Skip to main content
Sinds een maand hebben wij Proximus tv. Wanneer ik me echter probeer in te loggen via de tv app op mijn iphone, springt de app telkens terug naar het beginscherm in plaats van daadwerkelijk te laden. Hoe kan ik dit oplossen? Ik probeerde dit reeds verschillende keren de voorbije maand, heb mijn toestel al regelmatig herstart alsook de app opnieuw gedownload. Bedankt!
Ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten lukken om in te loggen op de tv app.
Heb hetzelfde probleem
Kan je me je lijnnr of klantennr doorgeven in privebericht ?



dan bekijk ik dit voor je



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679





Mvg



Jonathan
Klantnr is verstuurd
Beste Vernis, We hebben de verandering doorgegeven, normaal moet ze binnen korte tijd actief worden, en dna kan je Instagram naar hartelust gebruiken. Veel plezier ermee. Jan
Heb hetzelfde probleem



Ik zit met hetzelfde probleem. App al opnieuw geïnstalleerd maar helaas 😞.
Ik heb ook hetzelfde probleem. Ik krijg de melding dat ik geen toegang heb tot de app maar het staat er bij bij mijn Familus pack op MyProximus.
Kan je me je lijnnr of klantennr doorgeven in privebericht ?



dan bekijk ik dit voor je



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679





Mvg



Jonathan




Heb je ook gedaan wat hierboven staat
Ik heb inderdaad al een privebericht gestuurd, maar tot nu toe nog geen reactie. Dacht dat het kon helpen om even hier ook te posten 🙂
Inderdaad alle wegen leiden naar Rome 😉
Beste,

Ik heb hetzelfde probleem.

Kunnen jullie me verder helpen?

Klantnummer: 620628056
Beste,



over welk probleem gaat het? Graag een korte beschrijving van uw probleem.



Mvg,



Aw

Reageer