Sinds kort zijn wij alle opnames kwijt die op de decoder stonden.
Om een of andere reden krijgen wij die niet meer te zien via de pvr knop.
Ik heb de decoder reeds een paar keren laten updaten, zonder succes.
heeft iemand een idee wat ik doen, of zijn we de opnames definitief kwijt?
bedankt
Bladzijde 1 / 1
ik vrees het ergste... waren het opnames op de harde schijf of netwerkopnames?
ben zelf ook mijn netwerkopnames eens kwijt gespeeld en nooit meer terug gezien....
mvg
ben zelf ook mijn netwerkopnames eens kwijt gespeeld en nooit meer terug gezien....
mvg
De laatste tijd werken de netwerkopnames haast perfect (buiten wat doorspoelproblemen soms). Ik heb ooit eens één programma nooit meer kunnen bekijken (alleen verwijderen was mogelijk). Maar ik had gelukkig nog credits staan voor ooit ge(w)mist.
Ik denk dat die opnames op de harde schijf stonden.
Ik snap alleen niet goed hoe die plosteling volledig weg kunnen zijn, tenzij ze gewist worden door een eventuele update?
Het ging over iets meer dan 10 opnames, sommige stonden er al meer dan een jaar op andere waren recenter.
Van die recente merken we dat ze slechts voor 30 dagen goed zijn, maar ik zou het een beetje cru vinden als Belgacom via een update al de "oude" opnames zou wissen zonder ons te waarschuwen...
Ik snap alleen niet goed hoe die plosteling volledig weg kunnen zijn, tenzij ze gewist worden door een eventuele update?
Het ging over iets meer dan 10 opnames, sommige stonden er al meer dan een jaar op andere waren recenter.
Van die recente merken we dat ze slechts voor 30 dagen goed zijn, maar ik zou het een beetje cru vinden als Belgacom via een update al de "oude" opnames zou wissen zonder ons te waarschuwen...
Via een update worden de opnames op harde schijf niet gewist.
Als ze "voor 30 dagen goed zijn" wil dit zeggen dat het netwerkopnames zijn en die staan niet op de harde schijf van je decoder.
Probeer eens een factory reset van decoder, je hebt er niets bij te verliezen.
Kijk HIER op mijn blog hoe je het doet.
Als ze "voor 30 dagen goed zijn" wil dit zeggen dat het netwerkopnames zijn en die staan niet op de harde schijf van je decoder.
Probeer eens een factory reset van decoder, je hebt er niets bij te verliezen.
Kijk HIER op mijn blog hoe je het doet.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.