet van 10 gb en daar bij 2 abonnementen van 3 gb, de bundel allsports , een vaste lijn , ik krijg op mijn installatiepapieren het volgende : familus voor 141,97: mobilusM MobilusS wif hotspots internet maxi zonder vaste lijn proximus tv kadofilm tv replay voordeel familus L : my tv bundle favourite content foot phone line = welke lijn is dit dan decoder pack level CUG = wat is dit? waarom is me dit pack aangeboden , het is me niet voordeliger en de 2 abonnementen hebben minder gb omdat ze niet in een pack zitten. als ik een familus pack online opstel en er de 2 abonnementen van 3 gb toevoeg, krijg ik automatisch een tuttimus aangeboden?
Wekelijks gebeurt het dat ik ineens een bepaald programma niet kan bekijken. Het staat tussen de opnames, maar 'kijken' kan ik niet selecteren. Wel 'verwijderen'. Nu geeft hij bij ene programma aan 'server reageert niet. Probeert un het later eens opnieuw'. Een ander programma bekijken lukt wel. Het betreft een serie, waarvan alle afleveringen worden bekeken. Een afl v vandaag , dus < 60 dagen. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? En ik toch al mijn opnames kan bekijken? Mvg, Lies
Wie en waar is de tiende ???? Nederlandstalige zenders Vitaya HD 39 Nickelodeon Spike HD 160 NPO 1 HD 80 NPO 2 HD 81 NPO 3 HD 82 Franstalige zenders ARTE Belgique HD 87 France 3 HD 49 France 4 HD 85 France 5 HD 86 groetjes
Nieuwe gsm gekocht, moest van sim kaart veranderen naar nano kaartje, nu zegt gsm niet verbonden met netwerk. Kan dus niet bellen of oproepen ontvangen. In de winkel gezegd dat ik direct de gsm zou kunnen gebruiken
Hoe kan ik die gratis film bekijken.Wanneer die probeer te activeren krijg ik een foutmelding
Hallo wij hebben gisteren ons abonnement gewijzigd en netflix en belgisch voetbal bijgenomen, maar nu bij de app krijgen we als we voetbal willen kijken op de pc steeds streaming not available, streaming server did not respond steeds op 11/1, doen we iets verkeerds of ligt dit aan de app, is er ook iemand die weet waar we RSCA TV kunnen vinden alvast heel hartelijk bedankt groetjes
Beste, Als men hier kijkt voor een pack internet + tv + mobiel staat er dat je ongelimiteerd internet hebt met in de footnotes de referentie naar 750 gb + 150gb packs gratis : https://www.proximus.be/en/id_cr_int_tv_mob/personal/products/packs/packs/internet-tv-mobile.html Als je echter naar de product sheets gaat kijken is dit nergens terug te vinden: https://www.proximus.be/en/id_cr_infofich/personal/products/orphans/product-information-sheets.html daar staat alleen bij andere packs hetvolgende: Internet + TV + Mobilus 3 GB Internet + TV + Mobilus 10 GB Internet + TV + Mobilus 20 GB bij elk van die 3 opties als je de bijhorende pdf opent bvb https://www.proximus.be/dam/jcr:9993036a-2d15-416f-8adb-4c4ad199e55b/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/infofiche/Internet-TV-Mobilus_3GB_FR~2017-08-01-04-51-13~cache.pdf dan zie je in de PDF dat je bij uw internet maar 300 gb hebt en dat je 5 euro per 20 gb moet bijkopen. Ofwel staat die optie van die eerste link met on
Wanneer zal het aantal zenders en het aantal dagen voor TV Replay uitbreiden? Ik denk aan bv regionale tv, Comedy Central, Nickelodeon, Disney Junior, MTV, NGC NL, NGC Wild NL, Plattelands TV, Discovery World, Discovery Science,... Het is jammer dat het sinds eind vorig jaar is stilgevallen rond TV Replay, terwijl Terugkijk TV bij Telenet wel is steeds uitgebreid naar meer zenders. Alvast bedankt voor een antwoord. Mvg
Beste, Ik ben vorige week overgeschakeld van een abonnement met tv/vaste lijn naar een tuttimus abonnement met 2 gsm abonnementen en een nieuwe gsm. afspraak gemaakt voor een levering vandaag 18/09 tussen 18:00 en 22:00 en rara .... niemand gezien uiteraard. Ik zeg uiteraard omdat ik in al die jaren dat ik klant ben bij proximus nog maar zelden een correcte service heb gekregen. Kan er mij iemand een realistische datum van levering geven?
Beste Jullie klantendienst melde mij dat ik via deze weg mijn factuur moest betwisten, omdat zij een gedeelte niet konden crediteren. Op 26 en 27 augustus heb ik een tiental keer geprobeerd 500mb extra data limiet te kopen via de app. Telkens gaf dit een foutmelding. Nu blijkt dat dit 3x aangerekend werd. Uiteraard heb ik verder gesurfd, dus ik zou kunnen leven met 1 aanrekening, maar niet met 3 aanrekening. Alvast bedankt voor de creditering. Tim
De tv zenders waar nog tenminste goede muziek op was is verdwenen vroeger hadden we het boeket all in one welk pakket kunnen moeten we nemen om deze zender terug te kunnen ontvangen ???
hoe stuur ik dat?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.