Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
proximus heeft zo maar mijn upload snelheid verlaagd!!! eerst had ik 5 mbps dan een tijdje 7.5 mbps nu sta ik maar op 2.5 mbps kan dit zo maar? ik begin tog te denken voor een andere provider. groetjes danny
Woensdag werd "Met 4 in bed" opgenomen, maar ik kon de aflevering niet bekijken, wegens tijdgebrek. Ik heb wel de herhaling van 1u gestopt, want die overschreef weer de eerste uitzending van 21u. Donderdag wil ik naar de opname van woensdag kijken, maar die is overschreven door de opname van donderdag. De afleveringen hebben geen afleveringsnummer en geen naam van de aflevering. Ik merk nochtans dat dit bij andere serieopnames, ook zonder nummer of naam, toch niet gebeurt, dat overschrijven. Is dit nog een bugske bij? Jullie hoeven die aflevering niet meer op mijn opnames bij te zetten, want ik heb nu de aflevering van donderdag gezien en weet dus wat er woensdag gebeurt is. Ik wilde dit alleen maar even melden, dat dit waarschijnlijk nog een bug is.
Ik heb mijn factuur betaald meer dan de helft en de rest krijg ik tijd tot 24 nov. De telefooniste zegt binnen 3 uur en 48 uur heb je weer tv en internet en kan ik terug bellen. Wel nada niets en nu wil ik bellen naar de dienst op zondag die 7 op 7 bereikbaar is. Daar ook niemand aan de lijn dus niets kunnen krijgen. Dank u proximus
Premium club punten in buitenland. Ik in ben inTenerife - Spanje - en zou willen weten of ik met de gespaarde en dus gratis belminuten van Premium Club, gratis naar België kan bellen. Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes.
Na verplaatsen van decoder en Bbox3 krijg ik geen proximus tv meer te zien. De 3 linkse lampjes op de decoder blijven ook steeds branden.
Heeft iemand een verklaring waarom bepaalde spammails niet naar het Windows mailprogramma op de PC worden gedownload? Heb dit bij toeval vastgesteld.
Map met inkomende skynet mails is leeg. Zowel op Mac als windows pc. Dit nadat mijn dochter mijn nieuwe iPhone probeerde in te stellen. wat kan er mis gegaan zijn? waar zijn die mails naartoe en hoe haal ik die terug?
We zijn 3 uur in Genk shopping 2 bij proximus geweest. Totaal verkeerde uitleg gekregen over de tv. We zijn gaan vragen voor van telenet naar proximus te gaan. Wat het verschil was in prijs. proximus 2 euro goedkoper. Duidelijk gevraagd dat we beeld hadden op 5 tv's. Dit was allemaal geen probleem. Tot de installateur kwam en zei dat dit niet mogelijk was. Hebben onmiddellijk gereageerd naar proximus en hebben klacht ingediend en dossiers opgemaakt. We zijn vandaag al 14 dagen verder en hebben nog altijd geen antwoord gekregen. We zitten in dit pack met 2 gsm's die we gekocht hebben voor 49 euro het stuk en samen een geld waarden hebben van 800 euro . We zitten ook met telenet die we niet kunnen opzeggen omdat we onze 4 andere tv toestellen via hun nog gebruiken .Dat iedere maand 16 euro extra zal kosten. Door de verkeerde info die we kregen zitten we in de problemen; hoe kunnen we dit contract beeindigen ,wat met die gsm contracten ,die gsm voor de aansluiting enz. .Graag hadden we h
Dat doe ik dus deze ochtend. De punten gaan er meteen af en bij mijn laatste bestelling zie ik staan "Het bioscoopticket zal binnen 15 minuten verstuurd worden naar het opgegeven e-mailadres." Intussen 7 uur later en nog niets ontvangen en bij laatste bestelling zie ik nog steeds staan "Bestelling wordt verwerkt" terwijl "Levering is bezig" nog steeds niet aangevinkt is. Het is 11 november en op 0800/22800 antwoordt niemand (alsof er vandaag ook geen treinen rijden of vliegtuigen vliegen). Ik had mijn filmticket NU moeten hebben, niet morgen, niet later. Bedankt!
Heeft er nog iemand problemen met wifi een mobiel internet Een traagheid ?
Beste proximus ik zit hier met een probleem ik wil het wifi wachtwoord veranderen en iets port forwarden maar ik kan niet inloggen op de router en zoals er online stond vertellen ze dat er een sticker op de achterkant van de modem staat en die is er niet dus ik weet niet wat ik kan doen. Mvg Yves De Decker
Als ik inlog in myproximus kan ik nergens vinden waar ik mijn puntensaldo kan raadplegen. Zou graag willen weten hoeveel ptn we al verzameld hebben. Hartelijk dank!
Donderdag 9/11 bel ik om 13.02 naar de klantendienst om een extra databundel te bestellen van 8GB wegens een technisch probleem met mijn vaste internetlijn. Zo kan ik mijn professionele activiteiten en services naar mijn klanten garanderen tot het moment dat mijn vaste lijn opnieuw actief is op 15/11. De telefoniste zegt mij dat ze de bijbestelling geactiveerd heeft en ik bedank haar vriendelijk. Vandaag om 11u42 stel ik vast dat mijn inbegrepen databundel van 10GB overschreden werd, wat ook mijn inschatting was. Echter is de bijkomende bundel van 8GB niet geactiveerd. Het is een feestdag en als ondernemer werk ik door. Ik kan de klantendienst via het nummer 080022800 niet bereiken. Via myproximus kan ik de optie om extra databundels te activeren niet zien en dus ook niet activeren. 1. Belofte van de telefoniste proximus op 9/11 werd niet waargemaakt 2. Geen klantenservice beschikbaar vandaag zaterdag 11/11. Er is dus geen permanentie , ondaks dat er op de website staat "Ervaar o
Ik wil een iphone 8 bestellen met een abonnement. Ik ben alreeds klant bij Proximus, ik heb al een abonnement lopen. Dit kan je ook aanklikken wanneer je de Iphone in je winkelmandje wil laten terecht komen. Ik klik dit steeds aan maar als ik dan een paar stappen verder ga in mijn bestelling, dan kan ik niet meer aanduiden dat ik al een abonnement heb en moet ik eigenlijk een nieuwe nummer aanvragen... Komt dit ook bij anderen voor? Weet misschien iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen? Ik heb al drie keer gebeld naar verschillende Proximus medewerkers maar niemand kan me helpen.....
hallo kan er iemand hulp bieden bij doorschakelen van nummer( iPhone 7) naar andere gsm sinds gisteren lukt gewoon niet meer nieuwe iOS mvg
Hallo ... Kan er mij iemand vertellen of de HDMI uitgang op decoder V5 gecodeerd is of niet. Ik zou deze willen gebruiken om via een HD recorder met HDMI ingang of een Pass-Throug toestel de uitzendingen op te nemen zoals nu met een gewone video recorder. Nu doe ik dat met de bijgeleverde scart kabel (analoog) maar dat is een heel gedoe om dat dan op de Pc te krijgen en deze verder te bewerken. Opnemen op recorder/overzetten naar DVD/kopiëren naar Pc/verder bewerken ... Reclame in films en gepraat in muziekprogramma's knip ik er op de Pc met speciale sofware van tussen en gebruik dit dan verder voor EIGEN gebruik op mijn mediaplayer. Ik denk bv aan een toestel zoals http://www.hauppauge.com/site/products/data_hdpvr2.html of https://be.hardware.info/reviews/6947/elgato-hd60-review-uitstekende-capturekaart of https://be.hardware.info/reviews/6946/avermedia-live-gamer-extreme-review-betaalbaar-streamen Suggesties welkom bedankt alvast
sedert zondag krijg ik af en toe de onderstaande melding bij het posten van een antwoord op een bericht. ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Er is iets fout gegaan Helaas, de pagina die u zoekt is mogelijk verwijderd, verplaatst of heeft een andere naam gekregen. Als je hier terecht bent gekomen via onze website, laat dan graag weten wanneer deze fout is opgetreden zodat we dit kunnen herstellen. Stuur een e-mail naar: replyproximus@skynet.be. Ben je hier via een link op een andere website gekomen, dan is deze verwijzing onjuist opgenomen. Wij kunnen hier helaas niets aan veranderen. Je kunt wel de betreffende website van dit probleem op de hoogte stellen. Wellicht helpt het volgende: Controleer of de URL correct is, en geen spel- of typefouten bevat. Ga terug naar de: startpagina. Klik 'vorige' in je browser als je een
Mijn vrouw heeft de kabels uitgetrokken van de modem en de hd. Nu ik tv aan wil zetten moet ik het opnieuw instaleren En vraagt lijnnummer ik heb alle nummers uit geprobeert maar niks, telefoonnunmer werkt niet 1234 werkt niet ik heb een oude nummer van telefoon werkt ook niet. Kan iemand mij zeggen waar ik het kan vinden
Reeds geruime tijd krijg ik geen toegang tot mijn buzz ruimte met loyalty-punten. Proximusmedewerkers hebben wel toegang, kunnen zien hoeveel punten ik heb verzameld, maar helaas is bij mij niets te zien. Vorige week nam ik contact op met de klantendienst om dit probleem te melden. Anderhalf uur werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ik kreeg 3 verschillende telefoonnummers die ik moest bellen zodat ik op het einde van de rit elke dienst 2 keer heb gebeld. Interne doorschakelingen brachten me steeds bij verkeerde diensten die me op hun beurt ook naar een foutieve dienst doorstuurden. Niemand bleek enige kennis van het probleem te hebben. Nadat ik een leidinggevende gevraagd had, bezorgde die het dossiertje aan de IT-dienst die het zouden oplossen en me iets zouden laten weten. Deze ochtend mailtje met de melding dat alles in orde is. Wat blijkt: ik heb nog steeds geen toegang tot mijn bizzruimte. Opnieuw telefonisch contact opgenomen waar men zei dat men mijn account z
Ik heb een bizz mobile L abonnement met 2 nrs in. Is het mogelijk een iphone 8 plus toe te voegen aan dit bestaande abonnement? Mvg jochen
Ik heb een bizz abonnement smal met daarin oa 1,5 gb ik nam hier een optie + 500 mb op en als ik in de app kijk zie ik dat ik maar 1,99 gb kan gebruiken, dan heb ik toch 1 mb te weinig. Weet iemand hoe dit komt en wat ik hier moet aan doen? Alvast bedankt.
op mijn fakt. van nov.'17 staat te lezen "diensten geleverd door derden (document ST-6706398353)" voor €3.70 Waar betaal ik voor ? dank
Gisteren heb ik na het bijkomen van enkele HD zenders, de zenders die nu Hd hebben willen verplaatsen naar de Niet Hd plaatst van vroeger . Het systeem is wel gewijzigd bij vroeger, nu komt er een pijl die de zender naar boven os onder verplaatst en dan moet je ok duwen. Ik heb dit gedaan voor één zender en nu zijn alle, dus het nieuwe aanbod HD direct vanplaats verzet. Het is wel dit wat ik wilde maar is dit niet raar? Dus Vitaya en NPO 1 2 3, in één keer, en zelf nickoleon spike, waar ik zeker niet aangeweest ben Nog iets raars op de app is vitaya niet te zien maar je kunt er wel op klikken, Op de website, dus op proximus tv gids, is 2O,21 en 22 niet zichtbaar waar NPO 1,2 en 3 op zitten, dus programmatie is niet te zien, wel op de app Op TV zelf is het ok
dank u voor uw antw maar ik vind discriminerend dat Brussel meer zenders ontvangt dan vlaanderen ik zie dat bij mijn moeder waarom is er zo een verschil dat is niet correct
Omdat ik beroepshalve meer vertrouwd ben met Cisco, zoek ik een HDW groot public(modem/router) die door Proximus toegelaten zijn. Ik veronderstel dat een router in PPPoE alleen geen probleem zou kunnen zijn. Bedoeling is om mijn Netwerk beter en accuraat te beveiligen en voor alle aan verbonden Users gedetailleerd Traffic te kunnen monitoren en eventueel nog beter te kunnen afstellen waar nodig (ongeoorloofd verkeer door eventueel softw, verder uitgebreid MAC & firewall functie). Gescheiden netwerk mogelijkhed (Intra en Guest) is a nice to have. Na een korte zoek hier, kom ik telkens op de AVM terecht, daarnaast de Asus AC68U (Merlin) Alle goede tips zijn van harte welkom. Mvgr
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.