op verplaatsing heb ik een zwak hotspot signaal ( proximusfon & autofon)
ik heb hiervoor een repeater bij geinstaleerd, deze maakt verbinding met de hotspot ( proximusfon ).
deze repeater zet dan een lokaal, netwerkt op waarop ik met meerdere toestellen kan aanlogen.
de verbinding opstarten werkt via een captive account ( proximusfon ) waarop ik mijn loging gebruik.
dit werkt maar moet regelmatig opnieuw inloggen.
als ik een verbinding wil maken met autofon ipv proximusfon kan mijn repeater geen verbinding maken met de hotspot en mij doorverwijzen naar de inlogpagina.
Beantwoord
WISP repeater log in op autofon
Beste antwoord door SamuelD
Smart Wi-Fi (PROXIMUS_AUTO_FON) of een Wi-Fi Hotspot (PROXIMUS_FON) is inderdaad bedoeld voor als je op verplaatsing bent te kunnen surfen als er een Wi-Fi hotspot beschikbaar is. Je kan dus op je toestel rechstreeks verbinding maken met deze Wi-Fi hotspot. Wij ondersteunen het gebruik van een repeater voor deze Wi-Fi hotspots niet, het is ook niet echt de bedoeling dat je een Wi-Fi hotspot gaat versterken door een repeater. Je lokale wifi netwerk kan je natuurlijk wel versterken.
Bekijk origineelThis topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.