Beantwoord
Tuttimus klopt niet?
We zijn 3 uur in Genk shopping 2 bij proximus geweest. Totaal verkeerde uitleg gekregen over de tv. We zijn gaan vragen voor van telenet naar proximus te gaan. Wat het verschil was in prijs. proximus 2 euro goedkoper. Duidelijk gevraagd dat we beeld hadden op 5 tv's. Dit was allemaal geen probleem. Tot de installateur kwam en zei dat dit niet mogelijk was. Hebben onmiddellijk gereageerd naar proximus en hebben klacht ingediend en dossiers opgemaakt. We zijn vandaag al 14 dagen verder en hebben nog altijd geen antwoord gekregen. We zitten in dit pack met 2 gsm's die we gekocht hebben voor 49 euro het stuk en samen een geld waarden hebben van 800 euro . We zitten ook met telenet die we niet kunnen opzeggen omdat we onze 4 andere tv toestellen via hun nog gebruiken .Dat iedere maand 16 euro extra zal kosten. Door de verkeerde info die we kregen zitten we in de problemen; hoe kunnen we dit contract beeindigen ,wat met die gsm contracten ,die gsm voor de aansluiting enz. .Graag hadden we hier eens iemand aan de lijn gehad voor een oplossing en niet van het kastje naar de muur gestuurd als men belt. Onze gsm abonnement hebben we al jaren bij proximus en zijn daar tevreden over.
Beste antwoord door Wim
Heidi,
Ik stel voor dat je een privébericht stuurt naar Het Proximus Team en dan zullen mijn collega's vanaf maandag zo spoedig mogelijk antwoorden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst in te vullen in het voorziene veld en vervolgens te klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Mvg,
Ik stel voor dat je een privébericht stuurt naar Het Proximus Team en dan zullen mijn collega's vanaf maandag zo spoedig mogelijk antwoorden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst in te vullen in het voorziene veld en vervolgens te klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Mvg,
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
