Hallo is het normaal dat sinds een tweetal dagen ik storingen heb beeld valt weg en dan staat er proximus test uw lijn is wel vervelend zeker als je een spannende film aan het kijken bent en het beeld valt weg .Dan moet je op ok duwen om terug beeld te hebben .
Bladzijde 1 / 1
kijk eens of je meldingen krijgt van problemen (Huidige status van ons netwerk), als je surft
naar => https://admit.belgacom.be/erm/lineTest/lineTest?context=0/mySelfRepair en daar in te loggen
en je kan ook op "start de analyse klikken" om verder uit te vissen omtrent fouten.
naar => https://admit.belgacom.be/erm/lineTest/lineTest?context=0/mySelfRepair en daar in te loggen
en je kan ook op "start de analyse klikken" om verder uit te vissen omtrent fouten.
Welke decoder heb je? Is je decoder aangesloten via een draadloze oplossing?
Met vriendelijke groeten
Met vriendelijke groeten
Heb ik ook nog meegemaakt en door de B-box een factory reset te geven is de melding niet meer terug gekomen.
hallo ik heb een v3 decoder op een vdsl2 lijn
hallo ik heb een v3 decoder op een vdsl2 lijn
Het kan zijn dat je decoder defect is.
In dat geval laten omruilen voor een andere decoder van een recente model, ander en beter zou ik zeggen.
Dat zou ik niet meer durven zeggen tegenwoordig ik zou eerder zeggen een andere met goede software beter 😉
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.