Vraag

verbruik

  • 8 November 2012
  • 1 reactie
  • 465 Bekeken




Ik heb al uren aan telefoon gehangen met jullie helpdesk, van het kastje naar de muur gestuurd...In de Belgacom winkel een dik half uur gewacht tot het mijn beurt was, de raad gekregen als het na een tijdje niet opgelost was, teruggegaan en afgescheept....

Ik hoop dat ik nu eindelijk eens een oplossing krijg.

Probleem: mijn E Services en de app (Hello) op mijn I phone geven niet aan hoeveel ik al gebruikt het met het surfen, wel met telefoneren. Graag ASAP een antwoord en niet dat ik een verwittiging krijg als mijn krediet bijna op is. Zou jij tevreden zijn als je auto alleen aangaf als je op reserve reed?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1


Even een vraagje: heb je ook een nieuw abonnement Internet Overal (apart) of een nieuw pack internet en TV bv. dan krijg je uit je pack gratis mobiel datavolume (en ook een gratis datasim voor gebruik in een USB-3G-stick of in een 3G-tablet, als je die datasim aanvraagt). Dat verschijnt echter eerst in de Hello app. ofwel als je data verbruikt met de datasim, ofwel als je datavolume van je GSM-abonnement is opgebruikt. Dat heet dan Mobile Internet Free Any Time +volume.



Dat werkt ook als communcerende vaten d.w.z. bij oververbruik op je datasim, wordt het Mobile Internet on GSM eerst aangesproken, vooraleer je écht oververbruik wordt aangerekend tg; 0,10€/MB.



Bij Internet Overal apart heb je 50/100/250MB bij Start/Comfort/Maxi. In een pack Internet Overal in alle mogelijke combinaties: 100/250MB/1GB bij Start/Comfort/Maxi.




Reageer