Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, ik heb zojuist contact op genomen met een medewerker. Ik wilde alleen internet ik heb zenders + telefoon van thuis opgezegt. Ze zou die permail als beversteging en infotmatie wat ik allemaal heb stop gezet heb. Nu blijkt dat ik de modem dus. Moest terug sturen dus niet die je tegen de muur kunt ophangen maar dat kleine maar hoe kan ik internetten als er de kabel er in sluit?? Heeft ze het verkeerd begrepen of hoort dat zo? Want die modem huur ik volgens de papieren Btw: mijn man had paar maanden een kleine modem gekocht waar alle zenders op staan maar die werkt alleen via het internet vandaar dat ik stopte met de zenders maar de modem heb ik wel nodig om internet kabel intesluiten Kan iemand mij helpen.
Ik merk dat Eclips TV nog niet in de online tv-gids staat van de Proximus TV App (www.proximustv.be). Ook NPO 1, 2, 3 HD (SD-versie wel) en Arte HD ontbreken. De andere recent gelanceerde HD-zenders (Vitaya HD, Nick/Spike HD, France 3/4/5) zijn wel beschikbaar. Kan dit toegevoegd worden in de online tv-gids zodat er vanop afstand opnames kunnen ingepland worden? Alvast bedankt! Mvg
Waarom krijg ik mijn sms 'en van proximus steeds in de Franse taal. Ook al is mijn abonnement in het Nl?
hallo, ik kan dus geen 5 min destiny 2 spelen op PC of t ligt weer uit. ondertussen al het formulier ingevuld, hoelang gaat dit duren? (heb een technicolor bbox 3) Groeten
Ik zou graag nog wel mms'en kunnen ontvangen, maar niet meer versturen Die emoticons veranderen snel mijn sms in een mms, je krijgt wel een melding, maar die zie ik niet altijd Pas achteraf zie je dan dat je eigenlijk een mms hebt verstuurd ☹
Mijn twee contracten (klantnr 615807419) staan momenteel op naam van mijn vennootschap die bij vonnis van 26/10 in faling is gegaan. Ik wil deze beide contracten (2 gsm toestellen) echter blijven behouden door ze op naam van mijn echtgenote over te zetten. Wanneer ik vandaag de curator op bezoek kreeg raadde zij me aan de overname te doen om dan te vermijden dat de twee gsm toestellen mét bijhorende nummers zouden worden geblokkeerd en geschrapt. Ik ging samen met mijn echtgenote, vanmiddag naar de Proximus winkel in Leuven om dit in orde te brengen. De loketbediende vertelde me echter dat hij dat niet kon uitvoeren omdat er specifiek de toestemming nodig was vanwege de curator. Ik hoop op snelle reactie en tussenkomst vanwege de curator zodat ik alsnog asap me terug kan aanbieden in de winkel. Heeft u enig idee hoeveel tijd me nog rest ? Bedankt, Peter
Dit bij alle nummers zowel in mijn contantenlijst als nummers die er niet instaan bellen lukt ook ging tot voor kort
Ik stuurde per aangetekende zending op 19 oktober het formulier "overname van telecomcontract" op. Ik verhuis nl naar het buitenland en één van mijn huisgenoten zou dus gewoon mijn contract overnemen. Het leek allemaal te makkelijk en dat is het misschien ook. Ondertussen heb ik al twee keer telefonisch contact gehad met Proximus en ze zeggen me steeds te wachten want in hun systeem "zien" ze nog niets. Volgens de track&trace tool van bpost is mijn brief wel degelijk aangekomen op 20 oktober om 08h13. Wat kan ik daar nu tegen beginnen als zij zeggen dat ze het niet hebben ontvangen, maar ik heb het bewijs dat het wel degelijk is aangekomen? De zending was niet met bericht van ontvangst, maar ik heb wel het trackingnr. Iemand al soortgelijke situatie meegemaakt dat ze brieven zogezegd niet ontvangen?
Via site https://www.proximus.be/login wordt er geredirect naar https://www.proximus.be/ypa/ Na even geduld "De tijd vliegt... Uw gegevens worden geladen..." verschijnt er een blanco pagina met adres https://www.proximus.be/eservices/wps/myportal?clearProfile=true Getest met IE, Firefox, Chrome, Edge en Brave Enkel bij Chrome en Brave volgende melding : This page isn’t working www.proximus.be is currently unable to handle this request. HTTP ERROR 502 Mvg Peter
Onze modem is helaas gestolen (naast 1001 andere zaken), hoe gaan we nu het best tewerk?
De decembermaand betekent natuurlijk ook dit jaar weer pakjestijd. En misschien denk jij er ook over om een smartphone cadeau te doen aan je favoriete nonkel of tienerdochter. Maar wat is dan dé gsm die perfect bij hem of haar past? En ook nog eens binnen jouw budget past? Lees het hele artikel hier
Vergis je niet: ook de komende weken brengen weer heel wat lekkers op Netflix. En dat terwijl ik nog aan het bekomen ben van een geweldige Netflix-oktobermaand, met de donkere series Stranger Things en Mindhunter. Lees het hele artikel hier
Op een avond stel ik vast dat mijn internet niet meer werkt. Doe de lijntest via de proximus site. Krijg als melding: Er zijn onderhoudswerken gepland - Gelieve de klantendienst te contacteren. Volgende ochtend bel ik naar de klantendienst en de jongeman doet enkele testen vanop afstand en merkt dat er idd iets scheelt met de modem of dergelijke. Deze stelt zelf voor een technieker langs te sturen. De volgende dag stond de technieker aan de deur, 15min was hij binnen en zag hem wat aan de modem bezig en zijn laptop. Hij vertrekt vervolgens, problemen waren opgelost. Nu krijg ik een factuur van 85 euro. Waar is het mis gelopen? Dit kunnen ze nu toch niet menen? (als het op voorhand allemaal uitgelegd word wat de kosten zijn en dergelijke ben ik volledig akkoord maar op deze manier?) Na de factuur gebeld naar proximus. Ik zal die kosten moeten betalen zonder één woordje uitleg. Had zelfs niet het gevoel dat ze luisterden... Vrees dat ik ergens anders klant ga worden. Dit ga
Ik heb sinds kort een belachelijk trage internetsnelheid via lan kabel, en heb geen idee waarom. Het downloaden gaat erg traag en zelfs gamen wordt vrijwel onmogelijk, het internet zelf was vroeger ook al vrij belachelijk traag maar sinds kort is het bijna lachwekkend om te denken dat ik uiteindelijk zoveel betaal voor een verbinding van om en bij de 3-4 Mbp/s [img]http://beta.speedtest.net/result/6750430478.png[/img]
Beste, Onlangs, na een chatgesprek met een medewerker van proximus via de website, besliste ik om van Telenet over te stappen naar Proximus. Toen ik mij de bedenking maakte dat er in onze nieuwbouw geen aansluiting voorzien was, en enkel één van telenet, stelde de medewerker mij gerust en zei dat dat het geen probleem ging zijn om proximus aan te sluiten. Ik ging dan ook door en bestelde proximus internet+tv Nu krijg ik vandaag telefoon van OMV natie, een onderaannemer dewelke de aansluiting zal doen. Ik vernam van hen dat er zowel een binnen- als buiteninstallatie diende te gebeuren. Toen ik een beetje verbaasd vroeg aan de man wat er juist buiten diende te gebeuren bleek dat er nog een proximus kabel diende getrokken te worden. Toen ik liet blijken dat er volgens mij geen wachtbuis voorzien was zei deze dat het geen probleem was. Ik zou zijn medewerker enkel moeten laten zien waar de eventuele wachtbuizen aan de rooilijn uitkomen. De medewerker zou dan wel een gat graven en d
2 maanden geleden bel ik met Proximus om de verhuis van mijn Forumcentrale aan te vragen alsook de aansluiting buiten op het netwerk aan mijn nieuwbouw.Mijn zaak is een apotheek en ik organiseer heel de verhuis rond deze datum.Vandaag Proximus,morgen komt de computerfirma en wordt de stoep op mijn kosten dichtgelegd zodat we donderdag in de nieuwe apotheek kunnen starten.Alles wordt geregeld ,contract ondertekend met datum van verhuis op 30/10 ,vandaag dus.Alsof ik reeds een slecht voorgevoel had ivm de aansluiting buiten van de lasser,bel ik nog 3x tussen 10/9 en 15/10 naar Proximus om er zeker van te zijn dat alles in orde is .Elke keer wordt me ,na lang wachten,bevestigd dat alles ok is en dat ik op mijn beide oren kan slapen.Vandaag is het Dday en wie is er natuurlijk niet komen opdagen?Rarara,de lasser.Sterker nog,in het hele systeem van Proximus is er nergens ook maar iets terug te vinden dat er een interventie van de lasser is gepland voor vandaag.Een hele dag ben ik van het ka
weer al problemen met my proximus nu kan ik er ook al niet meer op via mijn pc de nieuwe app kan ik ook al niet douwloaden als je dan belt dan zeggen ze je dood leuk probeer het iedere week nog eens op nieuw om hem de douwloaden daar moet je het dan met doen he bende amateurs zijn het ik zal eens een mail sturen naar test aankoop eens zien wat ze daar zeggen
Hallo iedereen, Een vraagje, we hebben 2 televisies met decoder en deze werken perfect, nu wil ik een derde televisie aansluiten via een plc adapter maar krijg de derde plc niet gereset. Moet ik voor een derde televisie met plc adapter werken met een WiFi bridge? Of gaat het zo ook. Mvg Steve
Ik vraag mij af wanneer Proximus zal uitzenden in UHD ??? , hoe lang zal dit nog duren het is ten slotte zeer slecht voor de verkoop van UHD tv 's !
Dit moet toch vrij eenvoudig kunnen online door iemand met de juiste admin rights binnen een bedrijf.
Mijn Wifi 5.0 wertk niet meer ttz. detectie geeft een sterk signal maar connecteren gaat niet. Is mijn BBOX3 in zgn brigded mode gezet ipv fully routed mode. Hoe kan ik dit resetten?
Sinds enkele dagen kan ik niet meer inloggen op de tv app en ook niet meer op proximus 11 . Ik heb dit probleem nog al gehad maar het loste zichzelf op maar nu dus blijkbaar niet meer
Sinds de update wekt mijn proximusapp voor geen meter meer. Klantendienst kon ook geen hulp bieden? Wat een klucht!!!
Halo via hier dan want in weet ni werd bevestigd met mail dat ik alles in vorig huis moet afsluiten en meenemen naar nieuw adres , dus doe ik , IK NEEM VERLOF neem alles spullen mee en dan blijkt het geanuleerd te zijn , zonder verwitteging , dus verlof kwijt en nu zit ik zondet internet en tv
Het lukt me niet meer om met de proximus app beelden op mijn tv scherm te krijgen dmv Chromecast. Als ik een opname oproep kan ik die wel laten spelen op mijn iPad, maar als ik dan op het icoontje rechts bovenaan klik kan ik wel klikken op Chromecast, het proximusembleem verschijnt op het tv scherm, met de melding klaar om te kijken. Het beeld verdwijnt danvan mijn iPad, maar verschijnt niet op TV.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.