Skip to main content
Beantwoord

Poort 80 deblokkeren in MyProximus

  • December 20, 2017
  • 3 reacties
  • 281 Bekeken

Proximus blokkeert standaard poort 80. Ik moet dit deblokkeren teneinde mijn recorder te kunnen bereiken.

Onderstaande link zegt dat je dit zelf kan aanvragen via MyProximus
via de button 'Bekijk mijn Producten'

Deze button staat niet op mijn MyProximus account.
Kijk ik ernaast of is dit oude informatie? wat zijn alternatieve methoden om deze poort te deblokkeren? de nachtdienst-support kan niet helpen.

dank


https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_webtrouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-website/internetpoorten-openen.html

Beste antwoord door ThomasP

Hey Vincec, normaal gezien moet je dit inderdaad via je MyProximus kunnen aanpassen. Stuur ons even je telnr of klantid door via privébericht naar Het Proximus Team. Dan kijken we dit voor je na!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • December 20, 2017
?
MyProximus - Mijn producten - Internet:bekijk & configureer internet opties - instellingen Bbox - lage beveiliging

Martin
  • December 20, 2017
Proximus blokkeert standaard poort 80. Ik moet dit deblokkeren teneinde mijn recorder te kunnen bereiken.

Onderstaande link zegt dat je dit zelf kan aanvragen via MyProximus
via de button 'Bekijk mijn Producten'

Deze button staat niet op mijn MyProximus account.
Kijk ik ernaast of is dit oude informatie? wat zijn alternatieve methoden om deze poort te deblokkeren? de nachtdienst-support kan niet helpen.

dank


https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_webtrouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-website/internetpoorten-openen.html


Dit kan en is nog gebeurd (gemeld op het forum) , als je die niet ziet zal iemand van proximus iets aan de settings moeten doen

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • December 22, 2017
Hey Vincec, normaal gezien moet je dit inderdaad via je MyProximus kunnen aanpassen. Stuur ons even je telnr of klantid door via privébericht naar Het Proximus Team. Dan kijken we dit voor je na!