Beste antwoord door Elsa
Bekijk origineelTv storingen
Hallo is het normaal dat sinds een tweetal dagen ik storingen heb beeld valt weg en dan staat er proximus test uw lijn is wel vervelend zeker als je een spannende film aan het kijken bent en het beeld valt weg .Dan moet je op ok duwen om terug beeld te hebben .
Dat zou ik niet meer durven zeggen tegenwoordig ik zou eerder zeggen een andere met goede software beter 😉
In dat geval laten omruilen voor een andere decoder van een recente model, ander en beter zou ik zeggen.
hallo ik heb een v3 decoder op een vdsl2 lijn
Het kan zijn dat je decoder defect is.
hallo ik heb een v3 decoder op een vdsl2 lijn
Heb ik ook nog meegemaakt en door de B-box een factory reset te geven is de melding niet meer terug gekomen.
Welke decoder heb je? Is je decoder aangesloten via een draadloze oplossing?
Met vriendelijke groeten
Met vriendelijke groeten
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.