Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, Na verschillende keren de vraag om mijn factuur te herzien gezien verschillende fouten van Proximus (sinds 13 oktober) in de facturatie, en verschillende keren een refund te ontvangen, vraag ik me af wanneer mijn huidige factuur in orde gebracht wordt ? Gelieve me een email of een sms of een telefoon of een telegram (gaat misschien sneller) te sturen. 2 maanden lijkt me voldoende geduld om jullie facturatie in orde te brengen. Misschien zijn er andere klanten met dit probleem, maar ik raad iedereen aan om hun proximus factuur te controleren, gezien ze er duidelijk issues zijn. De laatste klacht was 32057712. De rest zijn gesloten maar het probleem is niet opgelost. Zou kan ik ook mijn tickets oplossen ... MVG. Een trouwe proximus klant van de voorbije 5 jaar (die door de slechte klantendienst verplicht wordt om naar de concurrentie te gaan).
Na al twee weken bellen, verkeerde bestellingen en van het kastje naar de muur gestuurd te zijn heb ik nog steeds geen antwoordgekregen dus probeer ik het hier even. Heeft er iemand een idee hoe je de web exclusive Iphone 8 Plus kan koppelen aan je bestaand Proximus abonnement? Ik voldoe aan alle voorwaarden dus daar ligt het probleem niet. Blijkbaar kan je Proximus niet aanduiden in de lijst van providers en niemand kan zeggen wat je dan moet doen. Iemand een idee?
Ik zie in mijn verbruik dat er 0,40€ aangerekend wordt voor een sms naar het nummer 00447537410247 op datum van 14/12 om 12:08. Ik heb echter geen enkel sms bericht gestuurd en al zeker niet op dat tijdstip^+ het nummer zegt me total niets.
Hoi, Vanmiddag is een technieker Proximus komen installeren bij ons thuis. Alles goed en wel verlopen, maar hoe lang duurt het eer ik ook tv kan kijken via de app? De technieker zelf wist dit ook niet. 🙄
Wanneer ik tv kijk via chrome kan ik de nederlandstalige Movies en series niet bekijken, deze staat niet tussen de zenderkeuze. Bij safari is dit wel het geval. Raar vind ik, weet iemand daar meer over te vertellen?
Beste, 3 weken geleden heb ik de nieuwe de nieuwe app "My proximus app" op mijn smartphone geplaatst. De smartphone is een Samsung Galaxy A3. Ik heb deze begin dit jaar in de proximus winkel aangekocht. Hierna werkte mijn app niet meer. Ik zie alleen een cirkeltje dat ronddraait. Vriendelijke Groeten.
Beste ik ben reeds klant met 2 mobiele nummers bij Proximus. Ik heb begin deze maand de volledige overstap (vast, internet en tv) naar Proximus aangevraagd. Nu blijkt dat op alle communicatie die ik van jullie ontvang een foute schrijfwijze van mijn familienaam vermeld staat. Vandaag ontving ik een document met alle inlogcodes, wachtwoorden, ... en mijn nieuwe mailadres. Nu blijkt dat de foute schrijfwijze ook in dit nieuwe mailadres is geslopen. Kunnen jullie dit zsm rechtzetten? Geven jullie me een link waar ik alle gegevens kan doorgeven? Mvg Thomas VERDUYCKT
Mijn telefoonverbinding via mijn smartphone is van slechte kwaliteit,had eens een bericht gekregen van proximus om te mijn simkaart te veranderen,kan je deze bekomen in een proximuscenter
Beste, Heb vandaag 2x getracht jullie te bereiken op het nummer 0800/22800. 1e keer 20 minuten muziek 2e keer 18 minuten muziek. Service, GEEN !!!!!! Het GSM nummer 0472-591400 is niet bereikbaar in/naar het buitenland. De betrokkene is momenteel werkzaam in het buitenland. Telkens zal dat opgelost worden, heden nog geen oplossing. Betrokkene heeft persoonlijk gewerkt voor Proximus, moet hij nu nog aan de agent uitleggen hoe zoiets moet opgelost worden, waarom geen fatsoenlijke opleidingen. Het is gemakkelijk gezegd, ga een nieuwe smart-card halen, terwijl betrokkene uit ervaring weet en gezegd heeft op welk programma er moet gekeken worden. Hij deed call-werk, was agent en moest opleidingen geven waarvoor hij niet betaald werd, zelfs een goede college heeft mij dat medegedeeld. Ze miste hem zo, vanwege zijn grote interesse en inzet. Anderen kregen hiervoor een deftig salaris, hij niet ! Waarom geeft U niet fatsoenlijke opleidingen zodat alle problemen bij en met Proximus a
Hoewel ik sinds april 2016 geen vaste lijn meer heb, krijg ik toch nog maandelijks een factuur van €6,40 voor de optie 'Pulse to GSM basic' (die inderdaad als optie bij die vaste lijn genomen was). Ik veronderstel dat er iets misgelopen is met het afsluiten van de vaste lijn? In MyProximus, onder 'Mijn producten' zie ik immers alleen mijn Mobile. Heeft iemand een idee hoe ik dit in orde breng? Alvast bedankt Wim
Geachte, Als business klant en reeds 40 jaar klant bij jullie dienst dien ik de werking van uw bedrijf ernstig in vraag te stellen. Drie dagen terug werkte de vaste telefoon plots niet meer, digitale TV hapert om de 5 minuten en valt uit om vervolgens opnieuw in werking te treden. Wat vooral bijzonder tergend is, dat ik als zelfstandig IT consulent de afgelopen dagen mijn beroep niet meer kan uitoefenen daar mijn internet verbinding 200 keer per dag uitvalt. Er kwam onmiddellijk een technicus langs die storing op de lijn constateerde, die waarschijnlijk door schade aan de telefoonkabel wordt veroorzaakt, dus dient men een ploeg langs te sturen om dit te verhelpen. In het verleden werd zoiets de dag nadien opgelost maar nu lijkt Proximus zich hier blijkbaar weinig van aan te trekken. Na verschillende malen contact op te nemen met de klantendienst kregen wij vandaag van jullie medewerker te horen dat Proximus eerst een vergunning dient aan te vragen bij de gemeente omdat ze p
reeds meer dan 2 weken geen tv en internet ! reeds 100den telefoon en 1000 minuten wachten , na 30 minuten wordt je automatisch afgesloten, want steeds weer , ik ga jou doorverbinden met die , de anderen wilt ook het verhaal , ik ga je doorverbinden met die, zo en zo en zo gaat het maar verder , en beloven dat die doen !!!!! vandaag een nieuwe modem en decoder ontvangen !!!! in installeer die , en hop na een uur ben ik blij dat ik internet alhoewel die niet actief in mijn MYproximus !!!! hahaha, maar tv? neen ! nog eens bellen, kga je door verbinden , gehele uitleg , namuziek muziek, 30 minuten oeps lijn verbroken ! terug gebeld , och wat een schattig stemmen aan de andere kant , neen dat kan niet dat je geen tv hebt , heeft zelfs kritiek op collega's en terecht !!!!! ik ga alles opvolgen dat je nog deze avond tv hebt en bel je terug , dit was tussen 16h en 17h , is nu 18h50 , arm meisje zit nu waarschijnlijk naar blokken te kijken !!!! en mijn tv ? is meer een sierstuk dan een gebrui
Telkens als ik op een zender druk, komt er de melding dat er streamingproblemen zijn van de server
Beste, Ik vind deze manier van werken totaal ongepast. Toen ik voor de zoveelste keer in een maand belde om te melden dat onze vaste lijn en ons internet plat lag, maakte uw medewerker een afspraak. Even later kregen wij een sms dat de panne te wijten was aan infrastructuurwerken en dat onze afspraak dus werd geannuleerd. Mijn vraag naar een tijdelijke oplossing ivm internet werd niet geantwoord. onze doorschakeling van de telefoon naar gsm gebeurde blijkbaar ook niet want verschillende mensen bellen ons op de gsm op met de melding dat onze telefoon openligt want ze krijgen een bezettoon. Wanneer worden wij geholpen? uw doorschakelsysteem via de telefoon brengt ons niet de juiste oplossing. Wij hebben een bizz pack en zouden onmiddellijk geholpen worden bij problemen! Wat is voor u onmiddellijk? Graag onmiddellijk internet voorzien zodat wij terug kunnen werken en doorschakeling naar gsm in orde brengen!!!!
Recent heb ik van mijn nieuw werk een Proximus gsm-account gekregen. Ook wordt het internet-gedeelte van mijn Proximus pack afgehouden (waar een probleem zit...). Als ik nu echter inlog op MyProximus zie ik enkel gsm-gedeelte dus beide zijn niet gelinkt en met elke type login zie ik enkel werk-gedeelte. Helpdesk zegt dat ik MyProximus account moet verwijderen en nieuwe aanmaken vanwege ('Systeem is traag en heeft link waarschijnlijk niet verwerkt...'). Is dit correct want lijkt me nogal een standaard antwoord en indien toch hoe verwijder ik mijn MyProximus account?
Hoe kan ik de logitech harmony ultimate configureren om Belgacom tv te bedienen? Ik heb al geprobeerd met ir te leren aan de logitech maar geen effect.
Ja dat klopt u telefoneren om zogezegd uw pakket aan te passen dat kunnen ze. Maar een helpdesk om va te janken; sinds half november reeds 10 tal x contact gehad om een toestel te calibreren, alle excuus zijn goed om dit niet op te lossen, mijn dienst zit er ver op, uw toestel resetten en bel over 15 min zeker terug, ik kan u niet helpen een collega zal u om dat uur opbellen, een E-mail sturen en er geen antwoord op krijgen. Maar als zij buiten de afgesproken tijd opbellen heb je 5 min later wel een E-mail waarin ze zeggen dat ze u wilden helpen maar dat je niet bereikbaar was. Ben ook klant bij Base & Telenet, die naverkoopdienst werkt tenminste efficiënt. Wacht nu al enkele dagen op antwoord op de vraag om een technieker te laten langs komen. - geen antwoord ofwel zijn ze al begonnen aan hun kerstverlichting.
Sinds 02:30 vannacht hebben wij geen internet connectie meer nog LAN verbinding. Als Proximus echter niets laat weten of er enige actuele storingen zijn op Twitter of hun eigen website vinden wij dit als klant redelijk verontrustend. Zouden niet meer lang moeten wachten tot we overstappen naar Telenet of een andere concurrent. Want dit kan echter niet meer. Als u zelf Proximus klachten leest op klachten.be zou u inmiddels versteld staan hoeveel mensen klagen op het gebied van klantendienst , klantvriendelijkheid en administratieve problemen. Als Proximus hier zelf geen niets aan wilt doen is jullie probleem. Teveneens klanten verliezen. Oh ja bijna vergeten , jullie 24/24 technical support service trekt ook op niks sinds ik 10 tot 15 minuten aan de telefoon moet hangen vooraleer er iemand oppakt. Een schande is het voor Proximus. Als baas zou ik me echt schamen. Hup naar Telenet !
Sinds ik verhuis ben heb ik regelmatig problemen met mijn tv en internet verbinding. Dit gebeurt telkens tussen 18 en 21 uur dat de verbinding steeds wegvalt, vooral bij de tv soms samen met het internet (nu juist weer), telkens moet ik wachten tot ik dan verder kan doen of ik verlies alles. Iemand daar ook problemen mee?? en wat te doen??? Router staat in garage recht onder mij ik woon in een houten huis dus kan niet aan de stalen of betonnen balken liggen , dat was voorheen het geval.
Beste Proximus, Ik kreeg een factuur voor 2! Bbox en 1 decoder. Ik heb echter nooit 2 boxen in bezit gehad, bij de installatie was ook maar 1 voorzien. Deze werden ook reeds binnengebracht binnen de gevraagde termijn in het Proximus Center te Eeklo. Ik verwacht dan ook een creditnota voor het aangerekende bedrag van €397. Deze factuur wordt geprotesteerd en zal dan ook niet betaald worden. Graag bevestiging via email van deze aanpassing. Met vriendelijke groeten, Jan - klantnummer 619166545
Waar kunnen we terecht voor vragen omtrent promoties.. bvb van de LG Tv die blijkt niet op voorraad te zijn.. ze komen bij ons thuis maandag alles aansluiten van proximus maar ja.. nog steeds geen tv in huis aangezien we dachten dat deze er nu toch wel al ging zijn.. beetje ten einde raad want via facebook antwoord proximus ook niet.. en ik heb geen zin om terug een halfuur aan de lijn te hangen tot wanneer ik eindelijk gevonden heb welke toets ik moet indrukken voor de juiste service ?
Beste, Ik heb verleden maand gekozen voor Proximus TV Tuttimus om via mijn laptop naar tv te kunnen kijken. Ik kan inloggen op https://www.proximustv.be/nl om tvgids te bekijken. Van hieruit kan ook naar mijn 'myproximus' Ik sta ook geregisteerd op myproximus om tv te kunnen bekijken via smartphone, tablet of laptop. PROBLEEM : Bij het starten van een zender op de website https://www.proximustv.be/nl krijg ik de foutmelding : abonnement Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account. Verleden week vrijdag heb ik gebeld met de support (ongeveer een uur bezig geweest). eerste maal gebeld : Volgens de Mevrouw Petra lag het aan de browser. Ik heb al de browsers geprobeerd. Internet Explorer met silverlight, firefox en chrome. tweede maal gebeld : nazicht van registratie "tv kijken op laptop" bij myproximus was in orde, zoals ook vermeld derde maal gebeld : gevraagd of zij wilde met mi
Op 13/10/2016 was mijn Huawei Y550 defect en die was nog in garantie geen twee jaar oud. Die kon niet meer hersteld worden en ik kreeg een nieuwe Huawei P8 lite gratis in vervanging. Nu op 15/09/2017 heb ik terug problemen met mijn Huawei P8lite want ik heb geen Bluetooth en wifi meer. Ik heb nu toch terug garantie op de Huawei P8 lite want die is terug geen twee jaar of niet? Graag antwoord aub.
Ik heb sinds kort een nieuwe smart phone, One Plus 5T en ben bovendien overgestapt op van orange naar proximus . Ik kan geen sms sturen naar bepaalde nummers, naar andere wel. Weet hier iemand een oplossing voor?
Als trouwe zakelijke klant zag ik 3 maanden geleden het Bizz-All-In aanbod. Na contactname met een biza-expert 3 maanden geleden ging men alles overzetten. Een maand later geen wijzigingen en een nog hogere factuur. Wederom contact opgenomen met Bizz-expert die wederom alles ging omzetten met een gegarandeerde besparing van €100/maand. 3 maanden later nog nooit zo'n hoge factuur gehad en nog steeds niets omgezet. Op aanraden van velen naar de Proximus-winkel (Boom gesloten dus verder naar Wilrijk), daar een rij tot buiten en hopeloze wachttijden. Terug contact opgenomen met Bizz-expert. Deze wist me te vertellen dat hij niets kan doen aangezien mijn factuur nog open staat (welke ik niet betaal wegens geen omschakeling). De vroegere service van een back-office is zonder verwittigen afgelast. Of om de letterlijke woorden van proximus te gebruiken: "Sommige klanten zijn er af gevallen."! Als zakelijke klant met een factuur van gemiddeld €450/maand beteken je dus niets! Als ik zo mij
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.