Proximus blokkeert standaard poort 80. Ik moet dit deblokkeren teneinde mijn recorder te kunnen bereiken.
Onderstaande link zegt dat je dit zelf kan aanvragen via MyProximus
via de button 'Bekijk mijn Producten'
Deze button staat niet op mijn MyProximus account.
Kijk ik ernaast of is dit oude informatie? wat zijn alternatieve methoden om deze poort te deblokkeren? de nachtdienst-support kan niet helpen.
dank
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_webtrouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-website/internetpoorten-openen.html
Beantwoord
Poort 80 deblokkeren in MyProximus
Beste antwoord door ThomasP
Hey Vincec, normaal gezien moet je dit inderdaad via je MyProximus kunnen aanpassen. Stuur ons even je telnr of klantid door via privébericht naar Het Proximus Team. Dan kijken we dit voor je na!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
