Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Is het mogelijk om een abonnement 2 maanden stop te zetten?
Ik probeer te zien te krijgen hoeveel punten ik ondertussen heb gespaard, maar als ik op de button klik kom ik terecht op pagina niet gevonden. Heb trouwens ook die mail aangekregen dat ik van statuur veranderd zou zijn. Ik zou niet weten waarom, wanneer of hoe... maar ik neem dus aan dat ik die mag negeren...?
Goedemiddag, Wat me opvalt is dat er een groot verschil (dubbel) is in de upload snelheid tss Proximus en Edpnet. Is er een manier of formule waardoor ik deze snelheid ook bij Proximus krijg of moet ik overstappen naar Edpnet? Men gebruikt toch hetzelfde netwerk, waarom deze verschillen?? Mijn huidige sneheid : http://pxs.speedtestcustom.com/result/c3c5e550-d5db-11e7-bc6c-73672851c7d8 Edpnet snelheid (theoretisch) : https://puu.sh/ywBeK.png
twee weken geleden werkte mijn afstandsbediening niet meer. Telefonisch contact opgenomen , reset uitgevoerd en alles werkte opnieuw tot dat ik tot de vaststelling kwam dat ik niet meer kon zappen. De decoder staat in een televisiekast (achter een houten deurtje), bij de ingebruikname kon ik gewoon zappen ongeacht het houten deurtje, nu niet meer. Open ik het deurtje dan kan ik normaal zappen. Ondertussen ook nieuwe batterijen geplaatst in de hoop dat daar de oorzaak zou liggen maar neen, geen geluk. Wat kan ik ondernemen om opnieuw behoorlijk te kunnen zappen zonder telkens te moeten rechtstaan , deurtje te openen en vlakbij de decoder te moeten staan om van post te kunnen veranderen?
Ik heb sinds kort, naast mijn skynetadressen, nog een proximusadres aangemaakt. Ik heb hiermee twee problemen. 1. Als ik een mail stuur naar iemand, krijgen ze niet het emailadres ......@proximus.be te zien maar dit: outlook_282ECE2CD2B6FCC3@outlook.com. Als je op die mail dan antwoord, krijg je een foutmelding. 2. Wanneer iemand een mail stuurt naar het ....proximus.be adres, komt de mail niet binnen in de inbox van het proximusadres account maar in de inbox van mijn skynetadres account. Wat moet ik doen omdat dit te verhelpen. Ik zou ipv ook nog een extra gmailadres kunnen aanmaken maar dat werkte ook niet. Ben geen bolleboos op dat vlak maar dat zal je al wel door hebben. 😉
Hoe kan M-pay geactiveerd worden? Via MyProximus vind ik het nergens terug.
Begin van de zomer kregen we geen papieren facturen meer. Ik heb hiervoor 2 x gebeld om dit in orde te krijgen en betaalde hierdoor 2 x te laat want ik had de factuur niet ontvangen. Maar de aangerekende kosten (30 euro) zouden op de eerstvolgende factuur afgetrokken worden (afgesproken via chat). Ik kreeg inderdaad een bevestiging per brief dat onze factuur onderzocht werd en het bedrag zou aangepast worden in ons voordeel. Daar zat dan een 2de brief bij waar op stond (regularisatie -30 euro). Hiermee dachten wij dat het in orde was. Nu komt ons eerstvolgende factuur en ipv van regularisatie -30 euro staat daar op : "eenmalige kosten voor buiten gebruik en weder in dienst stelling +30 euro". Dit moet een fout zijn en gaat volgens ons over die 30 euro dat we moesten terugkrijgen. De datum is ook dezelfde als de datum van de brief dat we 30 euro zouden terugkrijgen en we zijn nooit buiten dienst geweest. Dus ipv -30 euro doen ze nu +30 euro op ons factuur. Ik bel en leg alles uit. Zeg
Ik heb een full control mobilus abonnement en snapchat heb ik gekozen als mijn favoriete app. Zijn videocalls op deze app onbeperkt? Of zijn er beperkingen?
Ik probeer nu al drie dagen een pack bij te bestellen via myproximus, maar er zijn altijd technische problemen. Die technische problemen zijn er al sinds ik 6 maanden geleden klant ben geworden. Live chat werkt ook niet, ik kom in de wachtrij en dan word het gewoon dicht gedaan. Ik kan op de moment niet bellen dus wat moet ik nu doen? edit: Ik heb de app ook al geprobeerd en daar net hetzelfde, beetje triestig vind ik.
Beste Proximus, Omdat ik telefonisch al 300x mijn ongenoegen heb geuit en er steeds een of andere operator is die maar niet in staat blijkt te zijn om een adres te veranderen en ik ook nergens een emailadres vind om mijn KLACHTEN op door te sturen; heb ik me uiteindelijk moeten registreren in de hoop hier eindelijk een email adres te krijgen waarop ik mijn klachten kan doorsturen zodat ik 1 jaar na datum dit eindelijk eens kan oplossen. mvg, Katleen
Hallo, Wij zitten met het vervelende probleem dat ons afstandsbediening van de decorder weer voor de zoveelste maal stuk is gegaan. Ik heb al een paar keer proberen contact op te nemen met de klantendienst zowel telefonisch als per mail maar telefonisch heb ik na telkens een uur aan de lijn te hangen nog geen medewerker aan de lijn gehad en de mails worden precies niet bekeken indien dit wel gedaan word dan worden ze allesinds niet beantwoord aangezien ik na een week nog geen antwoord heb. Wij zouden graag een nieuw afstandsbediening aanvragen en ontvangen maar volgens de proximus winkels moet je hiervoor contact opnemen met de klantendienst. aangezien we geen antwoord krijgen over mail en telefoon lukt het ons dus niet om zo een nieuw afstandsbediening te bekomen. In de mail had ik ook vermeld om de dienst R&D naar deze afstandbedieningen onderzoek te laten verrichten om deze te verbeteren van kwaliteit aangezien het steeds over dezelfde toetsen gaat van de afstandsbediening. namel
Ik kreeg een factuur van €171. Na 40 min in wacht te hebben gestaan blijkt dat dit bedrag toehoort aan een gsm nr dat ik helemaal niet bezit. Toen de medewerker nogmaals dit ging checken werd de verbinding verbroken. Uiteraard ben ik niet teruggebelt, en ik had de courage niet meer op die moment omdat ik die dag reeds 4x geprobeerd had bij proximus binnen te raken.
1) Gevraagd om GSM van mijn moeder af te sluiten. Gevraagd of hierbij ID kaart van mijn moeder nodig was. Antwoord: Nee. Diezelfde avond telefoon gekregen met vraag om terug te keren naar de winkel want was blijkbaar wel nodig 3) Gevraagd om facturatieadres te veranderen 4) Gevraagd om installatieadres te veranderen Brief ontvangen: GSM was niet afgesloten Facturatieadres was niet aangepast Installatieadres: verkeerd appartementsnummer ingevoerd Conclusie: alles fout. Vraag: krijgen nieuwe mensen een opleiding of is de nieuweling niet geschikt voor de job?
Hallo een paar dagen geleden had ik contact met jullie via het forum met de vraag om als te gemoetkoming de internationale sms en van Apple te krediteren voor alle problemen nu hebben ze die van mijn nr gekrediteerd maar bij het andere gsmnr niet en daar hadden we dezelfde problemen Ook zou ik eens willen vragen , toen ik een abonnement bij jullie wou sluiten vroeg ik aan de dame aan de lijn of er nog promoties zouden komen in een korte tijdspanne daar ik vooral opbelden voor info en ik dan even kon nadenken over de overstap zij zei me dat er geen kortingen in het vooruitzicht waren en rade me aan om de overstap toen direct bij haar regelen omdat ik anders installatie kosten zou moeten betalen nu zie ik opeens 20 euro korting dat wist ze waarschijnlijk toen ook al!!!!
Na jaren ben ik de steeds hoger wordende prijzen en de slechter wordende kwaliteit van de dienstverlening van Telenet echt beu. Ik wil daarom van Wigo overschakelen naar Tuttimus, maar blijkbaar gaat dat van het kastje naar de muur. Altijd klopt er iets niet, waardoor alles terug opnieuw kan beginnen. Ik word er stilaan radeloos van. De ene keer is alles genoteerd en ging ik wel iets van de technische dienst horen voor een afspraak voor aansluiting. Ik krijg altijd papieren met een pak fouten. Vooral mijn vaste lijn, waar ik het voor deed, omdat die deels mijn broodwinning is, schijnt niet simpel te zijn. Alle gegevens zijn doorgegeven, maar blijkbaar loopt alles in het 100. Ik moet maar bellen en ruiken wat er fout loopt. Na tig pogingen ben ik het stilaan beu. Blijkbaar zijn er nog technische problemen, waar men mij niet over kan inlichten, dus moet ik morgen weer bellen. Ondertussen werken mijn Telenet diensten terug. Zijn er hier nog mensen die na al dat gehakketa
Reeds verschillende maanden op rij heb ik moeilijkheden om mijn punten te ontvangen, telkens moet ik contact opnemen met de klantendienst waar ik tot op heden voor deze maand, nog steeds niet geholpen ben.. Kan iemand aub helpen?
Sinds enkele dagen lukt het niet meer om email te versturen via relay.proximus.be. Dit zowel voor PC (outlook 2010 in Windows 10 omgeving), I-Pad (mail in iOS 11.1.2) als I-Phone (mail in iOS 11.1.2). Via de Webmail van proximus lukt het wel nog. Inkomende mals voor zover ikweet geen problemen. Op internet zitten zoeken en alle systemen nagekeken en ik zie nergens wat er fout is. Wel gevonden gebruik van STARTTLS maar dit kan niet op I-Pad en I-Phone IMAP accountggevens als volgt: Naam: xxx E-Mail: xxx@skynet.be Server inkomende mail Hostname: imap.proximus.be gebruiksnaam: xxx.skynet.be gebruik SSL: ja identiteitscontrole via wachtwoord Serverpoort: 993 Server uitgaande mail: SMTP hostname: relay.proximus.be gebruik SSL: ja identiteitcontrole: via wachtwoord serverpoort 587
Mijn proximus app werkt al meer dan een maand niet. Is hier een reden voor? Aan wat kan het liggen?
Volgens Proximus is 1,5GB - 1,2GB = 1,2GB 😂
Ik ken mijn wachtwoord van My Proximus, maar dat van de app niet meer. Het is blijkbaar niet hetzelfde (mede door 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 leesteken, ... en dan lukt het niet met mijn originele wachtwoord). Ik kan niet bellen en ik vind ook bij de support hier niets over. En het duurt me te lang allemaal om het op te zoeken.
Geachte, Ik ben reeds klant bij proximus (via mijn werk) maar zou graag genieten van de actie met de Samsung S8. Is dit mogelijk om over te schakelen en te genieten van deze aanbiending? Alvast bedankt Met vriendelijke groeten
Belgische iOS-gebruikers die klant bij Proximus zijn, wordt afgeraden de (publieke) beta van iOS 11.2 te installeren. Door een fout in de netwerkconfiguratie wordt mobiele data gebruiken onmogelijk. Telefoongesprekken komen sporadisch door. Proximus-klanten krijgen door een nog onbekende oorzaak de netwerkconfiguratie voor VTR, een provider uit Chili. Het probleem werd in onze community ontdekt en de provider zegt op de hoogte te zijn. Downgrade naar iOS 11.1 enige oplossing Een woordvoerder van Proximus zegt tegen OMT dat het probleem bekend is, maar dat de provider er zelf niets aan kan doen. De woordvoerder kon niet op details ingaan, maar zei dat Apple voor een oplossing moeten zorgen. Een downgrade naar iOS 11.1 is op dit moment de enige remedie. Bron: OMT -> https://www.onemorething.nl/2017/11/beta-ios-11-2-proximus/
Heb reeds twee jaar een My Proximus en nu plots heb ik geen accout meer ; wat moet ik doen
ik wil net mijn mails lezen via my proximus en krijg de melding dat ik een proximus account moet aanmaken en ze dan kan lezen. heb dit gedaan en de mailbox is nog leeg. hoe kan ik mijn mails lezen die naar mijn skynet account zijn verstuurd?
hallo, ik heb mijn punten van mijn laatste factuur (november) nog steeds niet ontvangen. Ik heb reeds 3 weken geleden contact met jullie opgenomen. Tot op heden echter nog steeds geen punten, oplossing op hulp gekregen. Kan iemand aub het nodige doen en mij inlichten? Alvast bedankt!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.