Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Momenteel hebben we een pack: Internet + tv en Mobilus S. Wordt de korting (4x€25) bij overstap naar Minimus toegekend of is dit alleen voor nieuwe proximus-klanten?
Beste, Ik heb een vraag in verband met mijn laatste aanrekening en probeer de laatste week al een paar keer in te bellen bij de klantendienst. Telkens krijg ik de melding dat de wachttijd langer dan 10 minuten is en heb daar de voorbije dagen niet echt de tijd voor gehad. Vandaag bel ik nogmaals naar de klantendienst (weer bericht dat ik langer dan 10 minuten moet wachten), maar de wachttijden lopen echt de spuigaten uit. Ik hang ondertussen al 45 minuten aan de telefoon met de wachtmuziek en het enige dat ik wil laten controleren is een extra bedrag dat wordt aangerekend voor mijn mobiel internet. Volgens mij kan dit niet kloppen, dus ik zou graag wat meer informatie krijgen. Kan ik nog ergens anders terecht, want wachttijden van straks meer dan een uur zijn gewoon belachelijk. Mvg, Jan Daelemans
Ik kocht vandaag een nieuwe smartphone en had hiervoor een nano kaart nodig. In mijn vorige smartphone zat een micro kaart. De nieuwe nano kaart zou na 2 uur geactiveerd zijn maar momenteel heb ik met mijn nieuwe smartphone nog steeds geen bereik? . Ondertussen al zeker 8 uur geleden dat ik hem aankocht en zo ook de nieuwe nano kaart kreeg? Is dit normaal? Kan iemand mij een tip geven of moet ik gewoon nog wat geduld hebben?
Kan ik als we juist zijn overgeschakeld naar een geupgrade pack internet, televisie, mobiele abbonementen, toch nog genieten van een gsm bij de mobilus M dat ik nu bezit Alvast bedankt iedereen die me kan helpen
Je kunt kennelijk alleen een factuur bedrag alleen betwisten via 0800-22800 , nergens vind ik dat het op een andere wijze kan. Ik heb gisteren 22 December ongeveer een 30 minuten gewacht, en op dit moment ben ik al 1 uur en 5 minuten aan het wachten, met steeds dezelfde muziek Ik lees dezelfde klachten van anderen
Wij hebben al meer dan een maand problemen met betaal sms en na herhaaldelijk gebeld te hebben en van het kastje naar de muur gestuurd te worden, werkt het nog altijd niet.
Beste, Betreft: klantnr 620724310 Eind November hebben wij een Tuttimus 10GB abonnement aangevraagd. Op 26 december word dit geïnstalleerd. Wel heb ik het sim kaartje al aangekregen van het gsm abonnement. Maar nu is het zo dat ik bij het na kijken van mijn verbruik gewoon beschik over een mobilus M abonnement voor te bellen terwijl ik dit helemaal niet gevraagd heb. Ik heb gevraagd om het abonnement van Tuttimus 10gb (zie foto)waarmee ik onbeperkt kan bellen en nu is er mij apart een abonnement aangemaakt van 26,99€ wat ik zelfs niet wil. Ik heb als nieuwe klant nog niks anders gedaan dan heen en weer gebeld naar jullie maar echt verder geholpen word ik niet. Dus hoop ik dat u mij aub kan verder helpen! Alvast bedankt. Mvg
Beste Even in situatie situeren: - Mijn naam is Carlo Deseure en ben al vele jaren trouwe klant bij jullie...vroeger: Belgacom dan Skynet en nu nog altijd bij Proximus! - Vroeger had ik het volledige pack (internet, TV, enz.), Sedert 2,5 jaar staat het pack-abonnement op naam van mijn echtgenote, Christine Leeuwerk! (Ik ben namelijk invalide geworden, kan me niet meer verplaatsen, zowel binnen als buitenhuis en zit al jaren in een rolstoel!!!) Ikzelf heb wel sedert zo'n kleine 2 jaar een Gsm/Smartphone-abonnement bij jullie en kreeg zo een Samsung S3 (2016) Gsm aan 49 euro, en het abonnement voor 2 jaar aan 20 euro per maand. Tot daar weinig problemen (of die zijn al opgelost) * MAAR NU KOMT HET: - Daar zeer binnenkort (de volgende maand) die 2 jaar voorbij zijn, belde een mevrouw die jullie "Telefoon/Indirect Support verzorgt; me op en "smeerde" ze me gewild of ongewild (Dacht echt dat ik haar volledig kon & mocht geloven, maar helaas ervaar ik meer en meer dat
Beste Proximus, Ik ben sinds een paar weken gehospitaliseerd. Ik gebruik dus momenteel niet mijn internet vanwege dat ik in het ziekenhuis lig. Er zijn geen Hotspots in de buurt. ik vroeg mij af of er enige mogelijkheid is om mijn account te "pauzeren" voor zolang ik in het ziekenhuis zit of er andere opties zijn om alsnog mijn internet op de een of andere manier te gebruiken in het ziekenhuis. Met vriendelijke groet.
Hallo, Enkele dagen geleden contacteerde ik Proximus via Twitter en schreef ik een ietwat langer bericht, aangezien het via de telefoon moeilijk over te brengen is i.v.m. nummers en data, enzovoort. Hier kreeg ik echter geen antwoord op, en het is nogal dringend. Is het mogelijk om een e-mail te sturen naar Proximus? Het gaat specifiek over een prepaid-kaart die bij een pakket zat van een nieuwe GSM die ik aankocht (Pack Proximus). Bedankt!
Beste, Ik heb gemerkt dat de voorbije twee maanden mijn factuur omhoog is gegaan met ongeveer 6 euro omdat het employee privilege programma dat ik normaal via mijn werkgever krijg niet meer van toepassing is op mijn huidig abonnement. Ik was nu even aan het onderzoeken wat ik best doe. Mijn huidige factuur omvat: - Internet Maxi 49,99 - Proximus TV 13,5 - Huur decoder 8 euro Of dus in totaal 71,49 euro per maand, waarvan mijn werkgever tussenkomt voor het internetabonnement en er dus nog 21,5 euro overschiet voor mij om te betalen. Als ik het goed zie dan omvat een Familus abonnement dezelfde voorwaarden voor internet en tv dan ik nu heb, en heeft dit er een vaste lijn bovenop. De totale kost daarvan is 67 euro per maand, inclusief decoder. Dat is dus minder dan mijn huidige factuur. Bovendien zou het employee privilege programma wel nog van toepassing zijn op triple play abonnementen zoals Familus. Mij lijkt het er dus op dat ik minder zou betalen indien ik overschake
Hoe kan ik mail sturen naar Proximus aangaande mijn vaste lijn die niet werkt? Al paar keer naar 0800 nummer gebeld maar als ik na 25 minuten eindelijk iemand aan de lijn krijg sta ik nog even ver.
Gelieve de automatische doorschakeling naar de GSM uit te schakelen voor de vaste lijn: 051 77 71 99 (klant: 1660561) Het GSM nummer is niet meer actief. Gisteren werd dit reeds telefonisch doorgegeven maar er is blijkbaar nog geen actie ondernomen. Gelieve dit met onmiddellijke ingang uit te schakelen
Klein verhaaltje. Krijg ik telefoon of ik intresse heb om over te stappen naar Proximus. En of er iemand mocht langs komen. Zo gezegd zo gedaan. We komen tot een compromis en we doen de overstap . Dammm. Bad move. Eerste probleem. Installatie. Over en weer gebel om te zien of de technieker wel dan niet zal komen op de dag dat ik verlof had genomen. Niemand weet/wist van iets. Dus geen goed begin. Dus verkoper gebeld en die heeft het gelukkig opgelost. Dus installatie voltooid. Dan overschakeling gsm. Nummers moesten mee genomen worden . Maar daar gebeurde terug een fout. Slechts 2 nummers overgedragen en het 3 de nummer werd vergeten. Dus een nieuw nummer als gevolg. ? Dan aankoop gsm . De levering zou 3 dagen duren. Op de dag van de levering komt niemand opdagen. Proximus weet van niets alsook het bedrijf die de gsm moet leveren. Na veel heen en weer gebel kom ik te weten dat de gsm niet voorradig en dus ook niet kan geleverd worden . Maar niemand vind het nodig om mij te verwittig
Gisteren (22 dec) Proximus TV nieuwsbrief ontvangen. Laatste topic in deze nieuwsbrief: "Nieuw op Proximus TV Een streepje klassieke muziek voor Kerst? Weer een nieuwe zender in ons basisaanbod: Stingray Brava (kanaal 110). Adembenemende opera’s, balletten en concerten en boeiende documentaires. Tip: Sounds like Christmas, 25 december om 10u05." Helaas vind ik deze nieuwe zender die zou zijn toegevoegd aan het basisaanbod niet terug in mijn Proximus TV tv-gids, hier is geen kanaal 110 terug te vinden, ook niet na het herstarten van mijn decoder. Weet er hier iemand meer over? Wordt deze zender in het basisaanbod actief vanaf bepaalde datum? Moet je daar iets speciaals voor doen?
Dag 1: Geen internet en ook geen proximus tv. OPROEP 1 : Bellen naar de klanten dienst +/- 30 minuten aan de lijn en 10 verschillende testen later.. Nog steeds geen internet en tv. proximus : Mr we zullen een technieker moeten langs sturen. wanneer past dit voor u? ( 27/12 gebeld) Wij hebben nog plaats voor u op 2/1/2018 klant : Neen meneer dat kan niet ik kan niet zonder internet voor 1 week en het probleem ligt bij jullie en moet zo snel mogelijk opgelost worden. proximus : Dan hebben wij nog open 28/12 tss 13 en 17u past dit? klant : ik zal bevestigen of er iemand aanwezig kan zijn. Proximus : OK dan zet ik deze afspraak voorlopig zo vast en u belt dan zo dadelijk terug om te bevestigen? Klant : OK dat doe ik OPROEP 2 : Klant : Goeie dag ik wil mijn afspraak voor morgen bevestigen Proximus : ?? welke afspraak? wij vinden geen enkele afspraak voor u terug in ons systeem. Klant : Bizar? ik moest net terug bellen om de afspraak die er voorlopig was ingezet te b
Is dit hoe jullie techniekers een installatie doen??? Ooit van afwerking gehoord en een kabel inkorten? Dees trekt op NIKS!!!!! Nu al spijt dat ik voor jullie gekozen heb
Sedert de laatste update van de decoder v4 (nte vh_6.42.1.30) een week geleden bibbert het beeld bij het opzetten van de ondertitels. Dit gebeurt bij de zenders vrt, canvas, bbc1, bbc2 en entertainment. Ik heb reeds de decoder en de b-box2 enkele malen zonder stroom gezet, maar er is niets veranderd.
Beste Omdat we een tijdje geen internet hebben thuis, dacht ik voor op mijn 3/4G te surfen. Nu ik zit over mijn limiet, maar ik had extra 500MB aangekocht. Het probleem is nu dat mijn verbruik wordt aangerekend in plaats van wordt afgetrokken van die 500MB. Hoe stel ik dit in dat mijn verbruik van deze 500MB gaat? (Zie afb.) Groetjes
Beste Beneden in de living staat er bij ons een b-box 3 met een dsl aansluiting(input). Momenteel is mijn computer verbonden via powerline adapters met de router. Maar die zou ik graag willen vervangen door een 2e router zodat mijn computer en de bovenverdieping een betere verbinding zou hebben. De 2e router heeft ook een dsl aansluiting(input). Die kan dus niet zomaar worden aangesloten op onze b-box 3. Kan ik dan gewoon het ip-adres van de 2e router aanpassen en zorgen voor een dsl kabel op de bovenverdieping en dan in de router pluggen? Of is er meer nodig dan dat? Alvast bedankt voor uw begrip!
Al 21 min aan de lijn en nog steeds jullie kutmuziek!!! Jullie zijn echt klantonvriendelijkheid. Sinds 27 november bij jullie en al dik spijt!!!!!
ik geraak al sedert enig tijd niet in mijn cloud. Krijg steeds de melding: "geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen" Ik stel ook vast dat er maar 38% in de cloud zit terwijl dit bijna 74% zou moeten zijn. Dank voor de hulp!
Graag had ik in ons gehele huis sterk draadloos internet gezien. Vandaar mijn vraag, kan men op de Proximus router een andere router aansluiten (zoals Apple AirPort Extreme of Netgear Orbi Multiroom) zodat we op alle plaatsen een sterk signaal hebben en is hier een speciale installatie procedure voor nodig?
Bij het bevestigen van mijn toestelnaam, krijg ik ik in de Windows 10 App telkens de melding "Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw." Hoeveel ik ook probeer, dit lukt nooit. Mijn diagnoses tot nu toe: 1) Firewall uitgeschakeld: geen oplossing. 2) Naam van de PC ingekort (nu nog 6 letters) 3) Proximus TV werkt wel in IE op deze pc en de App werkt ook mijn portable met schijnbaar identieke instellingen. Wie kan mij verder helpen?
Telkens ik hier een Speedtest doe krijg ik krijg ik eigenlijk dezelfde waarden +- 2,68mb upload en 0,33mb download en dit is dan nog als er maar 1 toestel ter gelijk op het internet zit. Wat maakt dat gewoon filmpjes bekijken op YouTube al zeer moeilijk is, laat staan dat ik een abonnement zou nemen op netflix. Bij de gesprekken met de klanten dienst was er niemand die mij echt kon verder helpen. Verschillende malen heb ik ook geprobeerd om hier Belgacom tv te krijgen in de hoop dat hiermee de snelheid moet worden bekeken maar ik tegenstelling kreeg ik gewoon het antwoord dat hier geen Belgacom tv verkrijgbaar is omdat de snelheid te laag is. Een tijd gelden kregen we dan een brief in de bus dat ons abonnement liefst 10€/maand duurder zou worden omdat mijn abonnement zoals ik had niet meer word ondersteund we naar een ander duurder abonnement over moeten gaan. Meer betalen en voor internet die zelfs lager is dan de snelheid op het 4g netwerk.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.