tv overal op pc

  • 24 August 2011
  • 7 reacties
  • 2712 Bekeken

Badge +1
Wanneer komt tv overal voor pc? Dit was toch voorzien voor midden augustus? Is dit alles al klaar?(van tv overal op pc) Wat loop er fout? Is de eerste test foutgelopen? Zijn er nog te veel bugs? Wanneer zal de release datum zijn?

7 reacties

belgacom is NOOIT op tijd met zijn releases. MAar dan ook NOOIT.
voor hetzelfde geld is het pas volgend jaar.
Dus je kan enkel afwachten.
geduld is een schone deugd zij xenne tegen mij toen ik enkele dagen geleden dezelfde vraag stelde. ook zei het dat eva eens gezegd had dat het eind augustus ging zijn. heb zojuist nog eens gecheckt op tvoveral.be maar zonder resultaat. ben vandaag dus in blijde verwachting!!!

voor mij zou tv overal oppc nochthans de ideale oplossing zijn om terug tv in mijn keuken te hebben. sinds ik over geschakeld ben naar belgacom tv heb ik geen tv meer in mijn keuken; en dit omdat draadloos te ver is van mijn bbox nl meer dan 20m en netwerkstekkers ook niet werken aangezien ze niet op het zelfde circuit zitten. ik heb wel een pc staan in mijn keuken dus...

mvg,

dre
dre.3230: Ruckus is uw oplossing voor uw probleem, en werkt zalig.
Ja verwacht van Belgacom niet te veel verwacht dat die tvoveral op pc nog wel lang zal weg blijven. Meer zenders zullen er denk ik ook pas komen als je ervoor moet gaan betalen anders pakt niemand het als het bij EEN en Canvas blijft.
@bart werkt misschien wel goed maar dan heb je weer 2 extra bakjes en nog een 2e decoder heb niet echt de plaats om dit overal mooi te kunnen wegsteken.
Reputatie 7
Badge +1
TVonPC ging(gaat) niet draadloos, TV Overal zou dat moeten oplossen....hopelijk komt dat er snel. TVonPC hebben ze pas met 3 maanden verlengd (gratis in testfase....). Ik neem aan dat die PC wél draadloos met Wifi werkt vanop je b-box2.
Mijn pc is inderdaad draadloos maar dat was niet het probleem dat ik tv on pc niet kon instaleren want alles kon ik perfect instaleren. Hij haf altijd bij stap 5 de foutmelding dat het serienr van mijn pc reeds ingebruik was. heb zelfs eerst geprobeerd met kabel maar hij haf dezelfde fout melding.

laten we hopen dat tv-overal niet te lang meer op zich laat wachten, maar als ze tv on pc verlengd hebben beloofd dat niet veel goeds.

Reageer