Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
goedeavond mischien word ik via hier eens tegoei verder geholpen 06/11 bestelde ik een gsm met abbonement ( overname oud mobile viking nummer ) via de webshop . na een week stond de bestelling nog steeds in ‘ bestelling ontvangen ‘ . ik bel naar de helpdesk en deze helpen me vriendelijk en goed verder , bleek de bestelling vast te hangen op mijn informatie over mijn huidig mobile viking abbonement en hebben we telefonisch een nieuwe bestelling moeten doen en zo gezegd gedaan kreeg ik nieuwe emails en vragen over gegevens .. dit duurde dan ook weer een aantal dagen eer alles goed gekeurd was en ontvangen . 19/11 krijg ik dan uiteindelijk een bevestiging van bestelling ontvangen . tot op vandaag 25/11 staat deze bestelling zoals de eerste na 4 werkdagen nog steeds op bestelling ontvangen -- . geduld heb ik in overvloed maar nu begint het toch echt te lang te duren voor mij . vorige donderdag 21/11 nog eens gebeld en zeiden me toen dat mijn bestelling bij de distributie keten zit . ofwe
Ik heb me gisteren een smartphone besteld bij jullie diensten. Alles mooi ingevuld met melding dat het vandaag zou geleverd worden.Wat raad je. Niemand gezien en zelf weer moeten achterhalen wat er nu mis is. Proximus maakt dus tevens reclame voor zijn tv bundels. Ok ik had gratis proefabo van movies en series genomen maar dat reeds stopgezet omwille van het zien niet waard. Wat blijkt nu dat is reeds meer dan 2 weken opgezegd maar blijkbaar krijgt men dat niet verwerkt en moet ik nu wachten op de gsm omdat men blijkbaar geen 2 dingen tegelijk kan. Hoe is dit in godsnaam mogelijk dat zo een bedrijf geen 2 dingen te gelijk kan doen? Hoe veel langer kan dit duren om iets wat al weken gelden terug opgezegd is te verwerken_Iets laten betalen das geen probleem maar leveren is blijkbaar war anders. Ik wems dat toestel heel snel in huis en een duidelijke dag van levering.
Beste Ik heb vorige week mijn nummer 0479****** laten deactiveren omwille van overstap naar een ander provider. Echter kan deze mijn oude nummer niet overdragen naar mijn nieuwe simkaart omdat mijn oude simkaart (bij Proximus) reeds gedeactiveerd is. Zou mijn nummer kunnen geheractiveerd worden zodat ik deze kan overdragen aub? Mijn klantennummer is *********. Vervolgens vertrouw ik erop dat er hiervoor geen extra kosten worden aangerekend. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Katalina
Mijn schoonvadeg 92 jaar kwam daarjuist lang en had zijn rekeningen van PROXIMUS bij. Daar hij zelf niet meer aan zijn rekeningen aan uit kon, vroeg hij mij even te kijken. Ik was totaal verbijsterd toen ik zijn rekening zag. Mijn schoonvader heeft nog een analoge lijn (geen internet of niets, gewoon bellen, en een zeer oude telefoon (met draaischijf) Prijskaartje (hou je vast) Telefoon aan sluiting : 23.13 euro excl btw Huur telefoon draaischijf : 2.40 excl btw = SCHANDALIG Zeer duur voor een alleenstaande man van 92 jaar die enkel een telefoon heft voor noodgevallen daar hij een slechte gezondheid heeft Absoluut niet aanvaardbaar zulke prijzen voor enkel aansluiting, EN HUUR voor een oude telefoon nog met draaischijf 2.40 excl btw per maand? Foei Proximus……… Ik ben zelf Proximus klant maar ga zelf uitkijken naar een andere provider, dit kan niet door de beugel
Hoe kan ik een klacht indienen online? Volgens de klantendienst is dit mogelijk, maar het is nergens terug te vinden Onder MyProximus kan je wel de status van klachten opvolgen, maar hoe kan je een klacht registreren?
Hallo, Wat moet ik doen om mijn v6 decoder om te ruilen voor een v7 decoder? Aangezien mij gezegd geweest is dat ik youtube kan bekijken via mijn decoder toen ik mij klant maakte 3 maanden terug, maar v6 ondersteunt dit niet meer..
Hallo, We zijn sinds ongeveer 3 maanden klant. De WiFi was echt uitstekend, over het hele appartement bereik. Nu heb ik (denk ik zelf) in de routerinstellingen "Wave" aangezet. Het zou erop neerkomen dat je 1 WiFi netwerk hebt ipv 2,en dat je toestel zelf de frequentie kiest. Op amper 8 meter van de modem (en 3 muren) heb ik nu geen bereik meer, of heel slecht. Dit omdat deze constant de verbinding automatisch verbreekt (gaat naar "opgeslagen"), of er totaal geen WiFi netwerk is. De deur van de slaapkamer openen help, maar niet goed. Ik wil graag terug zoals een maandje geleden 2 verschillende netwerken, dat werkte echt zalig. Hoe kan ik dit voof elkaar krijgen? Alvast enorm bedankt voor uw hulp. Met vriendelijke groeten, Jonas
waar kan men vinden voor afmelden van forum niets te vinden .
Oh ! ik heb goed mijn tijd verloren deze ochtend dat ik wou een herlaadbeurt geven voor de gsm van een kennis van mij. Ik vul op de site van Proximus.be het gsm-nummer van die kennis en vul in ‘bedrag voor te herladen ‘ 5 € en wil verder gaan en wil drukken op ‘volgende’ maar dat woord ‘volgende’ blijft troebel en ik kan niet verder dan maar de topic ‘tariefplan enz...’ uitvouwen en nogmaals proberen op ‘volgende’ te klikken maar het woord ‘volgende’ is nog steeds troebel...Goed mijn tijd verlren en de gsm is nog altijd niet herladen een ¾ u later.
Na het niet meer kunnen bekijken van mijn verbruik is het nu de beurt aan de webmail. Noch via “webmail” op de homepagina van Proximus noch via MyProximus kan ik mijn berichten nog lezen. En vooraleer weer gezegd wordt dat het aan mijn computer ligt: er is niks van instellingen of zo veranderd. Het zou dus raar zijn dat het daaraan zou liggen. Iemand een oplossing?
Heeft iemand een idee hoe je de wifi booster reset. Ik heb die vorige week besteld daar ik mijn tv op een andere plaats in dezelfde kamer wilde verplaatsen en nu via wifi in plaats van met de kabel wilde proberen. Heb die nu een paar dagen in gebruik maar vind de beeldkwaliteit op mijn tv toch niet hetzelfde. Heeft ook iemand ervaring na het overschakelen naar draadloos met de wifi booster van proximus
Beste, Sinds deze week lopen er veel opnames mis. Dinsdag waren er 2 opname van voetbal niet gelukt op Vier. champions league galastaray tegen brugge. Ook het overzicht later op de avond. Woensdag “Coppens” op vtm, niet mee daar. Vandaag: Serie opname macgyver op zes (16) → eerste 2 afleveringen zijn er niet, als ik die nu nog probeer op te nemen → opname gefaalt. De volgende opname die gepland lijkt is om 22u50, is de derde aflevering van 5. Als ik naar de opties van de eerste 2 kijk staat er nog serie opname, maar kan je ook opnemen dus er is iets deftig fout. ik heb al de modem herstart alsook de decoder. Mvg; Jurgen De Fauw
Op Zaterdag Is er een uitzending van Vranckx over de oorlog in Oekraine. Is er een mogelijkheid om die uitzending op een of andere manier door te sturen naar famillie in oekraine? mvg.
Ik kan niet inloggen op de proximus pickx app zowel op mijn smartphone,pc en ipad..
Sinds wij de melding kregen dat de Bizz Club verdwijnt proberen wij onze punten om te ruilen. Dit zijn er wel wat, 31023 punten om precies te zijn. In het verleden hebben wij dit altijd online gedaan. Hier zag je duidelijk welke voordelen je voor welke punten kon kiezen. Sinds de melding dat we deze moeten inruilen voor 30/11/2019, lukt dit niet meer.Wij krijgen steeds deze foutmelding "Omdat je veel punten hebt, vragen we je omwille van veiligheidsredenen, contact met ons op te nemen voor 30/11, om al je punten in te wisselen. Onze excuses voor dit ongemak."Nochtans hebben wij ook in het verleden meer dan 30000 punten zo omgewisseld, toen was er nooit sprake van veiligheidsredenen, maar kom.Ik heb ondertussen al 3 maal gebeld met de klantendienst ivm dit probleem. De eerste persoon zei me dat ik dat gewoon telefonisch kon doen. Dus ik moest maar zeggen wat ik wilde en dan zou zij dit in orde brengen. Toen ik zei dat ik niet wist wat ik wilde omdat ik niet wist wat er allemaal was en o
Op zaterdag 19/10/19 bestel ik via de webshop een smartphone+ abonnement en betaal ik deze via de webshop. Door omstandigheden bedenk ik mij over deze bestelling en dus annuleer ik deze via de klantendienst. De terugbetaling kan 3 weken op zich wachten. Ondertussen zijn we een maand verder en nog geen centen gezien. Vandaag langs de proximusshop en deze zegt dat er in het systeem staat dat ik niets betaald heb??? de zoveelste case is dus weeral opgemaakt… wanneer krijg ik mijn geld terug??? Het vertrouwen in Proximus is nu wel helemaal weg!
Ik krijg steeds foutmelding om op mijn cloud te gaan. gr Maria
Ik schonk als ik voldoende gespaard had mijn punten aan één van de goede doelen die beschikbaar waren. Nu heb ik punten tekort en daar er geen meer bij komen na 1 juli zijn deze dus verloren. Dus stel ik voor dat Proximus alle onbruikbare punten die bij de klanten overblijven samenvoegt en aan "Kom op tegen kanker" schenkt. mvg
Ik had per telefoon goed contact met de heer Swijssen ,maar nu kan ik hem niet meer bereiken. heeft hij een ander nr of wat anders ik moet hem iets dringend zeggen
proximus tv (pickx?) werkt niet op laptop! (ook nog altijd niet beschikbaar op ipad of gsm)
U heeft een leuke promotie voor dit toestel. Alleen hebt u blijkbaar geen toestellen in stock. Ik liep al in 4 proximuswinkels binnen maar geraak niet aan een iphone 11 pro 256 gb. Zouden jullie het niet beter offline halen? Pure klantenbedrog vind ik dit. Wanneer zijn ze er echt????
Is deze winkel morgen en vrijdag 29 november open ?
Sinds ik naar een proximus simkaart ben overgeschakeld ontvang ik geen sms'en of telefoonoproepen meer van telenet klanten. Ik kan hen wel bereiken, maar het is dus niet wederzijds. Na onderzoek weet ik nu al zeker dat het niet aan de soort gsm ligt. De sim-kaart heb ik ook al verwisseld. Nog iemand die dit probleem al heeft voorgehad en/of er een oplossing voor heeft gevonden? Proximus heeft me nog niet kunnen helpen, dus daarom vraag ik het hier eens. Groetjes!
Beste, ik heb net een iphone xr besteld, en ook betaald. deze wordt donderdag as geleverd. Echter wil ik heel graag de iphone 11. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? En dus nog bijbetalen voor de iphone 11?
Ik heb telefoon gekregen van het nummer 09/2682709 over de diensten van Proximus en dat er iemand zou langskomen om over deze diensten te praten. Is dit nummer betrouwbaar? Is dit inderdaad van Proximus?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.