Sinds vr. 28/04 is het niet meer mogelijk van teletekst te bekijken op de Nederlands zenders NPO1/2/3. Ik heb hierover al verschillende gesprekken gehad met Proximus, maar ben nog niet echt verder geholpen. Ik heb de meest onnozele antwoorden op mijn vraag gekregen. Dit is nog zachtjes uitgedrukt. Ik wil eindelijk eens weten waarom ik geen teletekst meer kan ontvangen.
Ik heb net technieker gecontacteerd en volgens hem zouden er met de V5 decoder geen problemen zijn met TT en zeker niet na die nieuwe software update ben ééns benieuwd!!!!!!!!!!!!!!!
Bedankt Samuel voor je bijkomede uitleg en verduidelijking.
Bij mijn vader staat op zijn v5 nog de vorige NTE 1.80 versie en daar werkt TT voor de 3 NPO's in ieder geval nog goed. De laatste software voor de V5 is 6.32.1.82
De V4 en V5 hebben een verschillende software dus je kan er niet echt vanuit gaan dat als iets opgelost is op de V4 dat hetzelfde zal zijn voor de V5.
Ik heb me laten verleiden om mijn oudere V4-decoders om te ruilen voor de V5-decoders. Nu kan ik terug TT ontvangen. Ik vind het wel spijtig dat Proximus mij ergens gedwongen heeft van dit te doen (extra kost). Ik wil verder iedereen bedanken voor de nuttige bijdragen.
welke software versie staat er op de v5 want nu schijnt het dat de v5 met de laatste NTE verise die onlangs verschenen is ook zou met het TT probleem af te rekenen hebben.
deze versie wordt vandaag uirgerolt, in de loop van de nacht zoyu je dus normaal de nieuwe softwareversie moeten hebben
aangezien er echter altijd mensen door de mazen van het net kunnen glippen raad ik aan om dit morgen eens te testen, indien het probleem dan nog gaande is kunnen we je manueel hiervoor upgraden
ik zou echter het systeem zijn werk laten doen vannacht
via uw afstandsbediening op "menu" knop drukken
dan pijltje naar beneden drukken
dan met pijltje naar rechts scrollen tot het tandwiel symbool, en op Ok drukken
scrollen naar beneden (met pijtje naar beneden ) tot aan "systeem" , en Ok drukken
naar beneden scrollen tot "systeem info" en Ok drukken
en daar softwware versie aflezen
NTE.........
Ik heb mijnV4 omgeruilt voor een V5,]moet hem nog wel installeren maar nu lees ik hier dat er met de nieuwe software update ook problemen zijn en dat je die beter nog niet binnenhaalt.Als ik mijn decoder installeer haalt die toch automatisch de nieuwste versie binnen.Mijn V4 kan ik niet meer gebruiken die is weg.Wat nu weeral miserie zeker?Ze hebben mij meerdere malen gezegd dat er geen problemen zijn met de V5 zowel via tel,mail,chat....
Het is ook niet zeker dat je de nieuwe software gaat binnenhalen, je mag zelf soms proberen met een reset van de decoder, dan nog zal je hem pas kunnen binnen trekken indien die ook voorzien werd door proximus voor u.
Het uitrolen van nieuwe software gebeurt altijd in golven, en nooit op alle proximus decoders tegelijk.
Maar ik zou niemand aanraden van deze proberen binnen te trekken door een reset te doen, want ondertussen kunnen er al hopelijk bugs opgelost worden.
Een beetje vergelijkbaar met de laatste windows 10 creators update, die je ook zelf kon, bij manier van spreken, forceren om biinnen te halen, met alle gevolgen van dien (voor velen waren er problemen na dit gedaan te hebben), werd zelf na een tijd door Microsoft zelf afgeraden van dit vroegtijdig te doen.
dit was inderdaad al door Proximus gemeld dat ze het opgelost hadden, maar dat dit nog niet betekende dat het ook voor de laatste software versie op v5 ook opgelost zou zijn, maar wie weet is het mss daar ook nu al opgelost of wordt het vlug opgelost indien het nu nog niet het geval is.
Op mijn V4 had ik terug TT maar alleen op NPO1,maar dat heeft nog weinig belang,moest gisteren mijn V4 omruilen voor een V5 alles aangesloten en tot op heden heb ik nog geen problemen ondervonden met TT op de nederlandse zenders.
software nagekeken op 6-5-2017 en die is NTE_6.32.1.80.
met deze software op je V5 ga je ook geen probleem hebben, dus 't zal afwachten zijn wat het wordt als de nieuwe op je decoder zal komen, hopelijk zullen ze tegen dan het probleem opgelost hebben.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.