Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hoi, Zijn er nog mensen die de laatste dagen problemen hebben met wifi? Ik heb al een paar keer de bbox herstart maar de problemen blijven: - Wifi valt telkens weg. Meestal heb ik ongeveer een minuut wifi, waarna die wegvalt voor ongeveer 2 minuten. En dat constant als ik Netflix probeer te casten naar tv. Onbruikbaar dus. - Dan maar proberen om Netflix te kijken via de Proximus box. Geen leuke optie aangezien opstart tijd enorm is en alles super traag reageert. Toch gelukt om te starten, maar middenin een aflevering valt de box uit en herstart. Box opnieuw uitgevallen maar wil nu niet meer opnieuw starten?? Stekker uittrekken helpt niet... - Enkele dagen geleden van thuis proberen werken maar gemerkt dat het internet op de laptop niet bruikbaar was. Speedtest: 1 tot 3 Mbps: erbarmelijk. Bbox opnieuw starten hielp niet. Tegen de avond weer 'in orde' met zo'n 12-13 Mbps. Uiteindelijk die dag gaan werken bij mensen met een Telenet verbinding. Ik hoop dat deze problemen nie
op 18.12.2017 stelt een technieker van Proximus vast dat er een kabelbreuk is door voorbije werken van Eandis : resultaat geen tefefonie mogelijk Er moet nu een lasser komen om de kabelbreuk te herstellen Ik ben een ondernemer en heb een kontrakt met Proximus "office and go" dwz herstelling binnen het uur Vandaag dinsdag 19.12.2017 nog altijd geen nieuws wanneer herstelling gebeurt Omdat de kabelbreuk zich bevindt op stuk oprit dat "gemeentegrond" is , moet er eerst toelating gevraagd worden aan de gemeente Resultaat : niemand noch Eandis noch Proximus, noch gemeente Schilde neemt initiatief om het probleem te helpen oplossen : de kracht van communicatie ontbreekt hier op alle vlakken en men wordt van het "kastje naar de muur" gezonden Misschien eens kontakt opnemen met ATV die momenteel in Schilde is ???
Proximus blokkeert standaard poort 80. Ik moet dit deblokkeren teneinde mijn recorder te kunnen bereiken. Onderstaande link zegt dat je dit zelf kan aanvragen via MyProximus via de button 'Bekijk mijn Producten' Deze button staat niet op mijn MyProximus account. Kijk ik ernaast of is dit oude informatie? wat zijn alternatieve methoden om deze poort te deblokkeren? de nachtdienst-support kan niet helpen. dank https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_webtrouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-website/internetpoorten-openen.html
Sinds anderhalve week heb ik een vrij trage internetverbinding. Ondertussen heb ik al alles geprobeerd: modem aan/uit zetten, frequentie veranderd, ander kanaal, maar het blijft traag en nochtans ben ik de enige gebruiker. Bij de speedtest krijg ik het volgende resultaat: ping 28 ms, jitter 1.181, upload:0,3 mbps en download 1,3. Nochtans beschik ik over een abonnement Internet Maxi met een download van 7 mbps, met referentie: 102137544978. Wat kan ik nog proberen om het te verhelpen?
Sedert enkele dagen is het niet meer mogelijk om ondertitels te krijgen als de toets met de 3 streepjes indrukken om ondertitels te krijgen. Is dit algemeen en zijn er nog mensen die dit probleem hebben of ligt het bij ons misschien. Graag een reactie.
Kan ik een nieuwe smartphone omruilen binnen de 14 dagen?
Beste, Ik had graag mijn domiciliëring geannuleerd. Ik kan dit online blijkbaar niet annuleren. Kan dit aangepast worden aub? Dank u.
Enkele weken geleden, ik ben niet meer zeker wanneer het juist was maar ik vermoed 5 à 6 weken geleden, kwam Infra werken uitvoeren in opdracht van Eandis. Het ging om voorbereidende werken in verband met de aanleg van nieuwe rioleringen die in de toekomst zullen plaatsvinden. Deze werken vonden plaats, recht voor de oprit van mijn grootvader waar ook zijn telefoonlijn binnenkomt. Vanaf dat moment begon er zich een storing voor te doen bij de telefoonlijn van mijn grootvader. Er zat een constante 'ratel' op en de lijn was niet volledig zuiver meer. De kiestoon maakte een vreemd geluid. Het leek toen al alsof er iets was gebeurd met de bekabeling. Men kon mijn grootvader niet meer bereiken en hijzelf kon niemand meer bellen. Na een tweetal dagen was deze storing weg en leek er niets meer aan de hand. Maar recent, ongeveer anderhalve week geleden, begon dit opnieuw. Deze keer is de lijn volledig weg. Er is geen kiestoon meer te horen en er kan niet meer gebeld worden. Ik heb d
Vorige donderdag de overstap gemaakt naar proximus. Gezien studio100tv pas na nieuwjaar bij proximus komt, besloten we de periode te overbruggen met wanagogo. Reeds 3x nam ik via verschillende kanalen contact op met Proximus. Telkens hetzelfde antwoord: "ik zie dat je aanvraagt niet actief staat, de activatie zou moeten binnen de 24u werken". En na 3x nog steeds niet actief... Een 4e poging via dit forum. Qua mogelijkheden en prijs ben ik wel blij met mijn overstap naar proximus, maar de klantendienst is echt triest. Altijd maar vergelijken met telenet wil ik nu ook niet doen, maar wanneer je een wijziging doorvoert aan je abonnement, is dit echt zo moeilijk? En nee, dit is niet 1-malig. De overstap begin dit jaar van mijn GSM-abonnement liep ook niet bepaald van een leien dakje. Proximus staat te ver van zijn klanten, maar dat is misschien een discussie die niet hier moet worden gevoerd.
wij hebben problemen om "serie opnames" te stoppen. We krijgen de opnames niet meer stopgezet. Thuis wordt elke dag opgenomen (zowel de nieuwe afleveringen als de herhalingen). De optie serie opname wissen gebruiken lukt niet.
Sinds begin december kregen wij te maken met het telkens uitvallen van televisie en internet. Eén van Uw technici die ter plaatse kwam stelde vast dat er een probleem was met de kabel die onder het voetpad lag, er komt maar 1/10 van het vermogen bij U naar binnen dat normaal gezien via de kabel bij zou U moeten binnenkomen. De enige oplossing hiervoor is dat we buiten zullen moeten graven om zo het euvel op te lossen. Op 13 december kwam er dan een 2 de ploeg langs , die opnieuw enkele metingen uitvoerden om de juiste locatie van de fout in de kabel op te sporen.Nadien werd de kabel bloot gelegd waardoor ze de fout die er inderdaad was konden herstellen. Hoed af trouwens voor de mensen die ik bij mij over de vloer kreeg, want alle drie de technici waren supervriendelijk proximus medewerkers. Mijn vraag is echter de volgende : gedurende vermelde periode was het voor ons door de ontelbare onderbrekingen zo goed als onmogelijk om nog naar televisie te kunnen kijken of te surfen. Is he
Ik ben gisteren eindelijke kunnen inloggen op my Proximus , maar na een nacht zie ik nog steeds niet mijn vaste lijn producten . Ook kan ik premium club niet activeren.
connect error ik hem de cobbage error
Sinds gisteren plots geen ondertiteling meer op BBC First, ook de optie om ondertiteling aan te zetten is verdwenen. Iemand een oplossing?
In de app Proximus tv op de laptop kan je uw opnames bekijken in Bibliotheek. Ik zie daar programmas staan zoals "crossing lines" die ik feite niet wens . maar de vraag is hoe of waar kan ik deze verwijderen ,
Klantendienst Proximus heeft mijn internet per ongeluk uitgeschakeld op dinsdag 19/12/17 13 uur. De klantendienst zelf kan dit blijkbaar niet terug activeren. Een achterliggende dienst kan dit wel. Ik werk thuis en internet is onmisbaar. Al bijna 3 dagen krijg ik allerlei excuses maar geen oplossing. Professionele ondersteuning????
Heeft u te vaak de verkeerde code ingetoetst om uw iPhone te ontgrendelen? Dan wordt hij, als veiligheidsmaatregel, geblokkeerd. Toch zijn er enkele manieren om die blokkering op te heffen en weer toegang te krijgen tot uw geliefde telefoon. Lees het hele artikel hier
Fashion TV maakt reeds reclame voor UHD en op Proximus hebben we nog niet eens de HD versie. Ook National Geographic is nog steeds niet in HD bij Proximus. Dit is anno 2018 toch niet normaal meer. Wanneer worden al de boeket zenders bij Proximus eens in HD doorgegeven? Je moet wel voor deze zenders betalen he ... Ambionix
Beste . Zeer verveelde situatie. Vorige week besloten we ons vast lijn telefoon stop tezetten. We deden dut telefonisch. De persoon die ons geholpen heeft ging alles in ordd brengen. 3 dagen later kregen we brief voor het terugsturen van de decoder?? Opeens geen tv meer. Maar de vast lijn werkt wel nog. ?? Terug telefonusch contact opgenomen. Die volgende persoon verondschuldigde zich voor de verkeerde handelingen. Ze haddden namelijk de tv afgesloten ipv de telefoon. Ze gingen alles aanpassen.. nu een week later jog steeds geen tv en zelfs gezn internet meer??? WTF is going on Proximus????
Ik was van plan een Smartphone Samsung J3 te bestellen op de webshop. Ik had een waardebon van 50 EUR. Na het mandje gevuld te hebben ga ik naar betaling. Daar moet ik de code van de bon invullen en krijg ik 50 EUR korting. Ik wil betalen via Maestro maar op het ogenblik van het invullen van de kaart gegevens valt mijn verbinding uit. Ik probeer later opnieuw , maar wat blijkt : ik krijg de melding WAARDEBON REEDS INGEWISSELD Er is dus een probleem met de software Waar kan ik dat laten "Resetten".
Nog steeds geen afspraak gekregen tot installeren... allerlei berichten nagelaten op jullie website met vraag tot contact... HELAAS! Misschien alles gewoon weer stopzetten nog voor we effectief aangesloten zijn? WIE HELP ONS AUB!
Ik heb het nu echt wel gehad. Om een lang verhaal kort te maken. Ik kocht in september een nieuwe gsm. Oja want ik had er eentje bij mij abonnement aan goedkoper tarief maar na een dik jaar sukkelen met de gsm die het meer niet dan wel deed heb ik mezelf dan maar een nieuwe gekocht. Terwijl ik wel nog betaalde voor de nietwerkende gsm. 24 maand abonnement. Dat is al 1. Nu met de nieuwe had ik plots geen bereik meer. Na 4 nieuwe simkaarten en opnieuw een nieuwe gsm te kopen..want lag volgens de technische dienst aan mijn gsm... ging het nog steeds niet. 10 tallen telefoons naar jullie later komen ze tot de conclusie dat het aan de mast ligt want de hele straat heeft amper bereik. Aja mijn kinderen merkten het ook dat ze amper bereik hadden. Ze gingen er aan werken. We zijn nu nog eens 2 maand verder. Maar nog steeds niet opgelost en proximus laat niks meer horen. Maandelijks betaal ik meer dan 200 euro. Abonnementen 3 gsm vaste lijn internet en tv. Niks komt proximus ons tegemoet ondank
Beste, Ik ben sinds 11 december overgestapt naar een nieuwe provider. Ik kreeg in het proximus center te horen dat ik dan slechts een gedeelte van de factuur van december moet betalen. Deze maand heb ik de factuur ontvangen en daar staat nog steeds het volledige bedrag op. Wanneer of hoe gebeurt de verrekening? Via de telefonische klantendienst kan ik jullie niet bereiken, hopelijk ontvang ik hier een antwoord ...
Lange SMS wordt automatisch omgezet naar MMS. Wat te doen om dit te vermijden?
Hallo, Het is misschien of misschien nog niet gevraagd maar kan ik als particulier de proximus router zelf vervangen met een zelf aangekochte router of is dit niet mogelijk? Ik zoek een router die ik op afstand kan aan en uitschakelen/ resseten. Hopend dat iemand mij hierover een antwoord kan geven, Thomas
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.