Beantwoord

Planningsafspraak?

  • 25 October 2017
  • 11 reacties
  • 146 Bekeken

Wij zijn verhuisd sinds 16 oktober, mijn vorige provider was ik meer dan zat dus ik besloot om Proximus internet, tv en de gsmnummers over te laten nemen.... op 16 oktober gebeld, heb wel een bevestiging gekregen dat ze mijn diensten gaan overnemen, maar.... tot op heden nog niet eens een telefoontje of een mailtje met een datum om te komen aansluiten.... Werkelijk?? Duurt een afspraak inplannen echt meer dan een week??
Ik zit dus nog steeds zonder tv of internet... zonder afspraak... misschien heb ik me toch vergist om mijn overstap te maken en kan ik beter overstappen naar Telenet?
Ik ben nog niet eens aangesloten, ik heb al problemen... waarom duurt een afspraak maken zo lang??
icon

Beste antwoord door AzizA 25 October 2017, 17:01

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hebt u rekening gehouden met de wachttijd?

Er werd mij niets gezegd van een wachttijd als nieuwe klant! Integendeel, ik zou snel geholpen worden met mij medegedeeld omdat ik helemaal niks in huis heb, geen internet en geen tv!
Het beste is nog altijd, en om het even bij welke provider, is pas de oude opzeggen als de nieuwe volledig functioneel is.
Ik heb hier geen oude provider... het is een nieuwbouw dus een volledig nieuwe aansluiting, ik was in mijn oude huis bij Scarlett (das al een ramp op zich), ik wilde hier dus eindelijk eens geen gezeik en goed internet, maar dit???
Inderdaad dat wilt niemand, maar je kan altijd een privébericht sturen om meer inlichtingen te vragen.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op Vesrturen= verzenden.
Ook al gebeurd... helaas geen antwoord... beetje klaar mee eigenlijk...10 dagen verder... alleen nog maar om een afspraak te maken (tot op heden nog steeds niks gehoord van planning etc...)
Als ik dit deed bij onze klanten op bedrijf.........
Ik hoop dat iemand van Proximus je vlug te woord staat en kan verder helpen.
Reputatie 6
Badge +3
Allez zeg .
Ik ben vaak de laatste om proximus te verdedigen maar hier ben je zelf toch wel verkeerd bezig.
Je verhuist de 16e en de dag van de verhuis zelf doe je een aanvraag?
Heb je ook de verhuisfirma gebeld op de dag van de verhuis? Of de schilder, de elektrieker , de loodgieter - allemaal gebeld op de dag dat je ze nodig had?
Sorry hoor maar hier maakte proximus geen fout. En voorrang geven is nu ook niet eerlijk ten opzichte van wie wél op tijd besteld heeft.
Beste Frank, ik was nog geen klant bij Proximus.
Mijn vorige provider op mijn oude adres heeft me weer eens in de steek gelaten en ik heb dit netjes uitgelegd aan Proximus. Ze gingen me heel snel helpen???? gaat wel een beetje anders dan hier denkt.
Aan de telefoon werd me beloofd dat ze me toch dezelfde week (sprak zelfs over max 2 dagen) zouden bellen voor een afspraak... ondertussen 10 dagen verder... beloof dan niks he... maar een klein belletje om dit al te melden had ook gekund! nee... stilte... overal...
Reputatie 7
Badge +3
Hallo ,

Kan je ons je bestellingsnummer in een privébericht doorsturen via het onderstaand link. Dan kijken we even voor je na.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

groetjes,

Aziz

Reageer