Beantwoord
Roaming
Beste Proximus, Sinds 12/6 gingen de extra kosten in het buitenland wegvallen, dat betekend dus dat ik gewoon mijn abonnement (Mobilus S) gewoon kan gebruiken in heel Europa zoals in België. De eerste dag dat ik op vakantie was gebruikte ik mijn mobiele gegevens met Roaming en dat werkte perfect (ik speelde op dat moment vooral pokemon go) dus veranderde ik de favoriete app naar Pokemon GO, en er stond dat die klaar zou zijn vanaf die dag middernacht, het is nu ochtend en ik probeer mijn mobiele data aan te zetten. Maar als ik het aanzet krijg ik deze melding: "de gegevensverbinding is verbroken omdat u buiten het thuisnetwerk bent en roaming is uitgeschakeld". En nu kan ik mijn 4g niet gebruiken, ook als ik in de instellingen ga en Roaming aanzet werkt het niet. Wat moet ik doen? Of is er iets misgegaan met het veranderen van de favoriete app? Groetjes Martijn.
Beste antwoord door Vandeleur
Ik heb het opgelost denk ik, ik heb vliegtuigstand eens aan en uit gezet en mobiele data aangezet en roaming ook, toen werkte het. Alleen staat er nu een H+ op mijn notificatie balk in plaats van 4G? Is dat erg? Voor de rest werkt alles ondertussen
Bekijk origineelThis topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.