Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ben nieuwe klant bij Proximus. Kan Myproximus niet raadplegen want zegt geen producten gevonden. Zelfde voor proximus Pickx, kan geen account koppelen op iphone of ipad, pc kan ik er wel op
Op zaterdag 30 november in Proximusshop van Pelt een nieuw Epic Combo pack afgesloten met PlayStation en daarbij een smartphone Nokia 7.2 aan 9 euro. Op maandagmorgen viel mijn Scarlet mobile verbinding weg en stopte ik het Proximus simkaartje in de smartphone en wachten op de verbinding op het Proximusnetwerk. Nadat dit smiddags nog niet was overgedragen nam ik een eerste keer contact met de klantendienst en keken dit na, ANTWOORD : is aan het doorstromen en zou binnen een uurtje moeten afgerond zijn. 15:00u. Terug contact met klantendienst, ANTWOORD: men ging ticket aanmaken met hoogste prioriteit, men zou mij binnen de 8 uren terug bellen.........niets....… Dinsdag terug naar Proximusshop Pelt : medewerker belt naar klantendienst, ANTWOORD: men is er mee bezig en zou vlug in orde komen....… Woensdag. Terug gebeld naar klantendienst, ANTWOORD: men zou naar de technische dienst bellen om na te vragen en mij terug opbellen ....… Donderdag 09:30. Nog steeds geen gsm bereik of enig voor
Beste Ik ontvang vandaag een melding van een identificatie van een prepaidkaart.De aankoop van deze kaart zou op mijn naam staan, en het adres is gelinkt naar de een straat in Vilvoorde. Zelf heb ik geen aankoop van een prepaidkaart gedaan. En mijn adres is ver van Vilvoorde.Dus ik heb helemaal niets met deze aankoop te maken.Als goede burger meld ik aan proximus dat ik deze aankoop niet gedaan heb en dat de identificatie van deze kaart dus niet correct is.De proximus-man aan de telefoon, meldt me dat ik zelf stappen moet nemen om dit op te lossen. En tijd moet maken om naar een shop te gaan om deze identificatie recht te zetten. EUHM.. excuseer, ik heb niets met deze aankoop te maken.Ik meld dan ook dat ik dit niet zal doen en dat eventuele kosten die bij mij terecht zouden kunnen komen ook niet zal betalen.Doodleuk meldt hij dat hij mij een oplossing heeft aangeboden die mij niet positief in de oren klinkt. En hij legt de telefoon neer. Oké Proximus… Klantvriendelijkheid?Ik deed
Hoe kan ik mijn opgenomen tv programma’s van thuis bekijken in mijn tweede verblijf? Volgens iemand van proximus moet ik mijn lijnnummer van in mijn tweede verblijf wijzigen in het lijnnummer van thuis. Dan zou de thuis decoder gekoppeld zijn aan de buitenverblijf decoder en omgekeerd. Maar daar zit het hem nu juist, als ik naar “instellingen” ga op mijn tv zie ik het nummer van de lijn maar kan ik niet aanklikken om te veranderen in een ander nummer. Wat moet ik doen? Een bijkomende vraag: wordt dan ook de tv zenderlijst voor Vlaanderen over gezet op mijn tv in de ardennen? Voor Brussel kan men kiezen.
Hallo, Ik heb een bestaande setup met 1 ‘oude’ Belgacom PLC (BGC TV PassThrough INT6400) aan de bbox en eentje aan de TV decoder, omdat een ethernet kabel van Bbox naar decoder trekken niet mogelijk was. Dit werkt prima om TV te kijken. Is het mogelijk om deze bestaande setup uit te breiden met 1 nieuwe ‘PLC-adapter Wi-Fi Extender’ (2 of 4 lampjes) om het wifi bereik in een uithoek te verbeteren zonder de bestaande 2 PLCs te moeten vervangen ? Deze Wifi Extender zou dus z’n ethernet signaal moeten halen uit het elektriciteitsnet. Bedankt!
Al geruime tijd lukt het me niet meer om proximus Cloud te gebruiken, niet via mijn iPhone en niet via mijn laptop. Als ik inlog krijg ik een blanco scherm met de melding Fout, de fout verwijst naar code 2055.
Ik heb vandaag 3 gsm nummers overgezet van een andere provider naar proximus. Om alles correct te laten verlopen ben ik naar proximuscenter gegaan. Ik had al een pack voor TV + Vaste lijn+ internet (Bizz office ) en wilde ook mijn gsm abonnementen laten beheren door proximus. Voor de abonnementen werd gekozen voor 1 mobilus M (€ 22.31) en 2 maal bizz mobile s ( € 13 elk ). Een paar uur later bekeek ik toevallig de website van proximus en daar zag ik de mogelijkheid om voor deze 3 abonementen een webdeal af te sluiten voor 6 maanden die mij samen € 3 zou kosten. Dus had ik mij de moeite bespaard om naar een proximuscenter te gaan en gewoon via een paar muisklikken een contract aan gegaan , dan had ik voor de eerste 6 maanden € 270 kunnen besparen. Mijn vraag is nu, waarom hebben ze mij dat niet gezegd in het center en kan dit nog enigszins gecompenseerd worden. Zoniet, dan vrees ik dat je op korte termijn een klant zal verliezen
Sinds kort haal ik een gemiddelde van 4-3Mbps aan download met mijn Xbox One terwijl dit vroeger toch een pak rapper ging. Ik kan ook de Xbox niet meer via een directe ethernetkabel connecteren sinds kort want dan krijg ik gwn geen verbinding meer en ben dus maar aan de slag moeten gaan met een PLC adapter… In de settings van de Xbox is alles normaal en is niets verandert maar toch krijg ik geen verbinding met een rechtsreekse UTP kabel van de modem naar de Xbox maar met een PLC wel. Dit kan toch niet kloppen, heeft er iemand hier soms nogal problemen mee gehad en hoe valt dit op te lossen?
Hallo, Ik ben in het bezit van 3 decoders. 2x decoders V5 en 1x decoder V5 compact. 1x decoder V5 draadloos verbonden met behulp van een Wi-Fi Bridge: het beeld springt soms op zwart gedurende een aantal seconden. Dan is er terug beeld en geluid. De decoder heb ik al gereset en ook de B-Box 3 ook een hele tijd zonder stroom gezet.Toch blijft het probleem zich voordoen. Het is geen signaal probleem met de Wi-Fi bridge: linkkwaliteit is oranje, lampje van Wi-Fi knippert (gegevensoverdracht). 1x decoder V5 verbonden met PLC adaptors geen problemen 1x decoder V5 compact draadloos verbonden met Ruckuss HD geen problemen. Mijn klantennummer is: 1100753 Groeten, familievandesype
Mijn modem b box 3 staat op de eerste verdieping het mijn bureau. Het laat toe om alle kamers en in de living goede verbinding te hebben. Echter in de keuken, tuin en garage heb ik zo goed als GEEN bereik. Ik heb een devolo repeater ac aangeschaft, wat blijkt dat die niet conecteert met de B box. Iemand een oplossing. Wifisignaal neemt snel af zodra uit de living en we keuken ingaan. Er is geen andere mogelijkheid om modem te verplaatsen ! Kan iemand me helpen?
Ik heb een V5 HD en ik nam gisteren 2 series op van Animal Planet. Namelijk Animal Cops Houston en Animal Cops Miami. Ik heb ze in de planning staan als [60 dagen], maar eens de afleveringen opgenomen worden, staan ze op [harde schijf]. Ik heb dat nog opgemerkt o.a. met [Het Nieuws van VTM 19], toen die titel werd veranderd, was de serie weg en moest ik hem opnieuw instellen. Ik had hem op 60 dagen ingesteld, maar hij wordt telkens op Harde Schijf opgenomen. In mijn instellingen staat nochtans dat een opname op 60 dagen moet worden opgenomen. Dat heb ik ook niet gewijzigd bij de programmatie. Wat kan ik hieraan doen?
Ik wil de beltijd van mijn vaste lijn instellen. De instructies op de website van Proximus zijn fout en werken niet.
The Team opname van 30/11 00:07 op VTMHD is niet afspeelbaar. Ik krijg serverfout: Deze media is niet beschikbaar. (probeer later opnieuw) Ik probeer nu al 3 dagen, maar werkt niet. mvg, Jurgen
Krijg steeds deze 2 foutmeldingen boven mekaar. Zowel in Windows 10 Chrome als Edge browser. Bellen met helpdesk verlaagt enkel mijn belsaldo...
Ik wil een Bizz mobile S abonnement toevoegen aan mijn pack. Op de productpagina staat deze - net als de reguliere mobilus s - reeds weken geafficheerd aan een promo prijs van 1€ voor de eerste zes maanden. Als ik deze echter toevoeg aan mijn pack, wordt dat 10€ voor de eerste zes maand, als standalone echter. Ik heb dus recht op de versie aan 1€ gezien ik reeds een pack heb. Hoe lossen we dit op?
Waar moet ik zelfs beginnen… op 6november had ik online de epic combo pack besteld, had een mail gekregen met ordernummer enz., 8 november uit nieuwsgierigheid eens gebeld naar proximus om te horen hoe of wat, vonden ze niet eens een order of bestelling onder mijn naam, dus de man van de klantendienst een nieuwe order gemaakt enz., 4dagen later kreeg ik mijn nieuwe simkaart maar toch steeds niets van een afspraak voor de installatie van mijn tv en internet. Na een week mocht ik dan toch een datum kiezen… 25November was de eerst volgende wat ik al verschrikkelijk laat vond. Dus 25november om 8u ‘s morgens staan er 2 lassers voor de deur, ze moesten enkel in de kelder zijn, na 15min waren ze weer weg en zeiden ze dat alles in orde was. Om 14u stond de technieker met de toestellen voor de deur. Deze zei meteen toen hij de aansluiting zag dat hij de verkeerde toestellen mee had, toestellen voor een koperleiding terwijl we fiber al hadden (wat in de mail stond trouwens!!!). Dus jammer maar
Ik heb een abonnement Tittimus zit dit er ook voor mijn iPad 12” Cellular
Na eindelijk het proefabbo re hebben kunnen schrappen rustig afgewacht tot ze mail gingen sturen om gsm te leveren. Doorklikken via de link die erbij was en direct de 1ste dag gekozen dus vandaag. Alles in voorraad staar erbij. Maar men kan het raden vandaag sms dat levering wegens drukte niet kan doorgaan. Hoe kan het dat bij zo een bedrijf de c9mmunicatie 0,0 nul is? Voor wanneer gaat het nu weer zijn.
Goeiemiddag. Sinds een maand een pixel 3xl gekocht. Is er een mogelijkheid om volte hier op te activeren? Ik zag op jullie website dat er een beknopte uitleg stond over de pixel 3 XL met het gebruik van het Proximus netwerk dus ik dacht.... of dacht ik verkeerd. Mvg Bart
Pickx-account app werkt niet,kan account niet koppelen
beste, ik heb donderdag een nieuwe smartphone met nieuwe nano sim, gisteren terug naar proximus winkel sim aktiveerd niet, bediende één en Ander in computer gedaan en zegt oude sim aktief houden tot deze uitvalt dan nieuwe nano sim in nieuw toestel plaatsen, na 16u is de oude sim nog steeds aktief. Wat nu? mijn nummer 0471******
Recent ben ik klant geworden van proximus. Echter had ik reeds Netflix. Op de site had ik gevonden hoe je je abonnement kan overzetten naar proximus. Echter loopt mijn abonnement privé nog een aantal weken vooraleer ik de overstap kan maken. Kan ik tijdelijk dan een ander pak krijgen bij proximus? Zelf kan ik Netflix niet deactiveren en een ander kiezen. Liefst zou ik de telefoon dienst niet contacteren want twee weken geleden heeft het mij 3 oproepen en meer dan een uur gekost vooraleer ik geholpen werd.....
Ik heb al met alle browsers die ik heb geprobeert om mijn 3000 resterende punten in te ruilen voor 100 smartphotoprints ik klik erop dan krijg ik bestellen en als ik daarop klikkomr er bevestigen maar die knop werkt niet meer nogthans het is nog steeds geen 30 november E-mail adres Je ontvangt weldra een e-mail met een code op het onderstaande adres. Je zal deze code ook terug kunnen vinden onder "Mijn recente bestellingen". E-mailadres * Uw e-mailadres moet een @ bevatten Uw e-mailadres moet een . bevatten
@M_016 Even een vraag ter zijde, kun jij nog editeren?
Op de site van Proximus plaatste ik een bestelling voor abonnement met iPhone 11 128GB. Volgens de site was dit nog beschikbaar. Echter zodra ik naar mijn winkelkarretje ga, komt erop: Volgens de site zijn alle kleuren nog beschikbaar, maar ik krijg deze zelfde foutmelding bij elke kleur? Komt dit nog op voorraad?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.