Sinds vr. 28/04 is het niet meer mogelijk van teletekst te bekijken op de Nederlands zenders NPO1/2/3. Ik heb hierover al verschillende gesprekken gehad met Proximus, maar ben nog niet echt verder geholpen. Ik heb de meest onnozele antwoorden op mijn vraag gekregen. Dit is nog zachtjes uitgedrukt. Ik wil eindelijk eens weten waarom ik geen teletekst meer kan ontvangen.
Ik heb een vriendelijke persoon aan de lijn gekregen die mij dezelfde uitleg als Sabine gaf. Wel een klantvriendelijke politiek van Proximus om de mensen zo voor een voldongen feit te plaatsen. Ik erger mij hier enorm aan. Morgen komt er iemand voor een "Happy house". Ik sta er op mijn opnames te behouden, anders wordt het een "Unhappy house".
Ja grijp uw kans waarom niet, maar voor mensen die hun v4 gekocht hebben is het wel 8âŹ/maand neertellen (5⏠als het je 2de of 3de decoder is)
correctie: sorry mijn redenering van 8âŹ/maand is verkeerd want het zijn alleen gehuurde v4's die omgeruild kunnen worden, dus die kosten nu ook al 8âŹ/maand of 5 âŹ/maand.
Dat is niet het einde van de V4 er zullen nog updates komen.
bedankt voor je antwoord Jimmy O,
maar geef toe dat het wel raar is dat Prox voorstelt te ruilen voor een v5 (wat zeker geen nadeel is) niettegenstaande dat de software toch zal geupdated worden (dus TT bug ook opgelost zal zijn), gezien het omruilen normaal gezien alleen gebeurt bij defect.
Ik hoop dat de nte software binnenkort op de V4 decoders geladen wordt. V4 kijkers betalen evenveel voor het basispakket. Er is dus werk aan de winkel. Ik vind het ook niet kunnen dat er ineens geen teletekst meer is op de npo's op de V4 decoders. Of hopelijk is het verholpen met de komst van de npo's in HD. Graag dan met teletekst.
Timm1983
Wat voor een belachelijke reactie is dat nu weer van Proximus. Ik wil geen andere decoder, ik wil mijn huidige decoder behouden en TT op de Nederlandse zenders.
Er moeten bij Proximus toch voldoende bekwame IT-medewerkers zijn die deze softwarefout kunnen oplossen;
Of zitten die allemaal bij de concurentie ?
Proximus : jullie hebben een fout gemaakt. Los die dan op ! Wees eens een keer echt klantvriendelijk.
Toch wel ongelofelijk dat Proximus daar niet de minste communicatie over geeft; Waar dient dat info-channel anders voor ?
En ik ben daar niet zo zeker van dat dit opgelost zal worden.
Bij ons thuis is ons vader ook al altijd grote fan geweest van TT op TV en dat TT op VRT weggevallen is vondt hij ook heel spijtig.
Maar ja wat wil je tegenwoordig moet het allemaal via internet, met de smartphone in de hand komt men door gans het land đ
Dat is natuurlijk in afwachting van de volgende update dat je die teletekst op internet kan raadplegen, eens dat terug in orde is kan je natuurlijk die teletekst opnieuw via de TV decoder raadplegen maar Proximus kennende zal dat nog zeer lang duren, vandaar die suggestie om teletekst via internet te raadplegen anders zal je die teletekst lang moeten missen.
Nog even ter info.
Na een mailtje gestuurd te hebben een mevrouw van Proximus aan de lijn gehad.
Blijkbaar zit het probleem nu ook op de V5 decoders.
Teletekstspecialisten (niet van Proximus) zijn er mee bezig.
Wanneer het probleem zou opgelost zijn, kon de mevrouw niet zeggen, want -ik citeer : "dat ligt niet in de handen van Proximus" .
We leven dan maar in blijde verwachting van een spoedige oplossing đ
Dan zou ik toch graag eens van die specialist vernemen waarom het op mijn vader zijn decoder dan wel gaat.
Of is er mss onlangs ook een software upgrade uitgerold geweest op de v5 types?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.