Skip to main content
Beantwoord

Activatie?

  • December 14, 2017
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

Rianna
Hoi,

Vanmiddag is een technieker Proximus komen installeren bij ons thuis. Alles goed en wel verlopen, maar hoe lang duurt het eer ik ook tv kan kijken via de app? De technieker zelf wist dit ook niet.
🙄

Beste antwoord door KimB

Dag Rianna,

Je activatie is nog niet helemaal verwerkt door ons systeem, vandaar dat je nog niet naar de app kon kijken. De verwerking kan soms een paar dagen duren, maar ik heb het nu manueel geactiveerd, kan je nog eens proberen?

Groeten
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • December 15, 2017
Dag Rianna,

Je activatie is nog niet helemaal verwerkt door ons systeem, vandaar dat je nog niet naar de app kon kijken. De verwerking kan soms een paar dagen duren, maar ik heb het nu manueel geactiveerd, kan je nog eens proberen?

Groeten

Rianna
  • Auteur
  • Apprentice
  • December 15, 2017
Nu werkt het prima, dankjewel ?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 15, 2017
Graag gedaan