Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, Ik heb per ongeluk alle afleveringen gewist van House Rules. Kan dit ongedaan gemaakt worden? Mvg, Rogier
Donderdag 27.12 Azuri booklet besteld voor mijn nieuwe gsm Samsung Galaxy A7 in de proximus shop. Nog steeds niks ontvangen. Bestelling in 2 werkdagen wordt vermeld ? Kan nergens terugvinden waar navraag gedaan worden bij proximus omtrent levering ? Zelfs een simpele mail naar klantendienst is niet mogelijk. Heeft iemand ervaring met hoe zoiets simpel op te lossen ? Dank u !
Hallo, Ik moet mijn pc verplaatsen naar ander kamer maar de modem blijft in living bij tv staan . Hoe kan ik het makkelijkst internet op mijn pc krijgen zonder kabels te moeten bij leggen . Ik heb Windows 10 op mijn pc staan en de afstand tussen modem en pc is iets van 16 m . Ik heb nu van horen zeggen dat dit mogelijk zou zijn via een USB stick of dongle maar zou toch zeker willen zijn dat dit verhaal klopt en als dat zo is waar kan ik dat bet beste kopen en welke want ik ben echt maar een leek op pc gebied en als ik iemand moet laten komen voor kabels bij te leggen kost me dat ook een hoop geld . Is er hier misschien iemand die zo vriendelijk is om mij uit te leggen wat ik het beste kan doen want wil toch internet op mijn pc hebben Alvast bedankt Roosie
Sinds kort hebben we bbox3V+ in de vernieuwe living, die rechtstreeks in de tv-decoder aangesloten is. Onze voormalige wifi-bridge wil ik inzetten als wifi-versterker op 1e verdiep. Ik heb de handleiding gevolgd van de wifi-bridge maar deze wil maar geen connectie maken met de bbox (niet in auto-stand, niet in repeater stand). Ook niet toen ik deze bij wijze van test er naast zette. Wifi-bridge resetten hielp ook niet. Welke opties heb ik nog? alvast bedankt!
Ik heb geen enkel problemen met mijn kanalen van Proximus TV, het volume is ook overal hetzelfde. Op mijn Netflix kanaal is het volume echter zeer zeer stil en moet ik mijn geluid enorm de hoogte in jagen. Dit is natuurlijk irritant als ik daarna terug van kanaal wissel en dit soms vergeet. Is hier een oplossing voor?
Het tarief voor Tuttimus verhoogt met 2 EUR vanaf 1 januari 19. Vanaf dan 92,94 EUR.😡 Zijn jullie niet beschaamd nu er zoveel zenders uit de Entertainment bundel zijn verwijderd? 😡 Voilà, voor uwen nieuwjaar heb ik mijn entertainment NL bundel opgezegd. Dat is dan toch 7 EUR uitgespaard. 😡
Hoe geraak ik aan het wachtwoord om in te loggen in de module voor mijn modem? Die hangt nergens aan mijn modem, noch aan de doos. Ik heb die dus niet in mijn bezit.
Als ik de tv app wil openen op mobiel krijg ik volgende melding; "Deze login is niet gekoppeld aan proximus tv account.
Ik heb sinds kort Proximus maar heb toch enkele problemen: - ik kan niet inloggen in de TV-app - ik kan mijn opnames van de ene decoder niet bekijken op de andere decoder. Terwijl me gezegd was dat dit wel kon. - als ik verander van zender komt er vaak geen geluid ofwel loopt het geluid niet gelijk met de beelden - als ik verander van zender gaat het beeld vaak even blokkeren en blokken waarna het zichzelf wel herstelt. Deze dingen lijken mij niet normaal en zou hier graag bij geholpen worden. MVG Nick
Ik krijg mijn proximus tv app niet ingelogd met mijn gegevens. Deze zeggen dat de gegevens fout zijn. Wat denk ik niet zo is. Iemand hier nog problemen mee?
Beste, hoe kan ik deze account van het forum verwijderen?
Kan men online de witte gids basisvermelding wijzigen?
Gezien verschillende problemen in het jaar dat ik proximusklant was, had ik besloten om naar Telenet over te stappen. In januari ben ik over gestapt, ik heb zelf gebeld om tv en internet op te zeggen en Telenet heeft via easyswitch de telefoon opgezegd. Ik krijg in februari/maart ook een afsluitende rekening, oa voor een televisie die nog moest afbetaald worden omdat de actie nog liep. Vorige week krijg ik telefoon van Telenet dat Proximus mijn vaste lijn niet wil vrijgeven voor overname via easyswitch, na 6 weken! Ik gebeld naar Proximus, ze kunnen mij geen reden geven maar ze geven het wel vrij. Op mijn vraag of ik dan toch zeker geen facturen meer zal ontvangen, kunnen ze mij geen antwoord geven. Ik had toen al onraad moeten ruiken. Nu ben ik op vakantie, ontvang ik weer een rekening voor 130€?! Voor het volledige abonnement, tv, gsm,... terwijl dat dus al twee maanden opgezegd is! Ik kan bovendien enkel telefonisch contact opnemen, wat nu niet erg praktisch is, en dan ben ik nog bi
Goeieavond. Sinds enkele dagen hebben we problemen met de digitale TV. Het beeld blijft voortdurend haperen, soms enkele seconden waarna het beeld verder gaat, soms blijft het beeld stilstaan. Soms komt er ook de foutmelding dat er zich een fout heeft voorgedaan, maar ook niet altijd. Dit doet zich vooral 's avonds voor. Overdag lijkt er geen probleem. Op dit moment hebben we alle andere apparaten die op het netwerk zitten uitgeschakeld, en het doet zich nog steeds voor. Iemand raad? We hebben dit al vaker voorgehad, maar toen bleef het beperkt tot één dag. Maar dit duurt nu al verschillende dagen aan een stuk en het is erg frustrerend.
Hallo, Sinds kort speelt de serie 'hart of dixie' weer op Zes nu had ik een serie opname gepland, tot gisteren OK, vandaag opeens opname niet gebeurd. Kan dit opgelost worden? Zo ja, hoe?
Heeft iemand al een HDMI/SCART aansluiting geprobeerd op de nieuwe V6 decoder? Ik had namelijk de deze op het oog: https://www.bol.com/nl/p/hdmi-mhl-naar-scart-adapter-converter-omvormer/9200000076287711/?bltg=itm_event%3Dclick%26mmt_id%3DMMTUNKNOWN%26slt_type%3Drecommendations%26pg_nm%3Dpdp%26slt_id%3Dprd_reco%26slt_nm%3Dproduct_recommendations%26slt_pos%3DC1%26slt_owner%3Dccs%26itm_type%3Dproduct%26itm_lp%3D8%26itm_id%3D9200000076287711&bltgh=hVFAg3f2izU6SZzzKvxHDg.1_5_6.14.ProductImage
Zoals de titel vertelt, is er een mogelijkheid om de aanleg van glasvezel te versnellen? Ik ben op de hoogte dat ongeveer nog geen 50 meter van mijn huis al glazvezel van proximus is aangelegd. Dan zou dat toch niet zo veel moeite zijn om De hele straat en een zijstraat op glasvezel aan te sluiten. Wat kan een klant bij proximus doen om de aanleg van glasvezel te doen versnellen? Is er mogelijkheid om in te schrijven om glasvezelen te laten aanleggen, zodat dat proximus zou weten, in die regio schrijven veel mensen zich op voor glasvezelen dus zouden we dan best daar beginnen. In nederland hebben ze al lang glasvezel en in Belgie zitten we nog op VDSL. Als je toch echt glasvezel wilt kan je daar voor laten betalen zodat dit "direct" zou gebeuren? Alvast bedankt!
Sinds enige tijd verschijnen er lichte verticale dunne strepen op mijn TV-beeld (electronische storingen?). Soms wat erger, dan weer minder en soms schijnen ze verdwenen te zijn. Kan iemand me zeggen wat de oorzaak mag zijn? Zit de oorzaak bij mijn TV-toestel (Sony-TV 10 jaar oud) of is de oorzaak bij Proximus te zoeken?
De laatste dagen, tot voorheen, is het niet meer mogelijk het resterende bel krediet terug te vinden. Graag herstel van deze optie aub. Ik lees nu anderzijds op dit forum dat het systeem met de premium punten schijnt te verdwijnen? Is dat zo? Kan er dan geen bel krediet meer opgebouwd worden? Wat gebeurt er anderzijds met de reserve premium punten die nog niet opgebruikt werden? Worden er dan geen premium punten meer toegekend bij het betalen van de facturen? Indien echt het systeem verdwijnt, komt er dan een alternatief en tot wanneer blijven dan de oude premium punten geldig? Hierover zou elke Proximus klant (en zeker de al jaren "trouwe klant" ) degelijk moeten ingelicht worden.
Beste, Wanneer iemand mij belt op mijn vaste lijn terwijl ik al in gesprek ben, dan hoort die geen bezettoon. Hoe komt dit ? Mvg Patricia
Hey, De proximus tv app werkt niet meer op mijn android telefoon wanneer ik via mobiel internet probeer te kijken. Ik krijg steeds de melding stream niet beschikbaar probeer opnieuw. Bij gebruik via wifi werkt deze zonder problemen.
sinds enige tijd wonen wij in spanje dus alles bij proximus opgezegd en gsm nummers naar pre payed laten zetten. Nu is het dus zo dat ik een mail kreeg dat mijn punten gingen vervallen per 31 december dus ik via de proximus app gemeld dat ik telkens de melding kreeg dat er een technische storing was hier screenshots van gemaakt daardoor kon ik de resterende punten niet inruilen. ik melde dit begin december via de chat in de proximus app na een week was ik nog niet verder dan " agents en wat is uw telefoon nummer klanten nummer en email dan bleven er soms dagen dat er niet op mijn vraag werd geantwoord via Facebook heb ik ook niks gehoord ondertussen zijn we 3 januari verschillende telefoontjes verder en als antwoord u moet maar een klacht indienen die medewerkers die mij geantwoord hebben via die chat zal ze is bij naam noemen iris cindy tessa merve meryem yannick anna dus 7 mensen die van proximus geantwoord hebben maar niks hebben gedaan om mijn probleem op te losse
Ik heb voorheen niet veel problemen met de 5.0 verbinding gehad. Sinds eergisteren (25-11-2018) valt de 5.0 Ghz verbinding vaak weg. Als deze dan uiteindelijk wegvalt duurt het minuten voordat hij terug zichtbaar is in de lijst met WIFI-netwerken. Eenmaal hij terug zichtbaar is, kan ik me wel verbinden met het netwerk, en wordt er wel gezegd dat er internet is, maar ik kan geen enkele site openen. Dus ik ben wel verbonden met het netwerk, maar er lijkt geen internet door te komen. Na uren dit probleem te hebben, werkt het weer terug voor een uurtje. Daarna begint de cyclus opnieuw! Iemand die dit probleem al eens heeft voorgehad en die weet wat iki eraan kan doen?
Alle 30 zenders zijn vandaag verdwenen uit het menu. Heb de decoder heropgestart maar ze blijven weg. Wie weet raad?
Als je een reek zoal vb. THUIS wil opnemen, dan neem je zowel de nieuwe afleveringen om 19:05 op maar ook de oude afleveringen die 's middags worden uitgezonden. Ideaal zou zijn dat de selectie preciezer zou zijn, zodat men enkel de nieuwe afleveringen kan programmeren. Als je nu manueel de niet gewenste opnames wil schrappen, dan verdwijnen die wel uit het hoofdmenu, en als je dan naar de specifiek dag gaat, staat die nog steeds geprogrammeerd, en als je die daar ook wil wissen, lukt niet,. Het is alles of niets opnemen !!! Ik denk dat het een fout in de software is die moet rechtgezet worden.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.