Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste Ik ben voor het eerst met mijn iPhone in het buitenland en keek al uit naar de mogelijkheden, maar ik geraak niet buiten WiFi op internet wegens: PDP identiteit niet geaccepteerd. Nochtans werd door ene Dimitri in Proximus winkel in het Zuid in Gent de Daily Travel Passport geactiveerd. Uiteraard ging meteen 2 euro van de rekening toen ik sms verstuurde, maar internet bleef ontoegankelijk. Mijn nr. is 0484 xxx xxx. Ik blijf nog enige tijd in buitenland. Zou fijn zijn als probleem werd opgelost. Groeten, Dirk Passchyn
Mijn mobiel dataverbruik is plots op onverklaarbare reden enorm gestegen. Op 24 juni had ik nog 1536MB en nu, een week later is plots alles verbruikt. Ik kijk nooit films of zo en muziek streamen enkel met wifi! Hoe kan dit dan?? Anders kom ik daar altijd ruimschoots een maand mee toe. Heb nu niets anders gedaan??
Hallo, Ik heb een ZTE Axon 7 die VoLTE ondersteunt. Ik hoor van uw medewerkers dat dit op mijn toestel zou kunnen werken ( ook andere medewerkers zeggen dat dit alleen op Iphone en Samsung zou werken, dus verwarrend niet). Mijn vraag : kan u VoLTE activeren op mijn toestel of niet ? En zo niet, waarom zou u zich als bedrijf beperken tot Iphone/Samsung terwijl er nog vele, vele andere high-end toestellen op de markt zijn. PS : ik heb nu al +5 maal gebeld met de technische dienst over een week tijd. Telkens zei men : voila, ik heb wat aangepast, wacht een dagje en zo niet bel ons even terug. Sommigen zeiden : even rebooten en het zou al moeten werken...niets is minder waar. Vandaag een medewerker gehad en zei : onmogelijk dit te activeren...Wat is hier nu de waarheid ? Graag toch even duidelijkheid als het even kan van de "echte" experten ;-) Mvg Stefan
ik zou graag een bestaand myproximus account verwijderen zodat het email adres dat ik gebruikt heb er niet meer aan gekoppeld is. All eproducten zijn aan een andere account gekoppeld dus het account dat ik weg wil doen is "leeg". Enig idee ?
Ik heb ongeveer een week geleden via een chatgesprek met een zekere Winde een gsm aangevraagd. Die had gisteren (15/05) moeten aankomen volgens haar. Ik heb echter niks ontvangen, geen bevestigingsmail, geen factuur en ook geen gsm.
Sinds vorig jaar heb ik een mobilus S abonnement en ben ik geregistreerd bij de premium club. Echter heb ik nog geen punten ontvangen voor mijn betaalde facturen. Mijn vrouw heeft net hetzelfde voor. Graag een oplossing of uitleg hiervoor. Met vriendelijke groet Jan
Ik kreeg de vraag van een vriendin. Zij heeft een Tuttimus pack, maar zonder Netflix. Wat kost het nu als ze in een lopend pack/abonnement nog Netflix wil bijnemen? Volgens de site zou het 1€ kosten, maar als je het pijltje open klikt zie je dit staan: Ontdek de originele series en films van Netflix rechtstreeks op je tv voor slechts € 1 extra op de prijs van je Tuttimus met tv bundel. Inbegrepen Na de installatie van Proximus TV bij je thuis, surf je naar www.proximus.be/iwantnetflix en volg je de stappen om de Netflix tv-bundel te activeren. Standaardabonnement aan € 10,99/maand. Je kan op elk moment het Netflix-abonnement opzeggen. Is het nu 1€ àf 10,99€ voor haar.
Ik herlaadde met 10 euro en kreeg een SMS dat ik opnieuw een maand gratis SMS-jes kon versturen, maar nu blijkt er toch geld van mijn tegoed te gaan! Ik heb specifiek gecontroleerd en het gebeurt bij het SMS-sen en niet bij het bellen. Begrijpe wie begrijpen kan!
Op de één of andere manier wordt onze I-talk lijn rechtstreeks naar de phonemail dienst doorgeschakeld. Ik zou dit willen instellen dat dit pas na een aantal beltonen gebeurt maar de info die ik vind werkt niet. : - Als ik het nummer 1969 bel vanaf onze I-talk krijg ik niets te horen. - Via de MyProximus krijg ik dat deze dienst niet kan beheerd worden via MyProximus. Alvast bedankt voor jullie hulp
Heb al heel lang een account (nog skynet). Ik heb veel e-mails (definitief) verwijderd uit mijn inbox (in het webaccount) maar het lijkt niet te helpen. Helaas nog maar een paar 100 MB beschikbaar. (Ik ontvang mijn e-mails ook in mijn Outlook (2010) maar als ik daar iets verwijder, wordt het ook automatisch op de server verwijderd, dus daar kan het niet aan liggen.) Iemand een idee? Bedankt!
Waarom kan ik geen bioscoop tickets bestellen op de premium club? Artikel niet in voorraad staat hier. Het is toch alleen maar een email verzenden? Btw, waarom vervallen om de zoveem tijd zoveel punten. Zo kunnen we voor geen enkele grote aanbieding meedoen omdat we nooit zoveel punten kunnen sparen. Ik begrijp dat dit wel een of andere marketing truk achter zit om meer uit te geven en zo meer punten te halen. Maar toch lijkt dit nergens op... als proximus de dan nog door haar klanten gespaarde punten die vervallen automatisch zou gebruiken om vaccins of yoga of om goede Doelen te steunen zou gebruiken ipv in hun eigen zakken te draaien dan zou ik dit wel een goed antwoord vinden. Maargoed ik wil bioscoop tickets bestellen met mijn zuurverdiende punten die gaan vervallen.... Mvg jorem
beschik reeds over 2 plc adapters in huis werken goed samen : zijn plc adapters met 3 leds Wil nu een derde toevoegen maar is plc adapter met 1 led, kan je deze synchroniseren met de plc adapters met 3 leds ? Welke stappen moet ik volgen ? groeten
Dag allemaal Ik heb zopas gezien dat studio 100 hd (kanaal 18) en studio 100 sd (KANAAL 148) te bekijken zijn op Proximus tv. Dat is rap want studio 100 werd pas verwacht begin januari. Goed werk Proximus! PS. Njam zal pas in januari van start gaan zeker. Ik merk op dat er op studio 100 een bericht verscheen... te bekijken op 1 januari. Dus proximus zendt testuitzendingen uit van studio 100? Timm1983
Waarom worden de opgenomen afleveringen van een serie op de nederlandse tv. steeds 2x opgenomen, 1x normaal en 1xHD. Wij programmeren altijd op de zender in HD. dank u wel.
Sinds enkele maanden word ik geteisterd door een vervelend probleem. De wifi verbinding valt weg na wel bepaalde tijd. heel vervelend als je midden in een video gesprek zit, die hier sowieso al moeizaam verlopen wegens gebrek aan bandbreedte. Wat gebeurd er nu net? Na een tijd (meer bepaald een veelvoud van de leasing time: proefondervindelijk bepaald) valt de wifi verbinding weg, de meeste toestellen hebben hier geen al te groot probleem bij en schakelen zelf over van de router naar de acces point of omgekeerd. Mijn laptop daarentegen, die komt volledig zonder netwerk te zitten en deze herstelt zich pas na een heropstart van de laptop... Eerst dacht ik, zal wel aan mijn toestel liggen. maar nu komt een kennis tot bij mij met exact hetzelfde probleem! Momenteel heb ik de Leasing-time op 24u gezet, en is het probleem merkbaar minder. Het kan echter wel niet de bedoeling zijn om op deze manier dit gaan op te lossen. Zijn er nog mensen met dit probleem? en eventuele oorzaken/opl
niet meer tevreden als het niet terug kan veranderen zoek ik een provider die wel Nederlanse ondertiteling weergeeft ben al jaren klant maar de laatste tijd ben ik niet meer tevreden met al hun veranderingen
We hebben op vandaag één O365 licentie in "test", daar wilden we 3 extra licenties aan toevoegen om nu echt van start te gaan en probeerden dit via de website, echter werden er geen drie licenties toegevoegd aan de bestaande, maar werden er nieuwe accounts toegevoegd. Daarmee zijn we niets als we dit wensen te koppelen aan een domeinnaam. Ondertussen zijn we 2 maand verder en blijkbaar kan niemand bij Proximus die extra licenties wel toevoegen. Telefonisch kan niemand ons helpen en wordt er altijd gezegd dat we moeten mailen naar webservices... echter krijg je daar pas antwoord na 10 werkdagen en komt er een antwoord en je geeft antwoord dat het nog niet in orde is, kan je weer dan 10 dagen wachten. Vorige week nog eens gebeld waarbij de operator toch zelf eens wou kijken en zei: hopla, aangepaster van 1 naar 4. Nu 24u wachten en het komt in orde.... Ondertussen 3 dagen verder en nog altijd staat het aantal beschikbare licenties op 1. Dit is echt onmogelijk op deze manier. Ik
Beste, Sinds vandaag ben ik klant bij Proximus, op basis van een abonnement via mijn werk. Helaas heb ik vandaag, nog maar een paar uur na activatie van mijn Sim-kaart, al meteen 3 internationale sms’en op mijn verbruik staan (die door mij betaald moeten worden). Ik nam contact op via de helpdesk maar daar bleef men vaag. Op het forum zie ik echter alle verhalen rond iMessage en Facetime. Ik wil dit probleem in de kiem smoren en de kosten niet verder laten oplopen: wat dien ik dus te doen? Ik heb een iPhone 8 dus het verhaal van iMessage en FaceTime wil ik geloven, maar ik zou graag dan ook een oplossing krijgen? Vriendelijke groet, Jessie
Net gezien dat njam HD al beschikbaar is in HD. Het betreft geen promokanaal zoals bij Studio 100 TV, maar de gewone programma's.
Mijn decoder is op 26/12/2017 gecrasht. Hij blijft in de opstart-cyclus en waarschijnlijk is de harde schijf gecrasht, wel 10 keer hergeprobeerd. Niet gebeld, maar zo spoedig mogelijk naar Belgacom winkel(28/12). Daar besteld en 's anderendaags zou die geleverd worden. Nu blijkt dat decoder pas op 03/01 geleverd zal worden. Ik begrijp niet waarom ze in de winkel geen decoder kunnen meegeven aan professionele klanten. Waarvoor dienen die winkels dan nog? Is er een andere en vluggere manier, zonder een uur aan de telefoon te hangen?
We hebben sinds korte tijd veel problemen met ons internet. Als mijn man online speelt, valt ons internet geregeld weg en brandt het lampje op de wifi rood. Ik heb hiervoor reeds contact opgenomen met de technische dienst en deze zei dat het te wijten valt aan IP-adressen dat in conflict gaan. Maar ik vind dit raar aangezien we dit nooit hebben als ik op internet aan het werken ben of als je gewoon lange tijd internet hebt opstaan. Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen?
Ik probeer al enkele dagen de Proximus tv app te downloaden. Maar aanmelden lukt niet. Elke keer opnieuw zegt het: laad gegevens en vervolgens springt het weer op aanmelden.. Inloggegevens zijn juist.
Is het wettelijk niet voorzien dat een prijsverhoging minimum 90 dagen op voorhand schriftelijk dient meegedeeld te worden aan de klanten?
Beste, Ik krijg meldingen van een overschrijding met meer dan 50euro op mijn abonnement van 25eur zonder dat mijn surfgedrag is veranderd. Dit is pure afzetterij en valt niet te bewijzen. Ik kan nu al meegeven dat ik een factuur die hoger is dan mijn gebruikelijk te betalen bedrag zal weigeren te betalen. Ik heb hetzelfde bedrog van Proximus 6 maand geleden ook meegemaakt en toen is er meteen een creditnota opgemaakt. Ik beloof hierbij plechtig dat ik bij ontvangst van een onterecht te hoge factuur mijn ongenoegen over het bedrog van Proximus zal uiten op alle mogelijke sociale media en dat ik in dat geval meteen van provider verander.
Ik zou graag nieuwe plc adapters kopen omdat het internet soms wegvalt en iemand van de technische dienst is langs geweest en zei dat het daar aan lag. Ik zou graag andere devolo's installeren dan die van proximus maar werkt dit wel tesamen met die van proximus? heeft iemand dit al geprobeerd (want we hebben al één nieuwe van proximus)?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.