Ook hier het probleem met de gewiste opnames die steeds terugkomen



Toon eerste bericht

204 reacties

Zelf al doe je geen opnames van op afstand en doe je die lokaal via de decoder dan komen ze toch nog terug in de lijst; volgens er hier toch gemeld werd door anderen.


Trouwens bij mij speelt het zeker geen rol of ik die op afstand doe of via decoder, die verschijnen niet terug in de lijst na ze gewist te hebben.


.
Reputatie 7
Badge +3
Terug to the point.


De media gaat er binnenkort over berichten.


Het probleem is veel groter en erger dan ons tot nu toe werd medegedeeld/toevertrouwd door Proximus.


Mijn advies probeer niets meer op te nemen via het Proximus netwerk. Geen programmatie van op afstand,!!!!!


Meer later.


Patrick
Reputatie 6
Badge +2
Ja Elsa, ik zou wel willen maar ik heb zelf mijn handen vol met mijn eigen afwas tenzij zij mij ervoor betaalt al dan niet in natura.duivel
Zou jij niet beter haar afwas gaan doen, dan heeft Marleen meer tijd om te proberen van die opnames gewist te krijgen duivel
Reputatie 6
Badge +2
Ja Marleen, van een beetje afwas doen zal je niet van doodgaan.lach
Reputatie 7
Badge +6
Ai, als ze er vandaag terug staan, moet ik morgen de afwas doen (zie hierboven).huilend


Ik denk toch ook dat het iets ingewikkelder is dan we denken.
Laat ons hopen dat Proximus toch binnenkort de oplossing vindt,

wel raar dat niet iedereen dat voor heeft is eigenlijk moeilijk te vatten, langs de ene kant zou je denken dan moeten ze toch ook vlug vinden waar het probleem zit en blijkbaar is het dan toch veel complexer dan dat we denken.


Maar nooit vergeten dat hoop doet leven knipoog
Dat is waar Elsa. Ondertussen staan de gewiste opnamen al terug in de lijst, gedaan met genieten.



ja en als de spanning effen moest wegvallen zal je weer van het leer hebben, maar nog altijd beter dat dan geen nPVR zoals bij Telenet knipoog
Goedemiddag,


Hier gaat het nu alweer een paar dagen goed


maar wel van de modem afblijven dus. En uit ondervinding weet ik ook al dat wanneer er weer een nachtelijke update komt op de decoder


dat de gewiste opnamen ook wel weer terug in de lijst zullen staan.


Maar NU gaat het goed en daar ga ik even van genieten
Inderdaad bij Telenet ga je daarvan geen last ondervinden, want ze kennen daar (nog) geen nPVR opnames

en bepaald goedkoper zijn ze daar ook niet !


Als ik sommige commentaren lees van TN klanten dan is het weer beter bij Proximus,

dat zal weer van dat liedje zijn van 'op een ander is het gras altijd groener'.
Reputatie 7
Badge +6
En het is niet alleen een Nederlandstalig probleem: zoals ik hierboven (p.5) al vermeld heb, ook Franstaligen hebben er last van, hoewel minder, zie de post van 'mich': Impossible de supprimer les enregistrements ....', de man heeft er zelfs een maand gratis zijn pack voor gekregen van Proximus, omdat hij dreigde te vertrekken. Het commentaar van de medewerkers daar was hetzelfde als hier: we kennen het probleem en we werken er aan, sorry voor het ongemak.


Aan elkeen om voor zichzelf uit te maken, of het reden genoeg is om op te stappen bij Proximus.



Waarom werkt het wel correct in de Franstalige versie ?



het wekt ook bij sommigen met Nederlandstalig versie toch ook,


getest in Oostende, getest in Brugge, Getest in Gent, Getest in Asse enz....daar zitten zowel mensen bij met een V4 als een V5 en dat weet Proximus toch ook dat het niet bij iedereen met NL-talige instellingen gebeurt.


Dus Patrick, het zal weer de http://bgctv.skynetblogs.be/#ombudsmantelecom" target="_blank worden die het moet oplossen.
Reputatie 7
Badge +3
Ja en we zullen nog lang mogen wachten.


Proximus geeft het nu meer en meer openlijk toe dat ze dit probleem niet in de hand hebben.


Bel ze maar en zodra je klaagt over dit probleem , krijg je dit antwoord ' ja we hebben een probleem een zware bug maar de experten kunnen de fout niet vinden' We zoeken naar een oplossing enz.... Als gebruiker zijn we niets met dit. Dit is niet langer meer een Ezels dracht/ Olifanten Dracht , maar een PEST naar de gebruikers toe het is meer een Never Ending Story aan het worden . Waarom doet zich dit probleem alleen voor als je de decoder in het Nederlands instelt en in het Nederlandstalig gedeelte van België woont ???


Waarom werkt het wel correct in de Franstalige versie ? Ik heb dit getest en ik wil hier duidelijkheid over!!!!


Is er een verschil tussen de experten ,communiceren deze niet onderling ??? Ik ben de afgelopen dagen meerdere malen op gebeld door de Franstalige helpdesk ( kan worden nagekeken in mijn lopend dossier). Deze willen meer weten over dit probleem.


Ze zijn ons daar in Brussel aan het lijntje aan het houden.


Jammer dat er geen deftig alternatief is en dat weet zowel Proximus, Telenet .... de klant zolang die klant wil blijven , moet dit er maar bij nemen^.


Patrick
Er zal echt niks anders opzitten dan wachten tot Proximus de oplossing kan aanbieden
Reputatie 7
Badge +6
En hup, daar zijn ze weer de 'spookopnames' en niemand is aan het modem/de decoder geweest. Ach, we zullen er maar een spelletje van maken: wie hier thuis de dag raadt waarop ze weer verschijnen, moet de dag daarop de afwas niet doen.cool
V3 behoort inderdaad bij de pre historie knipoog
Reputatie 7
Badge +6
Bij mij is het zo, dat zolang ik van mijn decoder v5 afblijf, dus niets ga veranderen in de instellingen of ga rebooten, mijn 'spookopnames' of nieuwe gewiste opnames niet terugkomen. Voorlopig heb ik geen reden om dat te doen, noch om mijn modem te herstarten, maar hoelang zal dat duren.


Het is toch al een hele verbetering tegenover de v3, waar ik elke dag wel moest rebooten.
Inderdaad eerst moet Proximus de server bug weten op te lossen, en helpdesk kan natuurlijk ook geen definitieve oplossing bieden zolang de bug niet opgelost is.
Reputatie 3
Badge +1
Mijn defecte V4 is vervangen door een V5. Helaas staan daar ook terug de gewiste opnames in, pfff. Toen ik de technieker hierover aansprak vond hij dat precies normaal want hij zei dat het opnames via de server betrof en dat proximus nog niet zo lang hiermee werkte ??? Hij kon mij in ieder geval niet helpen. Doordat ik mijn modem had herstart, was dat de reden waarom die opnames terugkwamen. Hij stelde voor om nog een keertje naar de technische dienst te bellen om dit te verhelpen en niet meer aan mijn modem te komen. Of ik dat ga doen weet ik nog niet, want een definitieve oplossing is er toch (nog) niet.
Ok, laat eens weten als je wilt wat de technieker als oplossing geboden heeft.
Reputatie 3
Badge +1
Helaas Elsa je had gelijk .... daarnet modem herstart ... en daar zijn de gewiste opnames terug neeneenee. Dus met maw had ik de bbox3 niet herstart, dan waren deze opnames misschien niet terug gekomen. Maar dat is natuurlijk ook niet dé oplossing. Eens of morgen moet je de modem toch eens rebooten. We zullen dus maar geduldig blijven zeker? Ga het er morgen toch nog eens met de technieker over hebben.
nPVR opnames kan je zeker op beide bekijken zowel op de v4 als de v5 want dat is net of je een zender bekijkt die vanuit hun servers verstuurt wordt en een nPVR opname wordt ook van hun servers verstuurt (wordt wel maar 30 dagen bewaard in dit geval)


Opnames op harde schijf dat is wat anders die kunnen alleen op de decoder bekeken worden waar je de opname geprogrammeerd hebt.


nog een geluk dat de gewiste PVR opnames niet terug komen want die zouden na 30 dagen zelf nog niet verdwenen zijn ;-))
Reputatie 3
Badge +1
Neen, ik ben sindsdien van de modem afgebleven. Ik wacht af maar zal het zeker eens uittesten vooraleer de technieker langskomt. Tot hiertoe zijn er nog geen gewiste opnames terug gekeerd verrassing. Hoop doet leven.


Wat dat omruilnummer betreft : ik heb er naar gevraagd en zeker te kennen gegeven dat ik die V4 zelf wou gaan omruilen, maar zonder succes.


Ik zal het zeker ook nog eens vragen of die V4 en (eventuele) nieuwe V5 met mekaar gaan communiseren, daarmee bedoel ik of de opnames op de server op allebei de decoders ga kunnen bekijken. Wordt vervolgd ...
Volgens hetgeen andere mensen hier al gepost hebben zou dit geen oplossing bieden


en als je surft naar ► decoder software versies staat er wel wat bij wat zou veranderd zijn voor de laatste softw. gen3000_14.11.1.16 voor decoder v5

Reageer