Skip to main content
Antwoord

Cloud

  • February 6, 2019
  • 16 reacties
  • 316 Bekeken

Via proximuscloud.be kan ik niet inloggen en krijg steeds als antwoord “FOUT”.
Kan iemand mij helpen?

Beste antwoord door ThierryW

Bruno, ik heb hier een paar zaken aangepast, kan je eens opnieuw proberen om in te loggen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

16 reacties

  • February 6, 2019
Lukt het wel om op de andere manieren om in te loggen op de cloud?

  • Auteur
  • Rookie
  • February 6, 2019
Neen ook niet via de app...

  • February 6, 2019
Het lijkt alsof je cloud-account nog niet is aangemaakt, is dat aan jouw kant al gebeurd?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html

  • Auteur
  • Rookie
  • February 6, 2019
Zelfs ingelogd via myproximus dan producten dan Cloud geeft hij mijn login weer dan druk ik op de weblink dan geeft hij weer “FOUT”...
Cloudaccount is hetzelfde dan mijn login met pasword van Myproximus?

  • Auteur
  • Rookie
  • February 6, 2019
Er staat nergens cloudaccount aanmaken....

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • February 6, 2019
Bruno, ik heb hier een paar zaken aangepast, kan je eens opnieuw proberen om in te loggen.

  • Auteur
  • Rookie
  • February 6, 2019
Super superbedankt! Wat was het probleem in het kort? Nog een fijne avond!!

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • February 6, 2019
Heel graag gedaan. Een gedeelte van je cloud account was hier niet correct aangemaakt. Ik wens je ook nog een hele fijne avond verder.

  • Auteur
  • Rookie
  • February 6, 2019
Thanks!!

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • September 30, 2019
Wat is dan bij mij het probleem ?
altjd cloud gebruikt tot
bepaald moment ergens begin 2019 kreeg ook foutmelding en sindsdien gedaan ermee !
cloud werkt niet meer !!

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 30, 2019
Wat is dan bij mij het probleem ?
altjd cloud gebruikt tot
bepaald moment ergens begin 2019 kreeg ook foutmelding en sindsdien gedaan ermee !
cloud werkt niet meer !!

Kan je je cloud nu ook nog even proberen ?

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • October 3, 2019
Kan niet geloven maar cloud is open geraakt !
weliswaar leeg en zijn al mijn bewaarde bestanden , foto’s , muziek en contacten weg !
had er alles van mijn vroegere iPhone 6 op maar is wel opeens na bijna 1 jaar geen cloud terug opengegaan

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • October 3, 2019
Hopelijk blijft dat nu zo
heeft Proximus technici cloud eindelijk terug compatibel met iPhone iOS 13 gekregen !
beter laat dan nooit
dank u Proximus

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • October 3, 2019
Wat was probleem ?
niet compatibel met iOS 13 ?
hadden heel veel iPhone gebruikers deze probleem merkte ik

IngeDC
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • October 8, 2019
Hey Maria_074,

In jouw situatie was er een configuratie probleem. Mijn collega heeft dit dan voor je opgelost en op heden kan je Cloud opnieuw gebruiken.

Groetjes IngeDc

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • October 8, 2019
ik dank je @IngeDC voor jou reactie en dank aan je collega want ben echt blij met terug het gebruik van de cloud te hebben 👍👍

wel was alles terug leeg en al bestanden erin zaten verloren gegaan zoals foto’s ea ik op iPhone 6 had zitten maar is niet anders en beginnen dan gewoon opnieuw met van alles back up te maken !

echt fijn dat het opgelost na zolang
de cloud viel weg na een update van iOS

thx