Draai jij TVonPC?
@ ricy
Heb dit ook staan ,weet ook niet vanwaar dat komt.
Mvg Jerom
i3 micro STB Mood 300 = da's het type van de eerste decoder???!!!
ik zie dat niet staan ricy... dchp groups zie ik hier zelfs niet staan (ook niet als ik inlog als admin) , wel staat er DHCP server
firmware 60R10A-60A046
mvg
zelfde as Xenne... geen 'dhcp groups' te bekennen...
Ik vermoed dat dit te maken heeft met fully routed mode. Kan je dat bevestigen Jerom of Ricy?
ricy staat ook bridged.... zal aan firmware versie liegen
mvg
ik veronderstelde dat, maar we hebben blijkbaar dezelfde firmwaren... dit is wel bizar moet ik zeggen
mvg
Inderdaad ik begrijp er ook niets van !
Aan de firmware ligt het niet denk ik ,want ik heb deze firmware "60R10A-60A05G"
Ik kan mij niet meer herinneren of ik mijn mood decoder nog aangesloten heb op de bbox2.
Mvg Jerom
Ik heb zelf nog nooit een mood decoder gehad !
ook geen Tilgin ricy
Mvg Jerom
@ricy, ik heb dit ook staan bij mij. Het lijkt alsof ze de set top box liefst een IP adres uit een bepaalde pool willen geven.
zelfde vraag aan jou RolandT .
Ooit een mood of tilgin decoder aan de bbox2 aangesloten?
Mvg Jerom
Neen nooit een mood noch een tilgin decoder gehad.
Maar ik denk dat het mss dan wel zou goed kunnen dat er in de bgc boetiek als je om een nieuwe bbox gaat dat die niet altijd zo 'nieuw' zijn als je zou verwachten! maar ik wil niet stout zijn en ik zal dan maar veronderstellen dat ze de nieuwe bbox'en eerst goed uittesten met een mood of tilgin decoder
mvg,
je kan in principe die regel gewoon verwijderen he Ricy
Mvg Jerom
Inderdaad Jerom dat zou ik kunnen doen, maar 'k zal maar best wachten tot morgen want mijn vrouw kijkt naar "boer zoekt vrouw" en stel je voor dat den boel er effen uit ligt als ik die regel verwijder, dan wordt het mss "mijn vrouw zoekt boer"
grtjs
Hier vanzelfde
Mvg Jerom
Voor alle zekerheid op het het netwerk opnemen, zoals ik....dan kan eencrash geen kwaad....het is de laastste aflevering trouwens ! best niet te missen (of via Iwatch kijken).
en ik heb nog steeds een mood in dienst...
misschien heeft het te maken met hardwareversie? hier is het een 5...
kan me moeilijk voorstellen dat die bbox 2 niet nieuw zijn, ricy. belgacom zal wel een mooi deal hebben met sagem en die heel voordelig aankopen
mvg
Ik heb hier hardwareversie 1
Mvg jerom
ik heb ook nog nooit een mood decoder gehad
@ xenne, ik wil er zeker geen dramma van maken hoor, ik was gewoon verwonderd dat die regel daar stond en vroeg mij af hoe die daar gekomen was, in ierder geval niet van zelf !
'k zal hem morgen eens wissen en 't zal wel in orde zijn.
mvg,
@Ricy
Ik heb de regel verwijderd.
Mvg Jerom
@ jerom,
Ik heb hem zojuist ook gewist en na terug opstarten stond hij er vlugger terug dan ik hem gewist had !!
Is dit bij u ook zo?
Ik heb hem gewist door te klikken op remove op volgende manier:
https://javascript:mimic_button('sidebar: lb_sidebar_advanced_main..', 0)
https://javascript:mimic_button('sidebar: lb_sidebar_advanced_lan_setup_dhcp..', 0)
Dan BBOX gereboot.
Maar weg was hij niet de snoodaard !!
@ Ricy
Regel komt inderdaad terug bij heropstart modem.
Ik heb hem terug verwijderd mijn modem blijft toch constant aanstaan.
Als je in de device list "IPTV" en "SAIPP43OMC" en " i3micro STB Mood 3OO" verwijderd blijft dit wel weg ,maar de regel blijft verschijnen.
Mvg Jerom
volgens mij heeft het te maken met hardwareversie, op mijn modem (versie 5) is er geen sprake van DHCP groups (btw, in topic staat het verkeerdelijk DCHP), wel van DHCP server
maar verder niets om van wakker te liggen, denk ik
mvg