Proximus is teleurstellend tegenwoordig, in april een upgrade naarTuttimus genomen (was reeds klant), vandaag steeds niet 100% in orde, wel sturen ze sms dat alles in orde komt, korting gekregen maar als je services niet voor 100% kan benutten wat is daar dan het voordeel van? Nu is mijn vast telefoonnummer wederom veranderd , amai zeg wat moet een mens nog doen, en hoeveel keer moet ik nog bellen???
Bladzijde 1 / 1
Zeer vlug word je hier ook niet geholpen....
En blijkbaar word er ook niet op volgorde gewerkt...
En blijkbaar word er ook niet op volgorde gewerkt...
Stand van zaken:
- Mobilus M -> nu volledig in orde
- Mobilus M -> data naar 10gb is nog niet aangepast
- Mobilus S -> data naar 3gb is nog niet aangepast
- Proximus TV -> 75% in orde (opties niet zichtbaar in my proximus/TV, blockbuster..)
- Vaste lijn -> is in orde maar wel wederom een nieuw nummer gekregen
- Internet -> volledig in orde
We maken vorderingen
- Mobilus M -> nu volledig in orde
- Mobilus M -> data naar 10gb is nog niet aangepast
- Mobilus S -> data naar 3gb is nog niet aangepast
- Proximus TV -> 75% in orde (opties niet zichtbaar in my proximus/TV, blockbuster..)
- Vaste lijn -> is in orde maar wel wederom een nieuw nummer gekregen
- Internet -> volledig in orde
We maken vorderingen
Ben onlangs overgestapt van comfort pack naar Familus L pack, op een paar dagen was alles zonder problemen geklaard, enkel de online promo TV bundel van € 5 stond niet op de factuur, na 1 telefoontje en klacht via MyProximus werd dit rechtgezet. Zo zie je maar, tis niet overal kommer en kwel.
Heb de overstap volledig online gedaan.
mvg.
Heb de overstap volledig online gedaan.
mvg.
Dag Guy, kan je ons alvast even de betrokken gegevens bezorgen, wanneer is de laatste update op je My Proximus? Kan steeds een privébericht starten via, https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Zo kunnen we het meteen samen oplossen! Groetjes, Nicky
Heb ik een paar uur geleden gedaan Nicky....
Stand van zaken:
- Mobilus M -> nu volledig in orde ?
- Mobilus M -> nu volledig in orde ?
- Mobilus S -> nu volledig in orde ?
Voor mijn 2 Mobilus M zijn de unlimited belminuten nog niet up to date (ticket 30351654)
- Proximus TV -> nu volledig in orde ?
- Vaste lijn -> nu volledig in orde ?
- Internet -> nu volledig in orde ?
Zeer moeilijke bevalling maar uiteindelijk toch gelukt..
Bedankt Proximus
- Mobilus M -> nu volledig in orde ?
- Mobilus M -> nu volledig in orde ?
- Mobilus S -> nu volledig in orde ?
Voor mijn 2 Mobilus M zijn de unlimited belminuten nog niet up to date (ticket 30351654)
- Proximus TV -> nu volledig in orde ?
- Vaste lijn -> nu volledig in orde ?
- Internet -> nu volledig in orde ?
Zeer moeilijke bevalling maar uiteindelijk toch gelukt..
Bedankt Proximus
Tja...soms moet je u ellenbogen gebruiken om er u door te worstellen 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.