Skip to main content
Beantwoord

Via http://tvoveral.be cloud opnames bekijken lukt niet


Elsa
Als ik ga naar:
- Mijn bibliotheek
en op Mijn geprogrammeerde opnames klik
dan krijg de melding "U hebt geen opnames vanop afstand ingesteld"
Er zijn nochtans wel cloud opnames aanwezig die ik via mijn decoder kan bekijken

Is dat een bug die nog moet opgelost worden of een optie die nog moet ingebouwd worden?

Beste antwoord door Elsa

AndyM,
In ieder geval bedankt voor de moeite, maar enige tijd later was het dan blijkbaar vanzelf opgelost en was ik eigenlijk ondertussen vergeten van het dan hier in mijn post zelf te melden.
Mvg,
Elsa
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 409 reacties
  • 3 februari 2016
Dag Elsa,

Mijn excuses om zo laat op je bericht te beantwoorden.

Ik heb dit doorgestuurd naar onze engineering.
Ik hoop je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Met vriendelijke groeten,
AndyM
Het Proximus Team

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 409 reacties
  • 3 februari 2016
Elsa,

Kan je mij, via privé bericht je nummer van je vaste lijn of login doorsturen?

Onze engineering heeft deze informatie nodig

Met vriendelijke groeten,
AndyM
Het Proximus Team

Elsa
  • Auteur
  • 156 reacties
  • Antwoord
  • 3 februari 2016
AndyM,
In ieder geval bedankt voor de moeite, maar enige tijd later was het dan blijkbaar vanzelf opgelost en was ik eigenlijk ondertussen vergeten van het dan hier in mijn post zelf te melden.
Mvg,
Elsa

  • 0 reacties
  • 3 februari 2016
Elsa,

Blij te horen dat het ondertussen opgelost is

Met vriendelijke groeten,
AndyM
Het Proximus Team