Beantwoord

Cloud

  • 6 February 2019
  • 16 reacties
  • 313 Bekeken

Via proximuscloud.be kan ik niet inloggen en krijg steeds als antwoord “FOUT”.
Kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door ThierryW 6 February 2019, 17:32

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

16 reacties

Lukt het wel om op de andere manieren om in te loggen op de cloud?
Neen ook niet via de app...
Het lijkt alsof je cloud-account nog niet is aangemaakt, is dat aan jouw kant al gebeurd?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html
Zelfs ingelogd via myproximus dan producten dan Cloud geeft hij mijn login weer dan druk ik op de weblink dan geeft hij weer “FOUT”...
Cloudaccount is hetzelfde dan mijn login met pasword van Myproximus?
Er staat nergens cloudaccount aanmaken....
Reputatie 7
Badge +4
Bruno, ik heb hier een paar zaken aangepast, kan je eens opnieuw proberen om in te loggen.
Super superbedankt! Wat was het probleem in het kort? Nog een fijne avond!!
Reputatie 7
Badge +4
Heel graag gedaan. Een gedeelte van je cloud account was hier niet correct aangemaakt. Ik wens je ook nog een hele fijne avond verder.
Thanks!!
Reputatie 3
Badge +1
Wat is dan bij mij het probleem ?
altjd cloud gebruikt tot
bepaald moment ergens begin 2019 kreeg ook foutmelding en sindsdien gedaan ermee !
cloud werkt niet meer !!
Reputatie 7
Badge +4
Wat is dan bij mij het probleem ?
altjd cloud gebruikt tot
bepaald moment ergens begin 2019 kreeg ook foutmelding en sindsdien gedaan ermee !
cloud werkt niet meer !!

Kan je je cloud nu ook nog even proberen ?
Reputatie 3
Badge +1
Kan niet geloven maar cloud is open geraakt !
weliswaar leeg en zijn al mijn bewaarde bestanden , foto’s , muziek en contacten weg !
had er alles van mijn vroegere iPhone 6 op maar is wel opeens na bijna 1 jaar geen cloud terug opengegaan
Reputatie 3
Badge +1
Hopelijk blijft dat nu zo
heeft Proximus technici cloud eindelijk terug compatibel met iPhone iOS 13 gekregen !
beter laat dan nooit
dank u Proximus
Reputatie 3
Badge +1
Wat was probleem ?
niet compatibel met iOS 13 ?
hadden heel veel iPhone gebruikers deze probleem merkte ik
Reputatie 5
Badge +2
Hey Maria_074,

In jouw situatie was er een configuratie probleem. Mijn collega heeft dit dan voor je opgelost en op heden kan je Cloud opnieuw gebruiken.

Groetjes IngeDc
Reputatie 3
Badge +1
ik dank je @IngeDC voor jou reactie en dank aan je collega want ben echt blij met terug het gebruik van de cloud te hebben 👍👍

wel was alles terug leeg en al bestanden erin zaten verloren gegaan zoals foto’s ea ik op iPhone 6 had zitten maar is niet anders en beginnen dan gewoon opnieuw met van alles back up te maken !

echt fijn dat het opgelost na zolang
de cloud viel weg na een update van iOS

thx