Skip to main content
Vraag

KLACHTEN

  • November 27, 2017
  • 2 reacties
  • 201 Bekeken

Beste Proximus,

Omdat ik telefonisch al 300x mijn ongenoegen heb geuit en er steeds een of andere operator is die maar niet in staat blijkt te zijn om een adres te veranderen en ik ook nergens een emailadres vind om mijn KLACHTEN op door te sturen; heb ik me uiteindelijk moeten registreren in de hoop hier eindelijk een email adres te krijgen waarop ik mijn klachten kan doorsturen zodat ik 1 jaar na datum dit eindelijk eens kan oplossen.

mvg,

Katleen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • November 30, 2017
Mocht er op korte termijn geen reactie komen van Px medewerkers op dit publieke forum kunt u bv. als volgt tewerk gaan
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
Ik ken mij nummer - Ik heb een vraag over mijn factuur - Andere vraag of eventueel klacht indienen - helemaal onderaan aan de pagina die verschijnt e-mail ons (& tekst invoeren)

P.S.
Ik ga ervan uit dat u uw facturatieadres wil wijzigen (in principe kunt u dit ook zelf in MyProximus
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_address_move/particulieren/support/klantenzone/verhuizen-of-opzeggen/verhuizen/factuuradres-online-wijzigen.html

Martin
  • November 30, 2017
TUI: facturatie adres wijzigen kun je door op deze link te klikken en in te loggen.

('k moet er spijtig genoeg wel bij zeggen indien het werkt !)