Skip to main content

Diefstal modem

  • October 30, 2017
  • 2 reacties
  • 219 Bekeken

Onze modem is helaas gestolen (naast 1001 andere zaken), hoe gaan we nu het best tewerk?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • October 30, 2017
klacht indienen bij de politie zal al gebeurd zijn uiteraard en best ook contact opnemen met de helpdesk 0800 22 800 of wachten tot iemand van proximus hie reageert en in het ander geval kan je ook een privébericht sturen met je vraag en klantgegevens.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • October 31, 2017
Beste,

spijtig om dit nieuws te moeten vernemen van u.

U kan via onze klantendienst , telefonisch een nieuwe modem bestellen via het gratis nummer 0800 22 800. Ofwel zelf online bestellen, via deze link: https://www.proximus.be/nl/id_cr_for_your_internet/particulieren/producten/toestellen/toestellen-voor-internet-en-tv/voor-uw-internet.html

Mvg,

Aw