Skip to main content
Vraag

cloud

  • October 8, 2019
  • 18 reacties
  • 240 Bekeken

Ik krijg steeds foutmelding om op mijn cloud te gaan.
gr
Maria
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

18 reacties

Martin
  • October 8, 2019
Hallo Maria, misschien best dat je voor de Proximus medewerkers, als ze hier morgen terug langskomen, ook vermeld wat voor foutmelding je krijgt op je iPhone
_

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 9, 2019
@Maria_052 Ik zie inderdaad iets mis aan onze kant. Ik heb een aanpassing gedaan om dit te verhelpen. Het kan even duren voor dit doorloopt in de achterliggende systemen. Morgen vroeg zal je cloud terug toegankelijk zijn.

  • Auteur
  • Newbie
  • October 9, 2019
Ik heb een melding gekregen dat men cloud is opgezegd . Heb ik niet gevraagd.

gr

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 9, 2019
Ik heb een melding gekregen dat men cloud is opgezegd . Heb ik niet gevraagd.

gr


Geen paniek, dat is een aanpassing die ik gedaan heb, je cloud zal binnen de 24 uur terug toegankelijk zijn zoals in mijn vorige bericht staat.

  • Auteur
  • Newbie
  • October 9, 2019
Oké dank u

  • Auteur
  • Newbie
  • October 10, 2019
Hallo
ik kan nog steeds niet op cloud.
kan je mij nog verder helpen aub?
gr
Maria

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 10, 2019
Maria,

Krijg je dezelfde foutmelding of een andere?

  • Auteur
  • Newbie
  • October 10, 2019
inloggen niet mogelijk

  • October 10, 2019

  • Auteur
  • Newbie
  • October 10, 2019
Heb ik al geprobeerd. Maar lukt ook niet

  • October 10, 2019
Had je dit vandaag ook al geprobeerd dan?

  • Auteur
  • Newbie
  • October 10, 2019
Ja hoor

  • October 10, 2019
Kan je het nog eens proberen? Heb nog een paar wijzigingen hier aangebracht.

  • Auteur
  • Newbie
  • October 10, 2019
Gelukt! Dank u

  • Auteur
  • Newbie
  • November 28, 2019

Beste

ik heb iets verkeerd gedaan en heb vele foto’s per ongeluk verwijderd. Kan dit hersteld worden. 
Misschien een herstelling.

groetjes

maria


  • Auteur
  • Newbie
  • November 28, 2019

Ook video’s 😢


Martin
  • November 28, 2019

vind je ze niet terug in de prullenbalk als je bv gaat kijken > https://www.proximuscloud.be 

klikken op “Mijn activiteit”  dan klikken op “Prullenbak” 

als ze daar niet meer te vinden zijn zullen ze wel niet meer van de proximuscloud server te recupereren zijn.


  • Auteur
  • Newbie
  • November 28, 2019

Ohhh das spijtig. Het filmke van men huwelijks aanzoek is weg dan 😢

bedankt voor de hulp gr